IKM uke 19

5 dager siden forventa mens, men fortsatt ingen TR eller positiv test. Var borte i helga og fikk kun tak i rfsu sine strimmeltester, men de var helt negative… Noen som har erfaring med at rfsu kan bli sent positive?

5 dager siden forventa mens, men fortsatt ingen TR eller positiv test. Var borte i helga og fikk kun tak i rfsu sine strimmeltester, men de var helt negative… Noen som har erfaring med at rfsu kan bli sent positive?
Tror ikke rfsu sine er av dem som slår ut tidligst, men skulle nok ha slått ut etter IKM. Så frustrerende! :arghh:

De slår ut sent ja er min erfaring. På min makesure strimmeltest var nesten begge strekene like sterke før rfsu slo ut når jeg ble gravid i februar :hilarious:

Tror jeg må få kjøpt inn flere make sure da! Fortsatt ingen TR eller positiv test her, så EL må nok ha vært mye senere enn vanlig denne syklusen…
Her ser du ihvertfall hvor sterk makesure måte være for at rfsu sine digitale slo ut positivt. Men husker strimlene også var kjempetreige!

Vedlegg

• Screenshot_20260512_072022.jpg
    Screenshot_20260512_072022.jpg
    60,4 KB · Visninger: 71
Jeg testet positivt på søndags kveld for 4 dager siden (negativt to dager før). Jeg tok digital på mandag, den viste gravid 1-2 og hcg blodprøve var på 21. Jeg sammenligner med mine to andre graviditeter der hcg har vært høyt fra start, har testet positivt 7 dager etter eggløsning og digital har gått fra 1-2 til 2-3 på 3 dager. Nå har jeg tatt 3 tester og det viser fortsatt 1-2 på testen. Jeg har demontert de og ser en økning på stripsen med en strek, men ikke den med to streker. Burde jeg være bekymret? Jeg har ikke peiling på hvor tid jeg skal ha mensen, sluttet på p-piller i april og fikk "bortfallsblødning" 12 april, og hvis jeg rekner det som mensen så skulle jeg hatt mensen 10 mai. Øverst er fra i dag, midten fra i går kveld, nederst er fra mandag.

Vedlegg

• IMG_4249.jpeg
    IMG_4249.jpeg
    335,5 KB · Visninger: 22
Jeg testet positivt på søndags kveld for 4 dager siden (negativt to dager før). Jeg tok digital på mandag, den viste gravid 1-2 og hcg blodprøve var på 21. Jeg sammenligner med mine to andre graviditeter der hcg har vært høyt fra start, har testet positivt 7 dager etter eggløsning og digital har gått fra 1-2 til 2-3 på 3 dager. Nå har jeg tatt 3 tester og det viser fortsatt 1-2 på testen. Jeg har demontert de og ser en økning på stripsen med en strek, men ikke den med to streker. Burde jeg være bekymret? Jeg har ikke peiling på hvor tid jeg skal ha mensen, sluttet på p-piller i april og fikk "bortfallsblødning" 12 april, og hvis jeg rekner det som mensen så skulle jeg hatt mensen 10 mai. Øverst er fra i dag, midten fra i går kveld, nederst er fra mandag.
Jeg har dessverre ikke noen erfaring med demonterte digitale tester. Kanskje det er noen i testetøs-tråden som har det?

Ingen erfaring med demonterte tester her heller. Men ved mine 3 første svangerskap fikk jeg positiv test tidlig (8dpo) å hadde rask økning, kjempe positiv rundt forventet mens. Mens med nr 4 fikk jeg ikke positiv test før dagen jeg skulle ha mens, å fikk ikke 3+ på CB før 6+4! Så det kan jo gå fint, kanskje var eggløsning litt senere enn antatt? :think005 Krysser fingrene for deg!

Back
Topp