IKM uke 18 :)

9dpo, fortsatt blenda tidligtest :(
Sist fikk jeg svak strek på vanlig på 9dpo, men vet jo av erfaring at det ikke er likt hver gang.

Har jo følelse av at det har gått denne gangen, kanskje fordi jeg er småøm i brystene og fordi jeg såvidt spotta og kjente murringer 7 og 8 dpo, men følesen har sitt i lengre. På den anna side, ønsketenkning kan jo fremkalle de utroligste følelser(også fysiske!) i denne prosessen :hilarious: Men gir ikke opp håpet enda! Normalt har jeg truffet bra med magefølelsen, jeg pleier verken å tro det ikke går når det går eller at det går når det ikke går. Så vi får se! Alt føles hvert fall helt likt som sist gang jeg var gravid :rolleyes:
Jeg har også hatt blenda hvite tester hver dag. Idag kunne jeg skimte en svak svak strek. Så ikke gi opp håpet enda :Heartpink Testet negativt helt til 12dpo i dag

Føler jeg ser en liiiiten veldig svak strek???? Flere som ser eller er det en ønskestrek?:wtf::D

Dette er absolutt en fin strek! :Heartred jeg ville ikke hengt meg så opp i hvilken dpo en er, å heller se på hvordan testen utartet seg over flere dager :love7 det er jo så forskjellig hvor lang tid det befruktede egget bruker på å feste seg, fra gang til gang.

Dette er absolutt en fin strek! :Heartred jeg ville ikke hengt meg så opp i hvilken dpo en er, å heller se på hvordan testen utartet seg over flere dager :love7 det er jo så forskjellig hvor lang tid det befruktede egget bruker på å feste seg, fra gang til gang.
Det var godt å lese!! :Heartbigred Mannen klarer ikke helt å tro på det enda, så håper vi får sterkere strek til uken!! :happy093

9dpo, fortsatt blenda tidligtest :(
Sist fikk jeg svak strek på vanlig på 9dpo, men vet jo av erfaring at det ikke er likt hver gang.

Har jo følelse av at det har gått denne gangen, kanskje fordi jeg er småøm i brystene og fordi jeg såvidt spotta og kjente murringer 7 og 8 dpo, men følesen har sitt i lengre. På den anna side, ønsketenkning kan jo fremkalle de utroligste følelser(også fysiske!) i denne prosessen :hilarious: Men gir ikke opp håpet enda! Normalt har jeg truffet bra med magefølelsen, jeg pleier verken å tro det ikke går når det går eller at det går når det ikke går. Så vi får se! Alt føles hvert fall helt likt som sist gang jeg var gravid :rolleyes:

Det er fremdeles veldig tidlig! Ta meg som ett eksempel, jeg hadde nok ikke fått strek 9 dpo, men 10 dpo begynte jeg å skimte streken (fremdels usikker) og 11 dpo var jeg ikke i tvil. 9 dpo hadde jeg som sakt hcg på 3 :happy090

Jeg har troen :Heartred ha tålmodighet :love7

Jeg har også hatt blenda hvite tester hver dag. Idag kunne jeg skimte en svak svak strek. Så ikke gi opp håpet enda :Heartpink Testet negativt helt til 12dpo i dag
Godt å høre! Håper det er tilfelle her også :)
Gratulerer med positiv test :hug007 Kjempekjekt å få fulgt deg dag for dag ❤

jeg har fortsatt både tro og håp på at det kan ha klaffa, men går helt fint om ikke også. Vi er bare i startfasen på prøvinga, så ikke prøvd så mange mnd enda. Så jeg har hodet kaldt fortsatt :)

Det er fremdeles veldig tidlig! Ta meg som ett eksempel, jeg hadde nok ikke fått strek 9 dpo, men 10 dpo begynte jeg å skimte streken (fremdels usikker) og 11 dpo var jeg ikke i tvil. 9 dpo hadde jeg som sakt hcg på 3 :happy090

Jeg har troen :Heartred ha tålmodighet :love7
Det er sant! 9 dpo sist var jeg også veldig usikker på om det var strek og om den i så fall bare var skygge. Men jeg følte liksom på meg at det var klaff. Og det gjør jeg jo nå også. Og ja, du har jo helt rett. Det er jo veldig tidlig. Hadde det vært noen andre hadde jeg jo helt klart ment at 9 dpo er vanvittig tidlig til å få strek, selv om noen gjør det av og til :)

Godt å høre! Håper det er tilfelle her også :)
Gratulerer med positiv test :hug007 Kjempekjekt å få fulgt deg dag for dag ❤

jeg har fortsatt både tro og håp på at det kan ha klaffa, men går helt fint om ikke også. Vi er bare i startfasen på prøvinga, så ikke prøvd så mange mnd enda. Så jeg har hodet kaldt fortsatt :)
Tusentakk:Heartred Håper dere også får positiv etterhvert!! Hvis ikke - ny sjans neste mnd:love7

Kan dere hjelpe meg med å tyde disse? Har prøvd i over et år nå, og er redd øynene mine spiller meg et puss

Sykkelfrue90 - 30 år - PP12 - B2

Vedlegg

• F4F1A6AE-A925-4C16-944A-F097A4ADB649.jpeg
    F4F1A6AE-A925-4C16-944A-F097A4ADB649.jpeg
    19,8 KB · Visninger: 162
IKM i dag eller i morgen, ingen TR foreløpig :happy: Har ikke flere tester, det kommer i posten i morgen/tirsdag. Blir spennende!

9 DPO og blendahvit test her :( Kan overhodet HCG stige så mye innen kvelden at den kan gi utslag i kveld eller er det å kaste bort tester egentlig?

Jeg vil så inderlig mye ha en positiv test snart :( :(

9 DPO og blendahvit test her :( Kan overhodet HCG stige så mye innen kvelden at den kan gi utslag i kveld eller er det å kaste bort tester egentlig?

Jeg vil så inderlig mye ha en positiv test snart :( :(

Jeg tenker at hvis du klarer å vente er det like greit å teste i morgen tidlig ❤️ Selv klarer jeg ikke å vente så jeg «kaster bort» tester i hytt og gæver :oops:

Jeg tenker at hvis du klarer å vente er det like greit å teste i morgen tidlig ❤️ Selv klarer jeg ikke å vente så jeg «kaster bort» tester i hytt og gæver :oops:
Hehe, ja er og blitt helt syk testetøs her. Tror jeg brukte opp 12-15 tidligtester i forrige prøveperiode. Godt at de fra babyplan ikke er så alt for dyre :)
Sparer på dem fra clearblue til eventuell stek på strimmeltest.

Her er notatet fra 9dpo sist jeg var gravid:

"Helt opplagt og udiskutabelt "mens"-murring i lysken. Synes også det er småømme følelser i puppene, men ikke når jeg tar på de. Megasvak strekpå g-test, nesten umulig å se."

Litt murringer i lysken i dag, utvilsomt merkbart, men ikke kjempemasse. Men beskrivelsen av ømheten i puppene er lik i dag. Men ingen svak strek. Håper den kommer i morgen eller i overimorgen ❤

Hvordan går det med dere andre som tester, men som enda ikke har fått strek? Er dere ved godt mot? Når har dere IKM?

Hei igjen :) Blir nok ikke aktiv på et par dager her inne :) Skulle hatt termin om 2 dager, og da det er fryktelig tungt tar jeg en liten digital pause :)
Men kommer sterkere tilbake om en stund/par dager :)

Back
Topp