Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

En liten kveldsoppdatering fra meg..... Jeg er 9 DPO i dag. Da jeg satt i bilen merket jeg at det var litt ømt nederst på høyre side, og jeg tenkte at det minnet meg veldig om sånn det føles før EL. Synes det var litt rart, for jeg er 99% sikker på når EL var. Da jeg kom hjem og gikk på do, oppdaget jeg at det var friskt blod på papiret (ikke mye, og på en måte blandet med utflod). BEKLAGER detaljer
Jeg begynte å gråte med en gang, for redselen for at det ikke skal gå er jo tilstede i aller høyeste grad... Jeg synes det var så forferdelig å blø under SA sist. MEN, jeg er jo bare 9 DPO???
Men i august skjedde det samme 10DPO, at jeg hadde en frisk blødning. Og så positiv test et par dager senere. Så jeg er veldig spent på om det er festeblødning eller at det ikke går
Tusen takkKrysser fingrene for festeblødning hos deg! Når tenker du å teste?

Jeg tar nok en ny test om 2-3 dager
En liten kveldsoppdatering fra meg..... Jeg er 9 DPO i dag. Da jeg satt i bilen merket jeg at det var litt ømt nederst på høyre side, og jeg tenkte at det minnet meg veldig om sånn det føles før EL. Synes det var litt rart, for jeg er 99% sikker på når EL var. Da jeg kom hjem og gikk på do, oppdaget jeg at det var friskt blod på papiret (ikke mye, og på en måte blandet med utflod). BEKLAGER detaljer
Jeg begynte å gråte med en gang, for redselen for at det ikke skal gå er jo tilstede i aller høyeste grad... Jeg synes det var så forferdelig å blø under SA sist. MEN, jeg er jo bare 9 DPO???
Men i august skjedde det samme 10DPO, at jeg hadde en frisk blødning. Og så positiv test et par dager senere. Så jeg er veldig spent på om det er festeblødning eller at det ikke går

Håper det har klaffet for dereOppdateringspost var lurt, slik kan vi følge med på hva som skjer hos hverandre ettersom vi i dpo-tiden går med følelsene utenpå huden.
Hadde selv en rollercoaster av følelser i går kveld.
Dusjet og kjente at tappen hadde endret seg (kommet lavere og var liksom mer flatet ut) og fikk med det en skuffende følelse av at det kanskje ikke gikk denne PP heller, men samtidig reagerte jeg på at utfloden var så rar, den var så creamy og samtidig sticky, hang liksom med en geletråd i det hele. (Sorry nasty detaljer) hehehe. Det har jeg ikke sett før.
Slo til med en test til som seff igjen ble negativ.
Gikk etterhvert å la meg og fikk kort tid etter et helsikkes knivstikk i venstre side av magen, såpass at jeg jamret meg. Dermed gikk håpet mitt ennå mer ned, tenkte at det som evt kan ha festet seg nå løsnet.
Gubben kom og ville ha litt nattakos, noe som egentlig gikk fint, helt til han etter 10 min avbryter og spør om jeg ikke er i humør.
Da var jeg jo det, men han følger på med at han synes noe er annerledes, at konsistensen er rar og at jeg på en måte kjennes tørr ut. (Selv om jeg kjente tydelig at jeg ikke var det, bare litt mer sticky enn ellers). Dermed ble det stopp, men jeg ante et bittelite håp igjen og håper at min merkelige konsistens er et tegn på at kroppen jobber med en liten baby alikevel
Skal sies at han aldri før har sagt noe slik uansett hvor i syklusen jeg har vært, så håper håper håperOg håper også det vonde stikket kan ha vært noe som heller festet seg og ikke løsnet.
Er i dag 7el8 dpo så fortsatt tid igjen til å kjøre berg og dalbane.
Testetøsa tok overhånd igjen i dag og kjørte på med ny negativ test. Men kroppen ville alikevel bli kvalm på bilturen til jobb, and still are
Fortell gjerne hvordan karusellen er for dere!
Håper flere er like koko som meg i ventetiden.

har mye murringer/ stiklinger i magen og ubehag i puppene til tider. Føler på en måte at kroppen bare tuller, men har aldri ubehag i puppene. Aldri, så det er lissom det lille håpet 
når jeg skulle sammenligne den med den andre jeg tok på mandag, så kunne jeg se at de hadde forskjellig farge på skaftet. Måtte derfor søke det opp, og det var vist en test med følsomhet på 25 jeg hadde tatt. Trodde alle strimlene jeg hadde fra babyplan var på 10.

men all blødning er skremmende ved graviditet, så jeg forstår deg veldig godt! Håper det er et godt tegn og du kan sitte med positiv test om noen dager 

Nå skimter jeg også strek! Klarer ikke se om den er rosa, men noe er det!Klarer jo nesten ikke se streken selv på bildet jeg la ut, virker som kvaliteten blir dårligere. Men prøvde å redigere til svart hvit og en annen overlay. Kanskje den syntes bedre nå? Håper ikke dere tenker jeg er helt på tur![]()

Jeg har ikke streksyn desverre, men håper den er positivTenkte egentlig at jeg skulle droppe å teste i dag siden jeg skulle få svar på blodprøven uansett. Men når jeg våknet så hadde jeg bare på følelsen at jeg var gravidog måtte derfor slå til med en test på morgenurinen. Der kom det en liten svak skyggestrek
når jeg skulle sammenligne den med den andre jeg tok på mandag, så kunne jeg se at de hadde forskjellig farge på skaftet. Måtte derfor søke det opp, og det var vist en test med følsomhet på 25 jeg hadde tatt. Trodde alle strimlene jeg hadde fra babyplan var på 10.
Nå gjenstår det å få svar på blodprøven
Streken er selvfølgelig mye synligere i virkeligheten, men klarer dere å se den?![]()
Spennende å se om du får svar på blodprøvene og hva den sier, krysser fingrene for deg
Hvor mange DPO er du ? Jeg er 8 -11 DPO og testa blenda hvit i dag
Redd det ikke er håp, men kroppen tilsier at det er det.. ( blir aldri sulten før typ 9 - 10 tia, aldri masse murringer eller ubehag i puppene
)Jeg har ikke streksyn desverre, men håper den er positivSpennende å se om du får svar på blodprøvene og hva den sier, krysser fingrene for deg
Hvor mange DPO er du ? Jeg er 8 -11 DPO og testa blenda hvit i dag
Redd det ikke er håp, men kroppen tilsier at det er det.. ( blir aldri sulten før typ 9 - 10 tia, aldri masse murringer eller ubehag i puppene
)
jeg er 10 dpo i dag. Jeg har til tider en del murringer, stikninger, iling opp i livmorhalsen, løs mage og våknet svett i dag morges. Så jeg er veldig spent 

Så spennende, må jo være et treff det der daTakkjeg er 10 dpo i dag. Jeg har til tider en del murringer, stikninger, iling opp i livmorhalsen, løs mage og våknet svett i dag morges. Så jeg er veldig spent
Der er jo en stor mulighet for at du er 8 og 9 dpo. Da er det få som får positiv så tidlig. Krysser virkelig fingrene for deg også![]()

Så spennende, må jo være et treff det der da
Håper jeg greier å vente til IKM, men kan være jeg går på en smell til lørdagen. Forventet mensen er mellom 26 - 28, jeg tror mere 28 for det har det vært de to siste mnd![]()

Jeg tenker som utg.p. at blodprøven ikke kan gi noen konkluderende svar, da man som utg.p. regner verdi under 5 som ikke gravid. MEN!Da fikk jeg svar på blodprøven jeg tok i går morges, 9 dpo. Hcg var på 3. Hva tror dere?![]()

Da fikk jeg svar på blodprøven jeg tok i går morges, 9 dpo. Hcg var på 3. Hva tror dere?![]()