Åja, jeg så feil på dagene, det var jo så mange av de
Skjønner følelsen av usikkerhet og frustrasjon, for dette er jo noe man vanskelig kan styre selv, utover å legge inn aksjer. Men svømmere lever vanligvis flere dager, så det er ikke nødvendig å ha sex hver dag. For vår del har jeg kun blitt gravid når vi "sparer" litt opp, og kun har sex ca annenhver dag rundt EL. De dagene dere ikke har lagt in aksjer er jo veldig spredt utover, og dere har jo ikke hatt lengre opphold enn 1 dag i lengden de få gangene dere ikke har hatt sex hver dag. Altså, jeg kan jo ikke vite sikkert når EL er i din syklus, men jeg tror ikke det har noe å si om dere så dropper all sex fram til TR. Det har i hvert fall antageligvis ingenting å si om dere ikke har sex mer enn hver annen eller tredje dag. Skulle EL ikke ha skjedd, så behøver dere jo faktisk ikke ha sex hver dag for å treffe heller
Jeg er kun på 4DPO i dag, så her er det lite å melde. Er kun 5 mnd siden vi starta prøvinga, så jeg er ved godt mot

Vi brukte 2 år og 3 MA på førstemann, så foreløpig føles dette som ingenting, selv om det var en liten nedtur da vi mista i januar. Men har jo vært gravid tilsammen 5 ganger, så skal nok klare det igjen!