IKM uke 18 :)

Og de gangene jeg har brukt digital i tillegg har den slått ut likt med babyplan sine.

Jeg gjør også det :D disse ebay-testene svinger så innmari.
Men denne babyplan var positiv ja! Jeg pleier å få mye mer positiv enn det der, men spørs om LH var på sitt høyeste i går. Har positive tester 2-3 dager :depressed:

åå så spennende!! Tenker du å teste daglig fremover?
Jeg har også mye murringer o.l så håper det har klaffet :Heartpink:Heartpink

Ja, dette er bare såå spennende :hello2

Jeg har kun 3 strimmeltest igjen + en digital. Så jeg tenker å ta annenhver dag kanskje. Hopper i hvertfall over i morgen :happy090

Når tenker du å teste?:D

Cd20 og ingen el enda. Gikk tom for tester igjen :/ , så fikk ikke testet i dag, men testene er på vei i posten. Elslimet er heller ikke kommet, så tviler på at el i det hele tatt nærmer seg.

Forrige måned var el veldig forsinket, så kanskje den kommer like sent denne måneden også. Da fikk jeg elslim på cd 23-25 og el ca cd27. Kanskje lang syklus er det nye normale for meg? Det passer jo bra når man prøver :/

Lh holder seg lavt her altså, er det noen som vet hvor fort kroppen evt ville prøvd på ny EL hvis den ikke klarte det på første forsøk?

Vedlegg

• 875103F1-4EC9-4ACA-8B87-9198269983FD.jpeg
    875103F1-4EC9-4ACA-8B87-9198269983FD.jpeg
    39,8 KB · Visninger: 90
Okei folkens, nå tror jeg at jeg endelig begynner å få positive eggløsningstester! :excited001
Sykt godt å se at kroppen funker noenlunde, nå driver ikke jeg med temping da, men satser på at det kan sitte denne gangen her. Har ikke hatt sex med mannen så sent som dette i de forrige syklusene, fordi jeg antok at EL kom mye tidligere som foreslått fra appene, men tydeligvis måtte jeg helt til CD16 før positiv EL-test. Spørs om IKM hos meg da først blir søndag(uke 18) / mandag(i uke 19) men henger videre med dere i denne gruppa uansett :happy::love7

Vedlegg

• 50081DE8-D996-448F-A0F2-C8C5C06FA603.jpeg
    50081DE8-D996-448F-A0F2-C8C5C06FA603.jpeg
    36,7 KB · Visninger: 99
Okei folkens, nå tror jeg at jeg endelig begynner å få positive eggløsningstester! :excited001
Sykt godt å se at kroppen funker noenlunde, nå driver ikke jeg med temping da, men satser på at det kan sitte denne gangen her. Har ikke hatt sex med mannen så sent som dette i de forrige syklusene, fordi jeg antok at EL kom mye tidligere som foreslått fra appene, men tydeligvis måtte jeg helt til CD16 før positiv EL-test. Spørs om IKM hos meg da først blir søndag(uke 18) / mandag(i uke 19) men henger videre med dere i denne gruppa uansett :happy::love7
Så gøy!! Håper det har klaffet for dere denne perioden! :smiley-bounce016

Hvordan går det med dere? :Heartbigred

Hvor mange er på DPO nå, og hvor mange? Og merker dere / har dere på følelsen av noe?
Når tenker dere å teste? :love017

Jeg har hatt en god del murringer, ikke hatt det på to dager, ikke like mye. Bare litt smått / nesten små svie til tider. Men har små ubehag / stikking i puppene til tider de siste dagene :happy4
Er 6 - 8 dpo i dag, men har en følelse at det ikke har klaffet :scared001

Hvor mange er på DPO nå, og hvor mange? Og merker dere / har dere på følelsen av noe?

Jeg har hatt en god del murringer, ikke hatt det på to dager, ikke like mye. Bare litt smått / nesten små svie til tider. Men har små ubehag / stikking i puppene til tider de siste dagene :happy4
3 dpo i dag. Forrige pp testet jeg første gang 4 dpo:hilarious: Skal holde meg lenger nå altså, har bare et par tester liggende så må være flink.
Jeg har følt meg like gravid hver pp. Men håper virkelig at denne pp er den spira sitter på. :angelic:

3 dpo her, prøver ikke kjenne så mye etter symptomer, stikker litt i magen, støl i magen og vondt i korsryggen, men det kan jo være så mangt... :wacky:
Skal prøve så godt jeg kan å ikke teste før 13 dpo :p

3 dpo i dag. Forrige pp testet jeg første gang 4 dpo:hilarious: Skal holde meg lenger nå altså, har bare et par tester liggende så må være flink.
Jeg har følt meg like gravid hver pp. Men håper virkelig at denne pp er den spira sitter på. :angelic:
Ikke enkelt å ikke teste, jeg røyk på en test på søndag. Selvom jeg skulle vente og selvom jeg viste den var negativ. Vet det var for tidlig men gitt meg enda mer følelse av at det ikke har klaffet :nailbiting:

3 dpo her, prøver ikke kjenne så mye etter symptomer, stikker litt i magen, støl i magen og vondt i korsryggen, men det kan jo være så mangt... :wacky:
Skal prøve så godt jeg kan å ikke teste før 13 dpo :p
Det klarer du, har trua på deg :) samme her, føler litt sånn her og der men tenker det er kroppen som tuller. Fordi man håper og ønsker :nailbiting:

I og med at eggløsningstesten var positiv først igår, har jeg antageligvis eggløsning idag. Og er ikke 1 DPO før imorgen... tiden gååår sååå sakte!.. men mottok en tjukk pakke fra babyplan idag da :dance008 så er ihvertfall klar for testing neste uke.

lykke til dere som skal begynne å teste nå!! :love7

Hvis jeg går ut i fra at appen stemmer er jeg 3 dpo i dag :angelic: jeg er jo veldig usikker på om EL i det hele tatt fant sted men jeg kommer til å teste på ikm lørdag 2.mai uansett, bare for nysgjerrighetens skyld :hello2

I og med at eggløsningstesten var positiv først igår, har jeg antageligvis eggløsning idag. Og er ikke 1 DPO før imorgen... tiden gååår sååå sakte!.. men mottok en tjukk pakke fra babyplan idag da :dance008 så er ihvertfall klar for testing neste uke.

lykke til dere som skal begynne å teste nå!! :love7
Tiden går så alt for sakte  :arghh: TR mellom 26 - 28,og bare venter og venter :banghead:
Ohh, pakke er morsomt :smiley-angelic001

4DPO. Det føles som en eeeeviiiigheeet til neste mandag (10DPO) :arghh:

Sist jeg var gravid fikk jeg en megasvak strek (nesten usynlig, men kunne såvidt det var skimte noe) på 9DPO på vanlig strimmel (25mlU). Så da ryker jeg garantert på en tidligtest 9DPO :shy: :hilarious:

9 dpo idag. Mye rart som skjer med kroppen. Håper det er gode tegn, og ikke innbilling eller TR som er på vei. Venter på tester i posten, så det hjelper litt med å utsette testingen litt til :cool01:cool01

Back
Topp