IKM uke 18 :)

Hvilken DPO er dere i dag? Og når tenker dere å teste?

4 DPO her, har en tidlig test og en vanlig igjen, tidlig test skal jeg prøve å holde igjen til 12 DPO og vanlig 15DPO (etter forventet TR) :nailbiting:

åå nå er jeg så spent kjenner jeg!! Bruker Ladycomp til å måle temperaturen hver morgen. Får opp grønt, gult eller rødt lys hver dag. I dag blinket alle 3 lysene som betyr "sannsynligvis gravid" !!!!:smiley-bounce022

Redigert: Hmm neeii nå blinker den en og en,. Som visstnok betyr at eggløsning har funnet sted? Merkelige greier..

Last edited:
Nei, jeg har akkurat sluttet på p-piller (cerazette), så her er det ingen sammenligningsgrunnlag og jeg aner jo ikke om kroppen i det hele tatt er i gang enda :dontknow førstemann ble til ved en glemt pille, så jeg håper jo at jeg skal komme meg raskt i syklus!
Altså tror ettåringer min spiser hjerneceller, for dette visste jeg jo :facepalm: har jo til og med spurt deg før! At det går an! Håper du er rett inn i syklusen hvert fall. Er ikke alltid like lett å fange opp EL, og hvert fall ikke rett etter p-pille-slutt:( blir spennende å følge med videre!

4 DPO her, har en tidlig test og en vanlig igjen, tidlig test skal jeg prøve å holde igjen til 12 DPO og vanlig 15DPO (etter forventet TR) :nailbiting:
Jeg er 3 DPO i dag, har vel en 3-4 strimmeltester (25mlu) liggende tror jeg, og i tillegg en vanlig CB-stav. ..og så har jeg bestilt 20 nye strimler (15 stk a 25mlu og 5 stk tidligtester). Så jeg tenker jeg begynner 10 DPO. :happy:

Altså tror ettåringer min spiser hjerneceller, for dette visste jeg jo :facepalm: har jo til og med spurt deg før! At det går an! Håper du er rett inn i syklusen hvert fall. Er ikke alltid like lett å fange opp EL, og hvert fall ikke rett etter p-pille-slutt:( blir spennende å følge med videre!

Hahah, det er lett for! Nei, jeg vet jammen ikke jeg. Fikk jo opp forhåpningene når testene ble sterkere og sterkere, men men. Jeg tar nå en graviditetstest jeg på «forventet» ikm med 99,9% sikkerhet om at den er negativ, hehe. Klamrer meg fast i den 0,01% som er der for at det kan ha klaffet :angelic::angelic:

Om ca 11 dager :hilarious: pause denne syklusen. Vil bare være sikker på NÅR jeg får EL. Ikke fått positiv test enda faktisk.. CD18 i morgen :shifty:
Det er såpass mange dager til ja. :hilarious:
Men en pause er vel litt godt og. Slippe den nervepirrende dpo tiden. Håper eltesten blir positiv snart og syklusen holder seg stabil :D

åå nå er jeg så spent kjenner jeg!! Bruker Ladycomp til å måle temperaturen hver morgen. Får opp grønt, gult eller rødt lys hver dag. I dag blinket alle 3 lysene som betyr "sannsynligvis gravid" !!!!:smiley-bounce022

Redigert: Hmm neeii nå blinker den en og en,. Som visstnok betyr at eggløsning har funnet sted? Merkelige greier..
Oj, hvordan ser den det på graviditet? Hvor mange dpo er du? :)

Jeg klarte ikke vente lenger, så jeg røk på en test i dag, 8 dpo :laughing001 selvfølgelig blenda. Men dersom jeg legger godviljen til ser jeg selvfølgelig en skyggestrek :pompus: :hilarious:

Har mye murringer og stikninger i livmora og øm/støl nederst i magen. Og har på følelsen at det klaffet :smiley-angelic001:smiley-angelic001 men må nok vente noen dager til før jeg klarer å finne det ut :wacky:

Det er såpass mange dager til ja. :hilarious:
Men en pause er vel litt godt og. Slippe den nervepirrende dpo tiden. Håper eltesten blir positiv snart og syklusen holder seg stabil :D

Det er null håp her i gården, for å si det sånn :p

For å være ærlig er pause skikkelig, skikkelig kjedelig. I stedet for å gå rundt å håpe, går jeg nå rundt og irriterer meg over at det ikke er håp! :depressed: trodde liksom det skulle gå over etter hvert, men det har ikke gjort det altså.

Babyplan kom i posten i dag :banghead: muligens akkurat litt for seint det. Skal ta en test nå, og se hva den sier.
Tempen gikk forsåvidt opp i dag, men jeg sov innmari dårlig i natt så stoler ikke helt på den.

Jeg klarte ikke vente lenger, så jeg røk på en test i dag, 8 dpo :laughing001 selvfølgelig blenda. Men dersom jeg legger godviljen til ser jeg selvfølgelig en skyggestrek :pompus: :hilarious:

Har mye murringer og stikninger i livmora og øm/støl nederst i magen. Og har på følelsen at det klaffet :smiley-angelic001:smiley-angelic001 men må nok vente noen dager til før jeg klarer å finne det ut :wacky:
Ååå!!! Så spennende!

Den blødningen jeg hadde i går er helt sikkert EL-blødning tenker jeg. Er jo for tidlig til festeblødning, og jeg leste MASSE om EL-blødning i går. Det står alle steder at den i så fall kommer i "dagene rundt EL", og hypotesen er at det skyldes de hormonelle forandringene i kroppen når EL skjer. Så da tenker jeg at det ikke er gitt at blødningen skjer samtidig med EL (som var min første tanke da jeg oppdaga blodet). Uansett, jeg får vel ikke svar på noe likevel. Må vel bare vente og se :shifty::hilarious:

Last edited:
Det er null håp her i gården, for å si det sånn :p

For å være ærlig er pause skikkelig, skikkelig kjedelig. I stedet for å gå rundt å håpe, går jeg nå rundt og irriterer meg over at det ikke er håp! :depressed: trodde liksom det skulle gå over etter hvert, men det har ikke gjort det altså.

Babyplan kom i posten i dag :banghead: muligens akkurat litt for seint det. Skal ta en test nå, og se hva den sier.
Tempen gikk forsåvidt opp i dag, men jeg sov innmari dårlig i natt så stoler ikke helt på den.

Ja jeg har følt på det samme når jeg har hatt pauser. Men er mannen langt unna da? Ikke sånn at du kan dra dit og ta en kjapp en i lunsjen når eltesten blir positiv?;)

Ja jeg har følt på det samme når jeg har hatt pauser. Men er mannen langt unna da? Ikke sånn at du kan dra dit og ta en kjapp en i lunsjen når eltesten blir positiv?;)

Dessverre, han er ute på havet :yuck:

80D48DF9-FB4B-4886-9B72-25551FEF529D.jpeg

Positiv babyplan, negativ one Step :bored:
Stoler på babyplan. Det er de jeg har brukt tidligere. CD18 i dag.

(tatt på samme urin.....)

Oj, hvordan ser den det på graviditet? Hvor mange dpo er du? :)
Det er babycomp , så den brukes av mange for å finne eggløsning og måle temp hver dag. Men jeg misforstod. I dag viste den bare at eggløsning har vært denne uken uansett. Så da vet jeg hvertfall jeg har hatt eggløsning. Men den viser graviditet etterhvert om jeg hadde vært gravid av temperaturen.. Men er 8 dpo, og mye murringer så håper virkelig det har klaffet!! :dance008:dance008

åå så spennende!! Tenker du å teste daglig fremover?
Jeg har også mye murringer o.l så håper det har klaffet :Heartpink:Heartpink

Back
Topp