***IKM Uke 18***

Jeg også :)
 
Me too
 
Hvordan går det med dere?
 
Bare bra!
På vei til legen nå for første timen. Kjenner jeg er veldig spent. Hun er utrolig grei, men samtidig kan hun være litt nøktern. Så blir spennende å se hva hun vil gjøre.. og OM hun vil henvise meg videre.

Henvise deg til UL?

Har ikke vært til legen enda. Skal på fredag. Må ha henvisning til fysio. Bekkenløsning som alltid kommer så snart testen er positiv :p Må vel bestille time til jordmor snart også :)
 
Alle friske? Symptomer og ellers?
 
Her og går det bra så langt. Har mye flere symptomer enn sist og har ikke hatt noe småblødninger denne gangen så jeg begynner å tro at dette skal gå! Om 2 dager er jeg på samme sted som forrige SA (5+1), kjenner jeg er spent på den dagen. :O
Eneste jeg sliter med er mye kvalme så har lite matlyst :/
 
Formen er fin. Eneste er ømme pupper og metallsmak i munnen.. Lurer på om kvalmen kommer iløpet av de neste ukene. Håper ikke det :p

Jeg er bare småkvalm, helst om morningen. Overasskende bra :D
 
Her og går det bra så langt. Har mye flere symptomer enn sist og har ikke hatt noe småblødninger denne gangen så jeg begynner å tro at dette skal gå! Om 2 dager er jeg på samme sted som forrige SA (5+1), kjenner jeg er spent på den dagen. :O
Eneste jeg sliter med er mye kvalme så har lite matlyst :/

Håper det går bra denne gang!!!!
Er skrubbsulten hele tiden her! Bare småkvalm ennå. Håper inderlig det holder seg slik! Har hatt hyperemesis før, og d var grusomt!
 
Håper det går bra denne gang!!!!
Er skrubbsulten hele tiden her! Bare småkvalm ennå. Håper inderlig det holder seg slik! Har hatt hyperemesis før, og d var grusomt!

Ja, jeg er dritlei av den kvalmen nå. Men er jo håpløst når man er sulten og kvalm. Men har funnet ut at kylling, bacon, salat og avocado går bra til nå og iste! Men kan ikke spise meg mett, må bare spise litt også vente 1 time eller 2 også spise litt til. Må hele tiden ha en perfekt balanse - ikke veldig lett å forholde seg til i en vanlig hverdag med jobb og mye annet :p
 
Ja, jeg er dritlei av den kvalmen nå. Men er jo håpløst når man er sulten og kvalm. Men har funnet ut at kylling, bacon, salat og avocado går bra til nå og iste! Men kan ikke spise meg mett, må bare spise litt også vente 1 time eller 2 også spise litt til. Må hele tiden ha en perfekt balanse - ikke veldig lett å forholde seg til i en vanlig hverdag med jobb og mye annet :p

Du er ikke (delvis) sykemeldt?
 
Nei, jobber en del natt og mye kveld og det har gått greit til nå, har ikke slitt med oppkast, bare kvalme. Men hvis det blir verre så må jeg vurdere å snakke med sjefen. Men vil egentlig ikke si noe før uke 12 :p

Ser den :) jeg har allerede fortalt d. Må d for å kunne planlegge og evt ansette vikar. Vanligvis trenger en vikar et halvt år før den kan jobbe noenlunde effektivt, så vi trenger all den tid vi kan få :s
 
Back
Topp