IKM Uke 17!

Ja, jeg gjør. Vet ikke når EL kommer da, fra tidligere sykluser alt fra CD 17 til CD 23 eller mer.

Da tester du en stund da? Jeg har begynt å teste nå for første gang og aner selv ikke når el kommer, så begynte på søndag og skal teste en god del fager framover. Når jeg tester på morgenen, er det ikke no ekstra strek! Men tester jeg mellom kl 15-20, så blir det en ekstra strek. Er det ikke vits å teste på morgenen for meg da?
 
Da tester du en stund da? Jeg har begynt å teste nå for første gang og aner selv ikke når el kommer, så begynte på søndag og skal teste en god del fager framover. Når jeg tester på morgenen, er det ikke no ekstra strek! Men tester jeg mellom kl 15-20, så blir det en ekstra strek. Er det ikke vits å teste på morgenen for meg da?

Hvor lang syklus har du ca? Jeg begynner tidligst CD 10 eller senere når jeg ser EL slim. Lurt å teste til samme tid hver dag. Begynner om morgenen jeg x 1 daglig og når jeg ser at streken begynner å bli sterkere tester jeg morgen og kveld (etter jobb). Hvis det er ingen strek hadde jeg bare fortsatt å teste x 1 daglig til samme tid. Plutselig kan den bli positiv. Noen har lang LH peak og andre har kortere. Tror jeg har lang... Vanligvis kommer EL for meg på 2. og siste dag med positiv test. En syklus hadde jeg positiv test bare en dag og EL kom den dagenpå kvelden i følge temp charten.
 
Hvor lang syklus har du ca? Jeg begynner tidligst CD 10 eller senere når jeg ser EL slim. Lurt å teste til samme tid hver dag. Begynner om morgenen jeg x 1 daglig og når jeg ser at streken begynner å bli sterkere tester jeg morgen og kveld (etter jobb). Hvis det er ingen strek hadde jeg bare fortsatt å teste x 1 daglig til samme tid. Plutselig kan den bli positiv. Noen har lang LH peak og andre har kortere. Tror jeg har lang... Vanligvis kommer EL for meg på 2. og siste dag med positiv test. En syklus hadde jeg positiv test bare en dag og EL kom den dagenpå kvelden i følge temp charten.

Aner ikke. Før jeg begynte på p-piller da jeg var yngre, hadde jeg mensen i 4-10 uker av gangen og mensfri i 3-10 dager. Etter at jeg fødte i januar 2017, skjedde samme greiene som da jeg var ungdom, så jeg begynte på p-piller igjen.

Slutta på p-piller i slutten av januar 2019, fikk mensen 1 uke etterpå. Så hadde jeg en syklus på 24 dager og så en på 34. Begge gangene hadde jeg mensen i kun 5 dager :) woho. Er nå på CD12 i 3 syklus etter p-pille slutt og drømmer om å bli gravid nå for å slippe å få tilbake den gamle mensen min... Vet det er liten sjanse for det, men jeg kan jo drømme :hilarious: hehe.

De dagene jeg har testet på morgen, ser jeg bare en strek. Men om jeg tester på ettermiddagen eller kvelden kommer det opp to streker. Derfor tenker jeg at det kanskje er lurest å teste på ettermiddagen og på kvelden, og så droppe på morgenen?
 
Nå ser jeg at det er en svak strek på morgenen i dag også da. Men streken fra i går kveld er sterkere enn den fra i dag tidlig, så tør liksom ikke stole på de. Vanskelig å tyde altså..
 

Vedlegg

  • 0F6A1B19-3AA2-411E-9889-C9B0F0579B14.jpeg
    0F6A1B19-3AA2-411E-9889-C9B0F0579B14.jpeg
    15,8 KB · Visninger: 58
Nærmere her
 

Vedlegg

  • B1BF1D77-CF38-4933-A7C6-4D04E1B8C213.png
    B1BF1D77-CF38-4933-A7C6-4D04E1B8C213.png
    138,1 KB · Visninger: 52
Pcosogprover - 23 - B1 - PP1 - EL 9/4 - IKM 23-24/4

Ikke hatt verken mensen eller eggløsning på flere år grunnet PCOS, startet på Myo-Inositol for 3 uker siden, og eggløsningstesten var vel temmelig positiv igår! Et par timer etter positiv test kom også dette eggløsningsslimet som alle har snakket om men som jeg aldri har opplevd! Var jo nesten gøy å strekke på det, haha!
 

Vedlegg

  • 8640FA64-B8CD-4E87-8B50-EA2B126C714A.jpeg
    8640FA64-B8CD-4E87-8B50-EA2B126C714A.jpeg
    70 KB · Visninger: 56
Merker at det er noe som skjer med kroppen nå, som jeg tror betyr at el snart er i gang. Negativ el-test ved 12-tida i dag og ikke noe el-slim enda. Så lurer på om det er lurt å fortsette testinga i morgen og fortsette til jeg får positiv test, eller vente til el-slimet kommer med å teste igjen?
Har litt lite erfaring med el-testing:joyful:
 
Pcosogprover - 23 - B1 - PP1 - EL 9/4 - IKM 23-24/4

Ikke hatt verken mensen eller eggløsning på flere år grunnet PCOS, startet på Myo-Inositol for 3 uker siden, og eggløsningstesten var vel temmelig positiv igår! Et par timer etter positiv test kom også dette eggløsningsslimet som alle har snakket om men som jeg aldri har opplevd! Var jo nesten gøy å strekke på det, haha!
Vil du at jeg skal sette deg på 23 eller 24 April? :D
 
Antar at jeg er 1 dpo i dag ut i fra EL test, temp og symptomene på EL i går. Vi klarte å legge aksjer i går også heldigvis. Ellers har jeg time til gyn hvis det ikke går, men samme gyn er også obstetriker så kan sikkert fortsette med han hvis jeg blir gravid også, så beholder timen uansett.
 

Vedlegg

  • IMG_20190411_090352.jpg
    IMG_20190411_090352.jpg
    66,6 KB · Visninger: 32
Karamell - 30 år - B1 - PP1 - EL ca 08.04 - IKM ca 22.04 (mandag uke 17).

Prøver på vårt første! ❤️
 
Får visst prøve meg i gruppa her!
Toffifee - 24 år - B2 - pp3/4 - el 10/4 - ikm - 26/4

Jeg er egentlig nå på cd 37.... Men hadde en liten blødning 1/4 som kan virke som egentlig kanskje har vært mensen. Har fått positive el-tester på cd 35/ cd 9, så er neimen ikke sikker på hva kroppen min prøver på nå :hilarious: Men det er så koselig å være med i en ikm-gruppe så da går jeg bare ut ifra at jeg er på cd 11 og hører til her, så får vi se :smug:
 
Kan endre EL dato for meg, fikk kryss på FF i dag og er etter beregningen 3 dpo i dag.

Teeny - 33 år - B3 - PP5 - EL: 10.04 - IKM: 25.04
 
Får visst prøve meg i gruppa her!
Toffifee - 24 år - B2 - pp3/4 - el 10/4 - ikm - 26/4

Jeg er egentlig nå på cd 37.... Men hadde en liten blødning 1/4 som kan virke som egentlig kanskje har vært mensen. Har fått positive el-tester på cd 35/ cd 9, så er neimen ikke sikker på hva kroppen min prøver på nå :hilarious: Men det er så koselig å være med i en ikm-gruppe så da går jeg bare ut ifra at jeg er på cd 11 og hører til her, så får vi se :smug:
Heii<3 Nå skal kroppene våre ha sluppet gullegget! Nå er det vår tur!:)
 
Heii<3 Nå skal kroppene våre ha sluppet gullegget! Nå er det vår tur!:)
Jeg håper det! Har hatt mye murringer og litt smerter i eggstokkene og livmora... Det var et godt tegn sist svangerskap :D Så vi får bare krysse fingre og tær!

Hvordan ligger du ann? :)
 
Back
Topp