IKM Uke 17!

6 dpo i dag og blenda test såklart. Tempen hoppa bittelitt opp da.
 

Vedlegg

  • IMG_20190416_063212.jpg
    IMG_20190416_063212.jpg
    11,1 KB · Visninger: 31
  • IMG_20190416_090844.jpg
    IMG_20190416_090844.jpg
    77,7 KB · Visninger: 26
Når ville dere egentlig sagt el var? 9 eller 11 april? 1 dpo den 12 kanskje? Igår hadde jeg noen helt syke smerter i venstre siden nederst i magen som strålte ned i låret... Hva kan det ha vært? Ser for meg at festesmerter kommer mer mot midten igrunnen :confused005
Jeg begynner å bli tålig irritert på kroppen nå ass
A8BB39CF-2E1D-4A89-8F1D-35C99CD46412.jpeg
 
Når ville dere egentlig sagt el var? 9 eller 11 april? 1 dpo den 12 kanskje? Igår hadde jeg noen helt syke smerter i venstre siden nederst i magen som strålte ned i låret... Hva kan det ha vært? Ser for meg at festesmerter kommer mer mot midten igrunnen :confused005
Jeg begynner å bli tålig irritert på kroppen nå ass
Vis vedlegget 294990

Jeg har nøyaktig de samme smertene!! På venstre side hos meg også. Mest på søndag og mandag. Det var så vondt at jeg sa AU to ganger.

Min EL var mest sannsynlig ca 8. april. Tenk hvis det er det samme vi har kjent. Fytti grisen, så ulidelig spennende! :smiley-bounce012

Jeg testet hvitt som den pureste SNØ i dag, da. 8 DPO.

Jeg synes jeg har kjent det litt der trusekanten er på venstre side. Høres det kjent ut?
 
Jeg har nøyaktig de samme smertene!! På venstre side hos meg også. Mest på søndag og mandag. Det var så vondt at jeg sa AU to ganger.

Min EL var mest sannsynlig ca 8. april. Tenk hvis det er det samme vi har kjent. Fytti grisen, så ulidelig spennende! :smiley-bounce012

Jeg testet hvitt som den pureste SNØ i dag, da. 8 DPO.

Jeg synes jeg har kjent det litt der trusekanten er på venstre side. Høres det kjent ut?
Det hørtes jo ganske likt ut, ja! Det var liksom nede under trusekanten på venstre side. Det var så vondt at jeg bare måtte gå og legge meg.. Det murrer fremdeler idag, men er ikke sånn vondt lengre. Vi får krysse fingrene for at det skyldes to små påskeegg som graver seg ned hos oss:chicken:

8 dpo er enda veeldig tidlig da! Jeg fikk selv negativ den dagen sist svangerskap :) Tester du igjen imorgen? :D
 
Er skikkelig spent på å se positive tester i denne gruppa om noen dager! :happy093
 
Det hørtes jo ganske likt ut, ja! Det var liksom nede under trusekanten på venstre side. Det var så vondt at jeg bare måtte gå og legge meg.. Det murrer fremdeler idag, men er ikke sånn vondt lengre. Vi får krysse fingrene for at det skyldes to små påskeegg som graver seg ned hos oss:chicken:

8 dpo er enda veeldig tidlig da! Jeg fikk selv negativ den dagen sist svangerskap :) Tester du igjen imorgen? :D

Ææ, så spennende! Det kan jo være et tegn på at du hvor du faktisk er i syklusen din.

Kremt, ja jeg tester nok igjen i morgen. Har sagt til mannen at jeg skal teste igjen til helgen, men jeg tror ikke jeg klarer å vente. Blir nok å teste hver morgen. :rolleyes: :happy090

Jeg gir gladelig opp alle snope-påskeegg i verden, så lenge noen av oss her får nyheter om slike fine påskeegg i løpet av den kommende uka. :smiley-angelic001
 
IMG_2006.JPG


Se her. Denne gir god info om HCG-nivå i blodet. Første kolonne er gjennomsnitt av alle de kvinnene som rapportere sitt nivå.

Jeg finner litt trøst her. Se hvor stor forskjell det er på når nivået øker! Ikke rart noen tester tidlig positivt og andre sent.
Håper vi kan bruke denne her i IKM 17-gjengen, nå som vi går inn i de kanskje aller mest nervepirrende dagene i syklusen.

Etter gjennomsnittet å dømme vil kanskje flesteparten av oss teste positivt fra dag 12 og 13. - Hvis prøveperioden var vellykket, så klart. Med andre ord: Ingen grunn til å sørge allerede fra 10-11 DPO. :Heartbigred
 
Hmm... Syns jeg ser en skyggestrek på den nederste fra i morges etter at den tørka (var blenda innen tidsfristen). De grønne er jo helt blenda da. Tipper det bare er evaporasjonsstrek...
 

Vedlegg

  • IMG_20190416_163832.jpg
    IMG_20190416_163832.jpg
    17,7 KB · Visninger: 47
I dag holdt jeg på å kjøpe inn gr-tester. Men tok meg selv i nakken og bestemte meg for å ikke kjøpe det før til helgen. Hadde jeg hatt det liggende kjenner jeg meg selv såpass at jeg vet jeg hadde tatt test før helgen. Klarer ikke ha det liggende:D
 
Jeg kan også skimte noe på den nederste:D

Jeg kan også se et snev at en strek der. Jeg er helt ny i dette teste-gamet, så hva som er skyggestrek osv., vet jeg lite om.

Men den viser mer antydning enn det jeg skimtet på min snøhvite test i dag morges, hvertfall. :D
 
I dag holdt jeg på å kjøpe inn gr-tester. Men tok meg selv i nakken og bestemte meg for å ikke kjøpe det før til helgen. Hadde jeg hatt det liggende kjenner jeg meg selv såpass at jeg vet jeg hadde tatt test før helgen. Klarer ikke ha det liggende:D

Godt jobba!! Jeg tenkte å kjøre samme opplegg. Ikke ha mulighet til å kjøpe inn før påskeaften, men jeg klarte ikke dy meg...
 
Jeg kan også se et snev at en strek der. Jeg er helt ny i dette teste-gamet, så hva som er skyggestrek osv., vet jeg lite om.

Men den viser mer antydning enn det jeg skimtet på min snøhvite test i dag morges, hvertfall. :D

Hvor mange dpo er du? Tror det er tidlig enda for de fleste av oss. Er selv bare 6 dpo og da jeg gravid og testa tidlig fikk jeg strek rundt 8-9 dpo (8 dpo var knapt synlig). Kan jo få strek senere enn da også.
 
Ææ, så spennende! Det kan jo være et tegn på at du hvor du faktisk er i syklusen din.

Kremt, ja jeg tester nok igjen i morgen. Har sagt til mannen at jeg skal teste igjen til helgen, men jeg tror ikke jeg klarer å vente. Blir nok å teste hver morgen. :rolleyes: :happy090

Jeg gir gladelig opp alle snope-påskeegg i verden, så lenge noen av oss her får nyheter om slike fine påskeegg i løpet av den kommende uka. :smiley-angelic001
Gleder meg til test imorgen da :excited001 Kommer til å teste da selv også. Så tar jeg «teste-ferie» :happy090 Skal reise bort fra onsdag til lørdag/søndag, kommer ikke til å tisse på pinner der, så det er jo en fin mulighet til å spare litt tester... Blir dyrt i lengda dette her! :hilarious:
 
Hmm... Syns jeg ser en skyggestrek på den nederste fra i morges etter at den tørka (var blenda innen tidsfristen). De grønne er jo helt blenda da. Tipper det bare er evaporasjonsstrek...
Det er definitivt strek på den nederste! Håper det er babystrek :gen014
 
Fremdeles litt smerter/murringer rundt livmor/eggstokker... I tillegg har brystvortene mine fått litt følelse igjen :rolleyes: (følelsen forsvant da jeg ammet) Har også vært umenneskelig trøtt de siste dagene..

Lov å håpe at dette er baby-tegn? :binkybaby Det er så vanskelig å vite hva som er symptomer på graviditet og hva som er pms.....
 
Hvor mange dpo er du? Tror det er tidlig enda for de fleste av oss. Er selv bare 6 dpo og da jeg gravid og testa tidlig fikk jeg strek rundt 8-9 dpo (8 dpo var knapt synlig). Kan jo få strek senere enn da også.

I følge beregningene er jeg 8 DPO i dag. Ja, på testen jeg kjøpte står det at 10 DPO er tidligste dag å ta testen, Hehe.
 
Hei! Dutterina - egentlig ikke prøver, men har ett barn fra før og hadde visstnok eggløsning samme dag mannen og jeg hadde sex.. Og er nå 3-4 dpo, med ikm 26-27april og eggløsning ca 12

Håper jeg kan være med litt her hvis det viser seg at jeg faktisk er gravid litt uplanlagt, men selvfølgelig hjertelig velkomment!

Kommer nok ikke til å teste før mandag eller tirsdag tror jeg!
 
Back
Topp