Babydrømmen<3
Forelsket i forumet
Skjønner deg så godtJa, jeg håper sånn på at det klaffer nå - begynner å bli utålmodig selvom det er utenfor min kontroll. Kontrollfreaken i meg får jo vondt av denne prøvingen![]()
håper for deg!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner deg så godtJa, jeg håper sånn på at det klaffer nå - begynner å bli utålmodig selvom det er utenfor min kontroll. Kontrollfreaken i meg får jo vondt av denne prøvingen![]()
håper for deg!
Spennende da! Jeg har også forstått det slikSlik jeg har skjønt så skal pdg testen vise kun kontroll linje om den er positiv for progesteron, det blir rart for meg som leter etter 2 linjer på hver test jeg tar![]()

Veldig! Skal oppdatere når jeg får testet i morgen Skjønte det som at jeg kunne teste allerede fra 3dpoSpennende da! Jeg har også forstått det slik![]()
GratulererStigning fra i går føler jeg.
Og 2-3 på digital 14dpo er vel veldig bra. Men hatt litt små blødninger i dag også.![]()
Gratulerer så mye <3 små blødninger trenger ikke å bety noe negativt. Hilsen en som ALLTID blør i alle svangerskap. og jeg blør ikke lite heller.Stigning fra i går føler jeg.
Og 2-3 på digital 14dpo er vel veldig bra. Men hatt litt små blødninger i dag også.![]()
Tusen takkGratulerer![]()
Tusen takkGratulerer så mye <3 små blødninger trenger ikke å bety noe negativt. Hilsen en som ALLTID blør i alle svangerskap. og jeg blør ikke lite heller.
Det forstår jeg godt, er aldri gøy med blødninger. Så skjønner følelsen din veldig godt. Jeg har opplevd begge deler både sa og kjemisk, men også svangerskap der jeg blødde mer enn ved SA i flere uker så det er ikke alltid negativtTusen takk
Ja, jeg vet du har helt rett. Jeg har bare hatt flere kjemiske og SA tidligere, og da har blødning alltid vært dårlige nyheter.

Ser!Er makesure kjent for skyggestreker? Ser dere noe på denne?Vis vedlegget 482130
Takk for at du deler. Så bra at du har fått noen gode opplevelser til tross for blødning også.Det forstår jeg godt, er aldri gøy med blødninger. Så skjønner følelsen din veldig godt. Jeg har opplevd begge deler både sa og kjemisk, men også svangerskap der jeg blødde mer enn ved SA i flere uker så det er ikke alltid negativt![]()