IKM uke 17 & 18

Oii den øverste er jo rosa? Er det babyplan stav? Den var sterkest hos meg av alle testene sist graviditet!

Har en tendens til å få rosa skygger:smiley-ashamed004 Er babyplan stavtest den øverste, ja:)

Da var vi igang med de velkjente skyggene igjen:bag:
20260421_173639.jpg
Oi så spennende med den øverste! Den streken ser jo rosa ut ❤️❤️❤️ håper sånn at det klaffer for dere!

Så bra :happy: Ja, syns den appen er veldig bra. Jeg har sånn at den automatisk legger inn fra klokka, men det er jo ikke helt korrekt. Så har det funka litt dårlig å legge inn i FF manuelt etter at jeg begynte å tempe med ordentlig bbt termometer, fordi den stiller seg tilbake til tempen fra klokka :dead: Så nå vil jeg egentlig finne en annen app som kan logge fra klokka, og legge inn termometer-tempen i FF :laughing002

Oi så spennende. Hvilken DPO er du idag?
Er det lutinus du har fått eller? :Heartblue
Jeg er bare 2 dpo i dag :hilarious: Jeg fikk Utrogestan

Ja, jeg er på CD 23 men har fått så lange sykluser etter siste fødsel på 35 dager. Blir mye unødvendig venting :hilarious: Ja virkelig, krysser det vi krysser kan!
Skulle vi testet på samme dag? Jeg klarte ikke holde meg og testet i dag :joyful: veldig negativ. Men bør kunne holde meg litt nå som jeg regner med eggløsning stemmer denne gangen.

Skulle vi testet på samme dag? Jeg klarte ikke holde meg og testet i dag :joyful: veldig negativ. Men bør kunne holde meg litt nå som jeg regner med eggløsning stemmer denne gangen.
Skjønner deg så godt! Man vil bare vite og jeg skulle gjerne bare visst om det hadde klaffet eller ikke - å bare fått mensen da så jeg kunne prøvd på nytt med engang :hilarious:

Jeg tester nok fra 7 dpo selvom det egentlig stort sett er for tidlig hahha

Skjønner deg så godt! Man vil bare vite og jeg skulle gjerne bare visst om det hadde klaffet eller ikke - å bare fått mensen da så jeg kunne prøvd på nytt med engang :hilarious:

Jeg tester nok fra 7 dpo selvom det egentlig stort sett er for tidlig hahha
Jaaa, vet!! Hvor ble av den liksom. Jaja. Later som jeg akkurat har begynt ventingen - og artig vi er likt! :happy:

Ja, skjønner. Da får jeg holde tunga rett i munn og vente tålmooodig til hvert fall neste uke. Skal også til gyn da for å sjekke ståa:) passer kanskje bra sånn sett.

Back
Topp