Babydrømmen<3
Forelsket i forumet
Så niceLykkedans - 36 år - B4(5) - EL 08.04 - IKM 23.04
Da har jeg fått positiv EL test og kan faktisk melde meg inn her med viten om at jeg er 1 dpo 09.04![]()
Velkommen hit, og happy humpingsFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så niceLykkedans - 36 år - B4(5) - EL 08.04 - IKM 23.04
Da har jeg fått positiv EL test og kan faktisk melde meg inn her med viten om at jeg er 1 dpo 09.04![]()
Velkommen hit, og happy humpingsDet er veldig deilig med vår nå altsåJa, prøver å få meg litt frisk luft og går turer - hjelper veldig at solen har kommet frem!
Blir spennede å se, min økte litt i dag - fortsatt tidlig men håper EL kommer før CD 21 denne runden iallfall!
Fikk lagt inn en i dag tidlig heldigvis, så får vi se om det blir noe merSå niceVelkommen hit, og happy humpings
Det blir nok braFikk lagt inn en i dag tidlig heldigvis, så får vi se om det blir noe mer![]()

VelkommenStilken - 26 - B2 - PP4 - EL 14.04 - IKM 29.04

Velkommen hitbev28 - 28 - B2 - PP3 etter SA - EL 24/4 -IKM 2/5

Toppen kan vare en stund før de blir svakere igjen, så ville tenkt at du sikkert har eggløsning idag/imorgenAltså trudde el testene var på vei ned i styrke, men så fikk jeg denne nå i dag tidlig. Har bare to tester igjen av babyplan og rekker jo ikke bestille flere som kommer i morra tidlig. Så blir vel å ta en til i dag og siste i morra, eller hvordan er dette bruke ms sine? Evt noen bedre alternativer i Sverige?
Mener jeg har hørt at egget slipper 12-36 timer etter første positive test.Sant det, bare ikke opplevd det tidligere hos meg. Men kan vel ha endra seg etter fødsel evt da.Toppen kan vare en stund før de blir svakere igjen, så ville tenkt at du sikkert har eggløsning idag/imorgenMener jeg har hørt at egget slipper 12-36 timer etter første positive test.
Jeg har brukt Make Sure en del, er igrunn fornøyd med de. Har sjekket på noen apoteker i Sverige også, der har de sånn rfsu mega pakker, men syns ikke de var så billige hvis jeg husker riktig.
Ja, det blir sikkert braSant det, bare ikke opplevd det tidligere hos meg. Men kan vel ha endra seg etter fødsel evt da.
Da kjøper jeg makesure, for å bare sjekke fremover at toppen blir nådd og det går nedover.

Velkommenrebi11 - B2 - PPX - EL 6/4 - IKM 20/4![]()

Så godt å høreEndelig blir det en syklus med progesteron-støtte! Ble så glad når jeg fikk resept og en ny boost til å fortsette prøvingenFikk også Letrozol til neste syklus så jeg slipper disse lange syklusene på 35 dager. For en lettelse når man faktisk får hjelp og blir hørt altså!
Hvilken type progesteron fikk du?Velkommen hitSpirenummer3?- b3- PP1 etter exu- EL 13/4- IKM 28/4