Babydrømmen<3
Glad i forumet
Har du testet noe mer?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du testet noe mer?

Tempen har steget enda ett hakk, blir sprø av dette. Fikk ikke testet når jeg stod opp på grunn av 7 åringen i hus@Himmelmamma Hvordan går det med deg?![]()
Men holder meg etter første urin nå så får vi se, men jeg tviler - håper til det siste da men.Håper for deg! Grafen ser jo veldig bra utTempen har steget enda ett hakk, blir sprø av dette. Fikk ikke testet når jeg stod opp på grunn av 7 åringen i husMen holder meg etter første urin nå så får vi se, men jeg tviler - håper til det siste da men.

Har du testet noe
Har du testet noe mer?![]()
Ja, men ikke riktig hvordan det skal tolkesHar du testet noe mer?![]()
Her er et bilde til av den fra i dagJa, men ikke riktig hvordan det skal tolkesDen øverste er fra i dag og den nederste fra igår!

Syns jo hvertfall jeg kan se noe, men er ikke godt å si om det er skyggeHer er et bilde til av den fra i dagVis vedlegget 482588
Jeg synes steken er blå så det er bra, personlig hadde jeg tolket denne som positiv om jeg hadde sett steken innenfor tidsfristen og gått til innkjøp av en med rødt blekk alternativt clearblue tidlig digitalHer er et bilde til av den fra i dagVis vedlegget 482588

Wow! Gratulerer13dpo vanlig test med utvannet urin midt på dagen.. ser det ok ut?Jeg skulle ikke på testekjøret denne gangen..
Tusen takkWow! Gratulerer![]()
Syns det ser bra ut. Skal jeg sette deg på gravid?

Ja har stoppet, fortsatt høy temp og ingen mens da. Men den er vel rett rundt hjørnet@Himmelmamma Hvordan går det? Har du sluttet på progesteron?![]()
ÅåhJa har stoppet, fortsatt høy temp og ingen mens da. Men den er vel rett rundt hjørnet![]()
Du får si fra om jeg skal sette seg på TRJa det er vel like så greit det nåÅåhDu får si fra om jeg skal sette seg på TR
Ja det gjør nok susenJa det er vel like så greit det nåSer frem til ny syklus med letrozol nå, håper det kan hjelpe på!
Jeg tror jeg havner i uke 22 nå, hva med deg?Jeg tipper det blir på slutten av uke 22 hos meg ogsåJa det gjør nok susenJeg tror jeg havner i uke 22 nå, hva med deg?
Ja, krysser fingrene for detJeg tipper det blir på slutten av uke 22 hos meg ogsåhåper dette blir syklusen vår altså!