IKM uke 17 ♥️

Eppie

Elsker forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Nå har jeg vært med i mange IKM-grupper, men aldri tatt initiativ til å lage en selv, så nå er det vel min tur! Håper denne prøveperioden resulterer i mange fine vinterbebiser:Heartred:Heartblue


Du skriver deg inn slik: Navn - Alder - Barn nr - Prøveperiode - EL - IKM

Eksempel: Eppie - 37 - B3 - PP9 - EL 16.04 - IKM 29.04




Mandag 25.04
:binkybabyLilleeemy - 27 - B4 - PP8 - EL 11/04 - IKM 25/04
Jozo - 30 - B3 - PP1 - EL 10/11.04 - IKM 24/25.04
Lanjelin - 33 - B4 - PP6 - EL 11.04 - IKM ca 25.04
:HeartredLykkepåstrimmel - 28 - B4 - PP1 - EL 11/04 - IKM 25/04


Tirsdag 26.04
:HeartredMa3- 39 - B3 - PP18 - EL 13.04 - IKM 26.04
:binkybabyMisS - 28 - B3 - PP3 -EL 14.04- IKM 26.04

Onsdag 27.04
:Heartredjanmomjanbaby21- 27 - B2 - PP1 - EL 13/4 - IKM 27/4


Torsdag 28.04
:HeartredFørstegangs36prøvernr2 - 38 (om en uke) - B2 - PP1 - EL 14-18.4 - IKM 28.4
Bjørnungen - 27 - B1 - PP5 - EL 14/4 - IKM 28/4
:HeartredStjernest0v - 26 - B2 - EL 14.04 - IKM - 28.04

Fredag 29.04
:HeartredNysgjerrigSkeptiker - 31 - B2 - EL 15.04 - IKM - 29.04

Lørdag 30.04
:HeartredIrrgrønn - 37 - B1 - PP 18 - EL 15.04 - IKM 30.04
Drømmeren89 - B1- el 13/4 - IKM 30/4 (prøvd i rundt 15 mnd)

Søndag 01.05
:HeartredSille92 - 29 - B2 - PP8 - EL 18/04 - IKM 1/5
:binkybabyEppie - 37 - B3 - PP9 - EL 18.04 - IKM 01.05

Gravide :love7

Lilleeemy
MisS
Eppie


TR :crybaby2
Stjernest0v
Ma3
Lykkepåstrimmel
Irrgrønn
Førstegangs36prøvernr2
janmomjanbaby21
Sille92
NysgjerrigSkeptiker
 
Last edited:
Jeg går i gang med pp9, og begynner å bli ufattelig lei. Alderen plager meg, og jeg dette er vel første gang jeg har følt meg gammel siden jeg som "bevis" ikke klarer å bli gravid... Gravide venninner popper opp over alt og jeg har aldri fått en liten skyggestrek engang på alle mine blenda tester. Har fått time til oppstart IVF i sommer, så da snakker vi vel i realiteten august/september.

Ser forresten at tittelen ikke fikk med ikonet jeg la inn, men la inn koden i stedet :p Noen som vet hvordan man redigerer tittel (og får inn ikon der?)
 
Hurra for IKM uke 17! :joyful:
Vet ikke helt hvor mye prøving det blir denne runden, siden de mest fruktbare dagene kommer midt i påsketur uten særlig sengekos, men slenger meg med likevel:

Irrgrønn - 37 - B1 - PP 18 - EL 15.04 - IKM 30.04
 
Jeg går i gang med pp9, og begynner å bli ufattelig lei. Alderen plager meg, og jeg dette er vel første gang jeg har følt meg gammel siden jeg som "bevis" ikke klarer å bli gravid... Gravide venninner popper opp over alt og jeg har aldri fått en liten skyggestrek engang på alle mine blenda tester. Har fått time til oppstart IVF i sommer, så da snakker vi vel i realiteten august/september.

Ser forresten at tittelen ikke fikk med ikonet jeg la inn, men la inn koden i stedet :p Noen som vet hvordan man redigerer tittel (og får inn ikon der?)
Jeg føler akkurat det samme som deg! Håper lykken snart snur for oss :Heartred

Vet for øvrig ikke hvordan du fikser ikon-problemet…
 
Hurra for IKM uke 17! :joyful:
Vet ikke helt hvor mye prøving det blir denne runden, siden de mest fruktbare dagene kommer midt i påsketur uten særlig sengekos, men slenger meg med likevel:

Irrgrønn - 37 - B1 - PP 18 - EL 15.04 - IKM 30.04


Litt samme dilemma her også, EL er midt i påskeferien og da er vi bortreist på familiebesøk, så spørs hvor mye aksjer vi får lagt inn i smug :hilarious:
 
Jeg går i gang med pp9, og begynner å bli ufattelig lei. Alderen plager meg, og jeg dette er vel første gang jeg har følt meg gammel siden jeg som "bevis" ikke klarer å bli gravid... Gravide venninner popper opp over alt og jeg har aldri fått en liten skyggestrek engang på alle mine blenda tester. Har fått time til oppstart IVF i sommer, så da snakker vi vel i realiteten august/september.

Ser forresten at tittelen ikke fikk med ikonet jeg la inn, men la inn koden i stedet :p Noen som vet hvordan man redigerer tittel (og får inn ikon der?)
Sniker. Over ditt første innlegg står det «Trådverktøy», der kan du endre tittel :cat:
 
Ma3- 39 - B3 - PP18 - EL 13.04 - IKM 26.04

Har holdt på en stund, dette blir 6 forsøk etter siste SA. Har begynt å vurdere ivf eller sluttdato, vi får se:rolleyes: dette er første runde med "full pakke" støttemedisiner:happy:
 
Lilleeemy - 27 - B4 - PP8 - EL 11/04 - IKM 25/04

Nok en pp her også. Merker at jeg ikke er like oppslukt i prøvinga lengero_O men håper på klaff denne gangen:rolleyes:
 
Drømmeren89 - B1- el 13/4 - IKM 30/4 (prøvd i rundt 15 mnd)

Dette blir min første PP med medisinsk hjelp. Kroppen klarer ikke lage el så dette blir altfor spennende! Har mistet noen ganger så gravid vet jeg at jeg kan bli.
Er bare ikke så lett som man trodde.

Første IKM gruppen på en stund - sist syklus var på over 50 dager og da gir man litt opp. Så om jeg plutselig blir borte så skjønner dere hvorfor :hilarious:
 
Ma3- 39 - B3 - PP18 - EL 13.04 - IKM 26.04

Har holdt på en stund, dette blir 6 forsøk etter siste SA. Har begynt å vurdere ivf eller sluttdato, vi får se:rolleyes: dette er første runde med "full pakke" støttemedisiner:happy:

Velkommen hit! Håper støttemedisiner gjør susen for deg!

Lilleeemy - 27 - B4 - PP8 - EL 11/04 - IKM 25/04

Nok en pp her også. Merker at jeg ikke er like oppslukt i prøvinga lengero_O men håper på klaff denne gangen:rolleyes:

Vet du, jeg kjenner meg igjen i det du sier. Blir liksom mindre oppslukt etterhvert som det ikke klaffer... Krysser fingrene for oss alle!

Drømmeren89 - B1- el 13/4 - IKM 30/4 (prøvd i rundt 15 mnd)

Dette blir min første PP med medisinsk hjelp. Kroppen klarer ikke lage el så dette blir altfor spennende! Har mistet noen ganger så gravid vet jeg at jeg kan bli.
Er bare ikke så lett som man trodde.

Første IKM gruppen på en stund - sist syklus var på over 50 dager og da gir man litt opp. Så om jeg plutselig blir borte så skjønner dere hvorfor :hilarious:

Håper det hjelper med medisinsk hjelp og at syklusen din blir kortere og stabiliserer seg etterhvert! :)
 
.
 
Last edited:
CD4 og her begynner TR å gi seg! Skal nyte disse dagene frem til EL med mye god (speke)mat og vin og teste ut det nye badekaret med samboeren :playful:

Noen som har planer for helga og påska? Selv skal jeg jobbe tom onsdag neste uke, så det blir mer som en langhelg. Så skal vi på hytta med foreldrene mine, det gleder jeg meg til :Heartred
 
Sille92 - 29 - B2 - PP8 - EL 18/04 - IKM 1/5 :happy:

Tester vitex denne runden. Har planer om to hytteturer,så har heller ikke stor tro på denne perioden. Men men. Vi får lagt de aksjene vi får, så får vi krysse alt vi har!!
 
Førstegangs36prøvernr2 - 38 (om en uke) - B2 - PP1 - EL 14-18.4 - IKM 28.4

Fikk vårt første barn januar 2021. Hatt et halvt år prøvenekt grunnet celleforandring men disse er nå borte- hurra! Har sen eggløsning og kort lutealfase, så appen sier EL 14.apr men erfaring tilsier 18-19 april. Første barn satt på et random bursdagsligg fire dager etter antatt EL den gangen, så jeg har troa! Fikk svak strek på EL test idag, så legger inn aksjer annenhver dag fremover.
 
Hei! Slenger meg på her og. IKM blir ca enten 24 eller 25 april. Vi prøver ikke for øyeblikket men aksjer er lagt rundt eggløsning så blir spennede å se :p

Jozo - 30 - B3 - PP1 - EL 10/11.04 - IKM 24/25.04
 
Denne syklusen er jeg tilbake til å drikke grapefruktkjerneekstrakt + solvipect hostesaft. Det har ikke funka før, men jeg har jo de store flaskene stående så hvorfor ikke :p

Tenkte å begynne å ta el-tester i morgen på cd8. Tidligere har jeg fått EL på cd11 og cd12, så antar det blir sånn denne gangen også. Har vært litt sløv med testing og temping de siste syklusene da jeg har vært ganske lei, men får vel bare prøve å ta det opp igjen.

Lurer veldig på hvordan vi skal klare å få til aksjelegging med eggløsning når vi er på påskeferie og deler rom med barna :p Noen som har noen kreative forslag? Utedoen frister liksom ikke så veldig.. :hilarious:
 
Lanjelin - 33 - B4 - PP6 - EL 11.04 - IKM ca 25.04

Drister meg til å joine IKM gruppe igjen:nailbiting: Og kjenner meg igjen i det som ble diskutert over her.. Man mister liksom litt ‘piffen’ når det ikke klaffer. Hatt 2 SA på rappen, sist i januar og har ikke fått TR tilbake enda. Men har testa etter EL når det kjennes på kroppen. Så idag ble det positive EL tester gitt:D Så får vi se da:wacky:
 
Her fikk jeg positiv el test tidlig i dag tidlig, litt uvanlig at den sank så raskt som den gjorde, så får se om det var en superkort topp eller om fortsettelse følger i morgen. Håper på el er i morgen:happy: har lest litt inne på forumet her at kort el topp er bra, erfaringer?

Litt spennende denne mnd i og med at vi prøver støttemedisiner, de neste ukene kommer til å gå så sakte!! Kommer mens i slutten av april blir det prøve pause, tenker der nå, men har jo sakt det før:hilarious:

Hvordan går det med dere andre?
 
Jeg mistenker at jeg havner på denne IKM-gruppa dersom jeg får EL nå, men tenker jeg skal få en ganske sterk EL-test før jeg tør å sette meg opp på lista. Alle symptomene er der i alle fall i tillegg til sterkere streker enn vanlig på testene... Venter venter... Lykke til alle sammen!! :joyful:
 
Back
Topp