Ikm uke 17 ☆

Ikke tr enda, men du kan sette meg opp. Tipper den kommer ila i morgen/fredag. Duphastonen utsetter det nok enda jeg ikke har tatt det i går eller i dag :happy:

Gratulerer så mye til alle dere som er gravide:Heartred

Til oss som fremdeles prøver: hang in there! Det er vanskelig å beskrive hvor tøft det er å plukke opp igjen bitene og lime de sammen igjen for ny syklus, men det er verdt det til sist. En dag er det våres tur! Jeg hadde aldri sett for meg at det skulle ta sånn tid, og å leve i uvisshet er det verste jeg vet. Stor klem og MASSE babystøv til oss alle:Heartred
Du hadde virkelig fortjent en spire nå ❤️❤️ håper og kysser fingrer for deg i denne pp'en❤️
Hvilken ikm uke skal du i nå?

Jeg må nok bare gi opp.. håper tr kommer i dag så jeg kan gå inn i ny pp.
hadde vært sååå kjekt å fulgt dere inn i Januar 2024❤️
Vis vedlegget 404272
Håper for deg❤️ Trist at det skal ta sånn tid!:( Ville nok gitt det ut dagen iallfall, og om ikke testen snart kan lyse for deg så får tr bare ha med å komme så du får starta ny pp!❤️✨

Håper for deg❤️ Trist at det skal ta sånn tid!:( Ville nok gitt det ut dagen iallfall, og om ikke testen snart kan lyse for deg så får tr bare ha med å komme så du får starta ny pp!❤️✨
Ja.. kjenner jeg er bortskjemt med å bli gravid så lett tidligere.. dette var bare pp 2, men tanken på å starte på ny er sååå kjedelig!! Det går så utrolig tregt når man tenker så mye på det, men samtidig klarer man ikke å -ikke- tenke på det så mye heller:arghh:
Mars/april baby høres veeldig kjekt ut, men det er så lenge til :hilarious: den tålmodigheten:hilarious:

Ja.. kjenner jeg er bortskjemt med å bli gravid så lett tidligere.. dette var bare pp 2, men tanken på å starte på ny er sååå kjedelig!! Det går så utrolig tregt når man tenker så mye på det, men samtidig klarer man ikke å -ikke- tenke på det så mye heller:arghh:
Mars/april baby høres veeldig kjekt ut, men det er så lenge til :hilarious: den tålmodigheten:hilarious:
Greit at dette «bare» var pp 2, men forrige varte jo litt i det lengste laget da:dead:

Jeg kan settes på gravid:Heartred
07D1238F-E847-4229-B52A-9C849584E5C4.jpeg

Etter å ha spottet og småblødd siden 8DPO(6dager siden), kan jeg endelig settes på tr..
Masse lykke til til alle dere gravide♥️ Håper de fine spirene sitter helt til målstreken :love7
Så ses vi andre kanskje i ny IKM gruppe. Vi får holde motet oppe å heie på hverandre♥️

Etter å ha spottet og småblødd siden 8DPO(6dager siden), kan jeg endelig settes på tr..
Masse lykke til til alle dere gravide♥️ Håper de fine spirene sitter helt til målstreken :love7
Så ses vi andre kanskje i ny IKM gruppe. Vi får holde motet oppe å heie på hverandre♥️

Jeg våknet og til TR idag :sad010

Enig, vi må holde sammen❤️ for dette er ikke for pyser altså… :sorry:

Sender en klem til deg!❤️

Nesten ikke vist meg her siden begynnelsen av syklus, har vært en hektisk måned og det har egentlig vært deilig å ikke tenke for mye på symptomer osv. Men fikk smilefjes på eggløsningstest 16.04., så antar kanskje EL 17.04. (Ikke hatt sikre EL-symptomer.) Er i så fall 11 dpo i dag, og siden jeg har kjent på bittelitt av de samme symptomene som ved graviditet de siste par dagene, tok jeg denne i morges med ganske tydelig rosa strek:nailbiting: Ble litt satt ut, har bare tenkt det ikke ble noe denne syklusen, men ble veldig glad og håper det kan sitte…
IMG_4409.jpeg
:smiley-angelic001:Heartred

Nesten ikke vist meg her siden begynnelsen av syklus, har vært en hektisk måned og det har egentlig vært deilig å ikke tenke for mye på symptomer osv. Men fikk smilefjes på eggløsningstest 16.04., så antar kanskje EL 17.04. (Ikke hatt sikre EL-symptomer.) Er i så fall 11 dpo i dag, og siden jeg har kjent på bittelitt av de samme symptomene som ved graviditet de siste par dagene, tok jeg denne i morges med ganske tydelig rosa strek:nailbiting: Ble litt satt ut, har bare tenkt det ikke ble noe denne syklusen, men ble veldig glad og håper det kan sitte…Vis vedlegget 404339:smiley-angelic001:Heartred
Hurra, gratulerer så mye :D :Heartpink

Jeg ble vekket av tr i natt..
kjekt å se at kroppen fungerer, og at syklusen ble kortere enn sist! Nå var den på 31 dager, har hatt på 28 tidligere. Så nå er jeg usikker på hvilken ikm gruppe jeg skal melde meg inn i, uke 21 eller 22 :depressed:

Lykke til alle dere gravide, måtte det bli terminspirer ❤️
Og lykke til dere som går videre i prøvingen, kanskje snakkes vi i ny ikm gruppe? Håper dette blir vår pp❤️

Takk for råd og snakkis gjennom denne pp'en, alltid koselig :love017

Åh du da❤️ tusen takk, og takk det samme!❤️
Nå blir det vel ikm i uke 21, klaffer det ikke denne pp’n vet jeg ikke hvordan det blir. Dette blir tredje pp med ovitrelle og letrozol..
Skal du ha ny time med lege/gynekolog? Håper virkelig du slipper å tenke noe mer på det, denne gang må det være din tur❤️
Hadde vært gøy om vi kom i samme ikm gruppe igjen! Jeg fikk el på cd 19/20 denne gang, om jeg skal være i ikm uke 21 så må den komme innen cd 16 :shifty:
Har pleid å ha 28 dager syklus tidliger, så er litt usikker...

Nesten ikke vist meg her siden begynnelsen av syklus, har vært en hektisk måned og det har egentlig vært deilig å ikke tenke for mye på symptomer osv. Men fikk smilefjes på eggløsningstest 16.04., så antar kanskje EL 17.04. (Ikke hatt sikre EL-symptomer.) Er i så fall 11 dpo i dag, og siden jeg har kjent på bittelitt av de samme symptomene som ved graviditet de siste par dagene, tok jeg denne i morges med ganske tydelig rosa strek:nailbiting: Ble litt satt ut, har bare tenkt det ikke ble noe denne syklusen, men ble veldig glad og håper det kan sitte…Vis vedlegget 404339:smiley-angelic001:Heartred
Gratulerer så mye!! For en fin overraskelse da :love017

Gratulerer så mye!! For en fin overraskelse da :love017
Tusen takk! Klarer ikke helt tro på det enda, men vi får bare se hva de neste dagene viser:Heartred Så nettopp at du har fått tr, det var kjedelig, håper det snart klaffer for deg (kjenner til at man blir litt stresset når man er bortskjemt med å bli gravid raskt):Heartred

Jeg ble vekket av tr i natt..
kjekt å se at kroppen fungerer, og at syklusen ble kortere enn sist! Nå var den på 31 dager, har hatt på 28 tidligere. Så nå er jeg usikker på hvilken ikm gruppe jeg skal melde meg inn i, uke 21 eller 22 :depressed:

Lykke til alle dere gravide, måtte det bli terminspirer ❤️
Og lykke til dere som går videre i prøvingen, kanskje snakkes vi i ny ikm gruppe? Håper dette blir vår pp❤️

Takk for råd og snakkis gjennom denne pp'en, alltid koselig :love017
Så leit :( Takk for følget denne prøveperioden, håper den sitter for deg også i neste:Heartred

Back
Topp