Takk for håpetSer strekene ja![]()
håper bare det ikke er skyggestreker og at de blir sterkere!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for håpetSer strekene ja![]()
håper bare det ikke er skyggestreker og at de blir sterkere!Har du testet noe mer?Likt som i går, er nok bare skygge, igjen.
Vis vedlegget 404198
Jeg tok denne for noen timer siden.. synes jeg ser noe svaakt, blurry, på begge bildene.Har du testet noe mer?![]()

Krysser fingrene for at det er festingen du har kjent på idag, og at testen blir pos veldig snartJeg tok denne for noen timer siden.. synes jeg ser noe svaakt, blurry, på begge bildene.
Lever i håpet om at det er ett egg som fester seg sent
Vis vedlegget 404227Vis vedlegget 404228
Håper sånn at de blir sterkereJeg tok denne for noen timer siden.. synes jeg ser noe svaakt, blurry, på begge bildene.

Håper den blir sterkereJeg tok denne for noen timer siden.. synes jeg ser noe svaakt, blurry, på begge bildene.
Hipp hurra for degKan ikke tro det![]()
![]()

Tusen takkHipp hurra for degOg det er så gøy at vi er helt likt i løypa - krysser fingrene for at det fortsetter å utvikle seg som det skal for oss begge
![]()
Det håper jeg også
Samme tanke slo meg også, håååper sånn!! Det er jo håp helt til tr viser seg, og egget kan jo feste seg helt til 12 dpoKrysser fingrene for at det er festingen du har kjent på idag, og at testen blir pos veldig snart![]()

Håper de blir sterkere i morgen

ÅH, kom igjen da tester!!! Gi oss en strek til!!

Jeg må nok bare gi opp.. håper tr kommer i dag så jeg kan gå inn i ny pp.ÅH, kom igjen da tester!!! Gi oss en strek til!!![]()