Ikm uke 17 ☆

Da kan det fortsatt skje mye hos deg også, ville ikke gitt opp håpet helt enda :) Har sikkert sagt det før, men når jeg ble gravid i mars testet jeg fra 8 dpo, og så ikke antydning til strek før 12 dpo. Altså var ingenting å skimte 9 og 10 dpo. Og jeg synes jo det var antydning til noooe på din strimmel fra i dag, men jeg stoler egentlig ikke på meg selv for tror jeg har fått streksyn:hilarious:
Det hadde jo vært veldig gøy om det er noe, og det er jo håp frem til tr kommer :shy: det bare plager meg at jeg har så lite tro denne pp'en, skjønner ikke hvorfor jeg føler det:confused005
Kanskje for det ble så lite aksje-legging...

Det var kanskje antydning til noe på testen, men har ingen forhåpninger før den blir enda tydeligere. :happy093.

Nå gleder jeg meg til testetøs slipp:hilarious::happy093Jeg er med:p
Så gøy at vi er flere testetøser som er frie!! Gleder meg til å teste i kveld, og til dere tester igjen :hilarious:
Fikk liksom ett friskt minne fra forrige gang, testene jeg delte med deg i går, hvor fort det kan snu fra negativ til positiv. Jeg var 9 dpo da jeg fikk de testene :love2

Damer!! Nå trenger jeg hjelp her. 10 dpo og første tester i dag på andre urin. Digital ultratidlig clearblue, og vanlig makesure. Som dere ser er den digitale negativ, men jeg synes da absolutt det kan skimtes noe på strimmelen? Hva tror dere? Trenger også tips hvis noen andre har prøvd wild yam i lutealfasen, jeg har tatt det siden 2 dpo og holder på å trappe ned til ikm-dagen og tenkte å slutte da. Er det riktig? :nailbiting: Nå ble dette plutselig veldig spennende her på hjemmekontoret:hilarious:
Synes absolutt jeg ser noe på strimmelen ja :love017

Så gøy at vi er flere testetøser som er frie!! Gleder meg til å teste i kveld, og til dere tester igjen :hilarious:
Fikk liksom ett friskt minne fra forrige gang, testene jeg delte med deg i går, hvor fort det kan snu fra negativ til positiv. Jeg var 9 dpo da jeg fikk de testene :love2
Jaaaa, gleder meg jeg også :hilarious: Mhm det er stor forskjell fra testen i går til i dag, så nå er jeg litt mer håpefull:happy: Vil tro man ser forskjell på dine tester også. Har lest at makesure ikke har skygger, så håper virkelig for oss alle:Heartred

Jeg ser skygge på strimmelen jeg da. Slik så min ut 8dpo på morgenen. Og makesure er ikke kjent for skygger
Jeg tror det er borte nå, jeg klarer ikke å se noe. Her er den tørket.
Tar ny i kveld:smiley-bounce012
Screenshot_20230425_121144_Gallery.jpg

Jaaaa, gleder meg jeg også :hilarious: Mhm det er stor forskjell fra testen i går til i dag, så nå er jeg litt mer håpefull:happy: Vil tro man ser forskjell på dine tester også. Har lest at makesure ikke har skygger, så håper virkelig for oss alle:Heartred
Du ser sikkert forskjell på neste test også, vil jeg tro. Urin nr 2 er bedre :D
Jeg får holde fast i det tynne håpet, så får vi se hva kveldens test viser :love017

Back
Topp