Ikm uke 17 ☆

Jeg har fått ømme nipler i dag, som er et tegn på at eggløsning har vært for meg, så da anser jeg meg som 1 dpo i dag! Egentlig bare veldig glad for at kroppen har kommet seg igjen etter tidlig SA i slutten av mars! Nå må bare de neste 10 dagene gå fort så vi får se hvordan det går. Har jo lest litt om at man kan være ekstra fertil i månedene etter SA, så har jo fått opp et lite håp… Du kan oppdatere meg på listen:

E96 - 26 - B1 - PP5 (PP1 etter SA i mars) - EL 15.04 - IKM 26.04
Jeg tror jeg har samme tegn, våknet med såre nippler i dag som bare har utviklet seg til ømme pupper og vonde nippler :hilarious: jeg regner meg som 1 dpo i dag, og planen er å vente til onsdag 26.4 før jeg tester.. så får vi se da :joyful:

Jeg har også hørt at man er ekstra fertil etter en SA, håper det hjelper på så det blir klaff for dere denne pp ❤️

Siste gang jeg prøver . Er muligens for gammel. Hatt to kjemiske og en tidlig SA nå siden august. Jeg har hatt såpass mange graviditeter at jeg kan si at jeg har kjent festesmerter nesten alle gangene. Smerter og smerter fru blom, som ett stikk og litt ømhet i livmor. Det har stemt alle gangene.
Jeg kommer vel ikke til å starte på prevensjon akkurat, men heller ikke el-teste eller g-teste eller « henge» her lenger etter denne PP. Tror det blir godt å sette en strek.

Siste gang jeg prøver . Er muligens for gammel. Hatt to kjemiske og en tidlig SA nå siden august. Jeg har hatt såpass mange graviditeter at jeg kan si at jeg har kjent festesmerter nesten alle gangene. Smerter og smerter fru blom, som ett stikk og litt ømhet i livmor. Det har stemt alle gangene.
Jeg kommer vel ikke til å starte på prevensjon akkurat, men heller ikke el-teste eller g-teste eller « henge» her lenger etter denne PP. Tror det blir godt å sette en strek.
Håper sånn at det blir terminspire denne gangen, dere har vært igjennom nok. Stor klem :Heartred

Krysser fingrene for dere! Skjønner godt at du ikke vil bruke tid på å "henge" her hvis det ikke skulle gå veien, men håper du oppdaterer oss dersom det skulle skje på et senere tidspunkt. Lykke til! <3

Blæh. Da var muligheten for IKM 17 over. CD 33 og fortsatt ingen klare tegn til eggløsning, men jeg har kjent litt smerter i underlivet de siste dagene og produsert mer slim. Er også litt svimmel og kvalm. Skal fyre av en graviditetstest senere i dag for sikkerhets skyld, men tipper egentlig det er tilfeldigheter.

DPO 5 i dag, tror jeg. Kjenner jeg er litt mer avslappet i forhold til testing å sånn denne PP’n enn tidligere. Ville dere testet på DPO 9 eller ventet til DPO 12?

DPO 5 i dag, tror jeg. Kjenner jeg er litt mer avslappet i forhold til testing å sånn denne PP’n enn tidligere. Ville dere testet på DPO 9 eller ventet til DPO 12?
2 dpo her og er veeldig avslappet enn så lenge, men vet jo det begynner å krible rundt 7-8 dpo etter å teste. Planen er å teste fra 10 dpo og utover. Når jeg ble gravid i mars (endte i SA) fikk jeg helt negative tester fra 9 dpo, men skimtet så vidt strek 12 dpo på morgenen. På ettermiddagen 12 dpo var streken tydelig og jeg fikk positiv digital. Så for min del er 10 dpo greit, også gir jeg ikke opp håpet selv om den skulle være negativ da :)

Tempen gikk rett i taket i dag, men jeg hadde sovet ekstremt dårlig så får ta den med en klype salt. Tror uansett eggløsning var på lørdag, så bør være 2dpo i dag. Skal/skal ikke ta progesteron denne måneden, er spørsmålet jeg må bestemme meg for innen i morgen - hvis ikke blir det nok 8 dagers lutealfase igjen, selv om progesteronprøvene mine heller ser høye ut enn lave. Ser frem til å få de blodprøvene tolket av gyn om tre uker :/
C4287FDD-E0F7-4764-B5B3-FC9F267D8EAA.jpeg

Jeg vil prøve å vente til 10 dpo. Kommer nok til å se tilbake på denne kommentaren og le av meg selv om litt, men det er målet nå da :dance008 er 3 dpo i dag.
Ja ja, men da får du le litt i det minste :hilarious: Tror jeg skal klare å vente til det går noen dager da vertfall:D

2 dpo her og er veeldig avslappet enn så lenge, men vet jo det begynner å krible rundt 7-8 dpo etter å teste. Planen er å teste fra 10 dpo og utover. Når jeg ble gravid i mars (endte i SA) fikk jeg helt negative tester fra 9 dpo, men skimtet så vidt strek 12 dpo på morgenen. På ettermiddagen 12 dpo var streken tydelig og jeg fikk positiv digital. Så for min del er 10 dpo greit, også gir jeg ikke opp håpet selv om den skulle være negativ da :)
Ja, er lett å være avslappet når det ennå er dager igjen :hilarious: Tenkte jeg skulle holde meg til 10 dpo eller noe. Prøve å glemme det litt, slik at det ikke blir en sånn stressfaktor (som det fort kan bli her i gården). Sist jeg gikk gravid så fikk jeg ikke positiv før dagen etter forventet mens. Så aner ikke hvor mye jeg skal bry meg, for denne gangen har jeg jo veldig lyst å vite alt egentlig.

Er det flere her som har ikm 25? Hvordan er det med dere? Noen tegn? Tror jeg er 5/6 dpo idag. Og kjenner ømme bryst idag:nailbiting: er det mulig med så tidlig tegn?:happy:

Hei på dere.

Jeg kan bare strykes i fra lista.
Hadde scratching i dag og da får dessverre ikke et embryo klart å feste seg uansett:rolleyes:

Men om en ukes tid starter jeg opp med sprøyter og ny IVF runde. Har allerede startet med Progynova tabletter. Så nå krysser jeg virkelig fingrene for at dette blir den siste IVF runden, i håp om at jeg får en spire som sitter helt til termin denne gangen❤️

Masse lykke til til dere❤️

Hei på dere.

Jeg kan bare strykes i fra lista.
Hadde scratching i dag og da får dessverre ikke et embryo klart å feste seg uansett:rolleyes:

Men om en ukes tid starter jeg opp med sprøyter og ny IVF runde. Har allerede startet med Progynova tabletter. Så nå krysser jeg virkelig fingrene for at dette blir den siste IVF runden, i håp om at jeg får en spire som sitter helt til termin denne gangen❤️

Masse lykke til til dere❤️
Masse lykke til!! Heier på dere, håper det gror fast en terminspire denne gang❤️

Er det flere her som har ikm 25? Hvordan er det med dere? Noen tegn? Tror jeg er 5/6 dpo idag. Og kjenner ømme bryst idag:nailbiting: er det mulig med så tidlig tegn?:happy:
Jeg er, har ømme bryst og nipler, noe murringer, men ingenting ellers :smiley-ashamed004

Spennende! Samme her da! Litt stølhetsfølelse/murringer innimellom :) når begynner du å teste?:wacky:
Det er så vanskelig, kan hende jeg våkner i morgen og tenker "nå skal jeg teste", men tenkte rundt 10 dpo :D Du da?

Back
Topp