*IKM uke 16*

NiLove

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Ikm-gruppe for oss som får positiv test i påskeuka, og verdens beste julegave ;)

Man 14.april:
- Bondekona, pp3
- Asnnie, pp6
- NiLove, pp2
- Vossamamma, pp8

Tirs 15.april:
- vs93, pp6
- kontrollfrik

Ons 16.april:
- glad sau, pp3
- Pippi
- Evita
- Babi

Tors 17.april:
- Snile
- Majalis
- Mosse

Fred 18.april:
- Foreløpig litt anonym
- Geminigirl

Lør 19.april:
- mammamoren, pp5
- Butterfly75
- Klønesmurf
- lillemoor
- Mammavictoria, pp1
- Mizz_Mizzy

Søn 20.april:
- misscoral
- Marte83
- Eccentric

:DGravid:D
- Snile
- NiLove
- vs93

:mad:TR:mad:
- glad sau
- Vossamamma
- Babi
- mammamoren
- lillemoor
- Mosse
- Mammavictoria
- Mizz_Mizzy
- Foreløpig litt anonym
- misscoral
- Geminigirl
- kontrollfrik
- Klønesmurf
- Marte83

Passert IKM:confused:
- Eccentric
- Evita

Husk å gi beskjed til oppropslisten her på FS om du blir gravid og flytter til terminforum :)

Last edited:
Jeg har IKM mandag 14. April :)
Krysser fingrene for oss med IKM uke 16!! :D

Prøvere med første barn.

Er en liten evighet til uke 16, men jeg føler meg litt "lost" uten en ikm-gruppe. Håper flere kommer hit! :)

Håper el ikke er forsinket denne gangen. Må vel kjøpe inn noen el-tester denne mnd også. Og valnøtter! Det skal visst være bra for produksjon av progesteron ;)

Mandag 14. april :)

Endelig ikm gruppa jeg har venta på :-D du kan sette meg opp onsdag 16. Usikker på om det blir den dagen etter syklus på 37 dager,men satser på at den blir normal lengde denne gang :-) gleder meg til mange fine samtaler med dere ;-) :-D

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Pp 3 forresten :-) prøver på barn nr 1 :)

Endelig ikm gruppa jeg har venta på :-D du kan sette meg opp onsdag 16. Usikker på om det blir den dagen etter syklus på 37 dager,men satser på at den blir normal lengde denne gang :-) gleder meg til mange fine samtaler med dere ;-) :-D

Så bra at vi blir flere! Jeg er i utlandet hele ikm-uka, men satser på at det går bra å få oppdatert likevel ;)

Neste uke starter galskapen med el-testing for min del ;)

Jeg holder meg inne på både uke 15 og her da syklusen skifter litt mellom 28-29 dager så jeg ligger å vipper mellom søndag og mandag! :) skal til Belgia den IKM-helgen så håper at jeg enten får positiv test eller TR fort så jeg i så fall kan ta noen glass vin, ELLER helst av alt vite at jeg absolutt IKKE skal ta et par glass ;)

Er en liten evighet til uke 16, men jeg føler meg litt "lost" uten en ikm-gruppe. Håper flere kommer hit! :)

Håper el ikke er forsinket denne gangen. Må vel kjøpe inn noen el-tester denne mnd også. Og valnøtter! Det skal visst være bra for produksjon av progesteron ;)

Ja, jeg ventet bare på at det skulle komme en IKM-gruppe for uke 16 ;)

Jeg har ikke testet for el noen ganger... Jeg vil helst gjøre så lite som mulig ut av det, så jeg ikke blir så fokusert på selve prøvingen.... Men tips som valnøtter og sånt er vel helt uskyldig? Så det tror jeg at jeg skal prøve! ;)

Prøvere med første barn.

Jeg holder meg inne på både uke 15 og her da syklusen skifter litt mellom 28-29 dager så jeg ligger å vipper mellom søndag og mandag! :) skal til Belgia den IKM-helgen så håper at jeg enten får positiv test eller TR fort så jeg i så fall kan ta noen glass vin, ELLER helst av alt vite at jeg absolutt IKKE skal ta et par glass ;)
Samme her! Vil gjerne ha tr på mandag, eller positiv test tidlig, slik at jeg vet om jeg kan kose meg med noen glass eller ikke ;)

Er midt i tr her, og neste ikm blir på skjærtorsdag, 17 april. Gikk glipp av forrige el, pga en svæææært irriterende spysjuke. Hva gir du meg... men satser fullt på julebaby da:-) Termin blir 2. Juledag hvis det går bra denne gangen. Har fra før Knerten født i 11 og Kengubarnet født i 12.

Usikker på om jeg skal teste etter el.. får heftige symptomer på el og ser typen kun annenhver helg, så om el kommer utenom den helga så får vi ikke gjort noe med det uansett. Men sist mnd var trolig el senere, selv om jeg hadde symptomer, så kanskje jeg burde teste bare for å se når jeg har... hmmm...

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app

Usikker på om jeg skal teste etter el.. får heftige symptomer på el og ser typen kun annenhver helg, så om el kommer utenom den helga så får vi ikke gjort noe med det uansett. Men sist mnd var trolig el senere, selv om jeg hadde symptomer, så kanskje jeg burde teste bare for å se når jeg har... hmmm...

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app
Ikke enkelt det der nei. Hos meg ble testen positiv før jeg hadde noen symptomer, men noen timer etterpå kom el-smertene. Mine tester blir ikke gradvis sterkere, de er enten kjempesvake eller kjemesterke, så ingen forvarsel der :p
ImageUploadedByBV Forum1395412621.396687.jpg

Ikke enkelt det der nei. Hos meg ble testen positiv før jeg hadde noen symptomer, men noen timer etterpå kom el-smertene. Mine tester blir ikke gradvis sterkere, de er enten kjempesvake eller kjemesterke, så ingen forvarsel der :p Vis vedlegget 54376
Jeg har smerter i 5dager ca,så vet ikke om de kommer før eller etter :-P. Tror de kommer før og gir seg dagen jeg har el, for da har jeg MYE slim og det stemmer med 14 dager før tr

I dag skal jeg kose meg med en flaske rødvin :D denne helgen er den eneste helgen i syklusen som jeg lar meg drikke alkohol. Vil jo ikke drikke rundt EL og drikker ikke mellom EL og TR så da nyter jeg alltid litt ekstra denne helgen selvom man er skuffa for at spiren ikke satt :( god helg alle sammen!!

I dag skal jeg kose meg med er flaske vin :D denne helgen er den eneste helgen i syklusen som jeg lar meg drikke alkohol. Vil jo ikke drikke rundt EL og drikker ikke mellom EL og TR så da nyter jeg alltid litt ekstra denne helgen selvom man er skuffa for at spiren ikke satt :( god helg alle sammen!!
Jeg ska drikke vin i morgen :-D. Har samme innstilling som deg :-) nyt flasken ;-)

I dag skal jeg kose meg med en flaske rødvin :D denne helgen er den eneste helgen i syklusen som jeg lar meg drikke alkohol. Vil jo ikke drikke rundt EL og drikker ikke mellom EL og TR så da nyter jeg alltid litt ekstra denne helgen selvom man er skuffa for at spiren ikke satt :( god helg alle sammen!!

Jeg skal også ta et glass rødvin i dag, men lever som normalt til jeg får en positiv test.
Når man er aktiv prøver, og tester tidlig vil man få vite om spiren lenge før den får næring (og evt. alkohol) fra deg.
Jeg er ikke på fylle mellom EL og IKM, men kan godt ta et glass vin.

Back
Topp