Ikm uke 15

Det er godt å høre :) Spottingen har ikke tatt seg opp og det har ikke skjedd noe mer. Kun litt lyserosa da jeg tørket meg og et par bloddråper i selve toalettet. Så får se om det tar seg opp de neste dagene :)

Krysser fingrene for deg. Her er det kraftige murringer på gang i kveld. Kjennes ut som mensen er rett rundt hjørnet :(

TR... Bestiller meg time til gyn, har bare en fungerende eggstokk pga en stor cyste på den ene, og det kan jo gjøre det litt vanskeligere for oss.

Tusen takk og lige så! Når er din IKM?

Jeg kjenner ikke noe til murringer i skrivende stund.. Vet ikke om det er bra eller dårlig akkurat..?

Murringer kan bety både graviditet og mens. Man vet først hva det er når man får blod på papiret eller positiv test. Et helt håpløst symptom! :facepalm:
Jeg er 4 dager sen, men fikk negativ digital i morges så ikke gravid. Fant aldri EL denne gangen. Testet fra CD13 til CD17 så den må ha vært etter det og da er det veeeeeldig liten sjans. Tror rett og slett dette er en tullesyklus. Håper uansett på svar snart.

Murringer kan bety både graviditet og mens. Man vet først hva det er når man får blod på papiret eller positiv test. Et helt håpløst symptom! :facepalm:
Jeg er 4 dager sen, men fikk negativ digital i morges så ikke gravid. Fant aldri EL denne gangen. Testet fra CD13 til CD17 så den må ha vært etter det og da er det veeeeeldig liten sjans. Tror rett og slett dette er en tullesyklus. Håper uansett på svar snart.

Ja, det er så håpløst at det skal være det samme! :mad: Fryktelig unødvendig! Gjenstår å se hva som kommer nå da.. Er spent på begges vegne :) Kan jo være du har hatt EL sent og det er derfor du ikke får utslag? Er vel mange som får EL etter Cd17 og at det går fint tror jeg.

Ja, det er så håpløst at det skal være det samme! :mad: Fryktelig unødvendig! Gjenstår å se hva som kommer nå da.. Er spent på begges vegne :) Kan jo være du har hatt EL sent og det er derfor du ikke får utslag? Er vel mange som får EL etter Cd17 og at det går fint tror jeg.

Ja, men siste gang vi hadde sex ble CD18. Vi har en liten en på 9,5 mnd så masse sex er ikke så lett. Så spørs om svømmerne overlevde lenge nok til jeg fikk El. Får nok svar ila de neste dagene :)

OK, takk for svar :) Jeg har egentlig IKM 14. april, men har begynt å blø litt i dag. Vet enda ikke om det er spotting før TR eller om TR allerede har begynt. I såfall har jeg en syklus på 22 dager - er det i det hele tatt mulig å bli gravid da??
Det er vel mulig, men det kommer jo mest an på hvor lang lutealfasen din er - tiden mellom eggløsning og menstruasjon. Hvis du har brukt hormonprevensjon kan det jo ta litt tid før det stabiliserer seg også :)

:rolleyes:Den øverste er i går og den nederste fra i dag! Syntes den er litt sterkere:p
IqPkWG.jpg
Ååh gratulerer så mye :Heartred :Heartred sees inne i termingruppa :)

Fortsatt ingen TR her, 5 dager over IKM. Men heller ingen positiv test. Ønsker ikke å bli flyttet til ny IKM gruppe. Men kan oppdatere her når det skjer noe enten ene eller andre veien. Venter bare på mensen nå så kan jeg få starte en ny prøveperiode

Fikk mens på morran i dag, men jeg blør veeeeeeldig lite?! Veldig sjeldent det skjer. Kanskje en gang i året... Noen som vet hva årsaken til det er?

Nå begynner jeg å bli sykt utålmodig! Hva skjer?! 7 dager forsinket. Ikke positiv test! Må få kjøpt noe annet enn digital i morgen så jeg har noen streker å tolke.

Så kjedelig! Tatt eggløsningstest og sett om El er veldig sen? Kjenner du noe, eller pleier du kjenne noe når mens skal dukke opp?

Er fri for alt av tester. Jeg har en del symptomer nå, men ingenting som skiller seg ut som sånn helt konkrete graviditetssymptomer. Alt kan være symptomer på pms.

Jeg har større, tyngre og ømme pupper, følsomme brystvorter, tett nese, blir lettere andpusten, murringer av og på og gul tykk og seig utflod. I kveld er jeg også kvalm. Skulle jo tro jeg var gravid mtp symptomer og uteblitt mens, men digital slo ikke ut på lørdag og heller ikke i dag. Har aldri hatt så lang syklus før. Blir gal av dette!

Back
Topp