IKM uke 15

Jeg kan bare settes opp på tr, for nå er testene helt blenda.. Var nok mest sannsynlig en kjemisk som bare de teite ebaytestene klarte å plukke opp.. Lykke til dere andre ❤️ Og som jeg sa, vi må jo få opp statistikken her ! Heier på dere :D

Tr her! Men glad jeg kan få en ny pp nå. Ble ingen senge kos ved el denne gangen. Så var fullt klar over det ikke kom til å skje. Så nå håper jeg på en bedre mnd. Har også kjøpt inn eltester for å ha en større sjangs denne mnd:-)

Jeg kan bare settes opp på tr, for nå er testene helt blenda.. Var nok mest sannsynlig en kjemisk som bare de teite ebaytestene klarte å plukke opp.. Lykke til dere andre ❤️ Og som jeg sa, vi må jo få opp statistikken her ! Heier på dere :D

Og tanta kom bare timene etterpå.. Da har vi offisielt bikket året :(:(

Tror jeg er er gravid alikevel.... Hadde en rar tr som var ferdig i går.
ImageUploadedByBV Forum1428768521.636945.jpg

Gratulerer :):):)

Jeg tok en bt idag og jeg kan skimte en svak svak strek! Jeg har ALDRI før fått dette! Men den er så svak at jeg ikke får den med på bildet en gang:( Tror dere en clearblue digital ville slått ut om det er noe der?

Fortsatt ingen tr og negativ test her. Litt rart at ikke tr kommer. Vanligvis spotter jeg 2-5 dager før tr kommer, men nå er jeg 2 dager over og fortsatt ingen spotting. Jaja

Back
Topp