IKM uke 15

Dagene går så enormt sakte! 8 dpo idag og har så lyst til å teste, selv om jeg egentlig ikke har noe tro på denne pp i og med at jeg har 0 symptomer... utenom at det var sinnsykt vondt å ha sex fra dagen etter el og frem til nå! Helt sinnsyke støtsmerter.. Rart det varte så lenge hvis det var ømhet pga eggløsning?

Ja, syklusen tar lang tid når man bare går og venter på el og positiv gtest!
Nå håper jeg tanta kommer så jeg kan forte meg å bli gravid i neste syklus! :p Testet blendahvit i kveld og har ingen symptomer untatt en litt unormal syklus denne måneden.
Lykke til med testing om noen dager :)

Ja, syklusen tar lang tid når man bare går og venter på el og positiv gtest!
Nå håper jeg tanta kommer så jeg kan forte meg å bli gravid i neste syklus! :p Testet blendahvit i kveld og har ingen symptomer untatt en litt unormal syklus denne måneden.
Lykke til med testing om noen dager :)

Håpet er ikke ute før tanta kommer :) Krysser fingrene for at du er gravid jeg :)

Er det mulig å bare ha en følelse av at man er gravid ? Orker ikke at kroppen min skal drive å tulle sånn og lure meg gang på gang.. Har hatt noen merkelige "bevegelser" i livmorområdet helt siden el, og det har jeg aldri før hatt i dpoland.. Puppene er ikke ømme denne gangen, og det er de alltid etter el, og jeg får svake positive tester som jeg ikke tør å stole på da jeg har trodd det er testene som lyver, meen så dyppa jeg en i vann og den ble heelt blenda.. Bah, eier ikke tolmodighet heller vettu, så dette er tortur :p

Da kom tr sent i går kveld, og jeg flytter over i ikm uke 19! Lykke til alle dere som fortsatt har håpet :D

Hei kan jeg være med her? Ikm søndag 12.04. Jeg hadde egentlig lover meg selv å prøve å holde meg unna nettet for ikke å stresse denne måneden, men jeg klarer det ikke mer Idag 11 dpo fikk jeg nemmelig en uuuultrasvar strek! Men det er en strek, og det er mer enn jeg har fått de siste 14 månedene! Er der vanlig at testen er veldig svar 11 dpo? Det blir spennende i dagene fremover!

Blenda 9 dpo :/

Vedlegg

• 1428574716075.jpg
    1428574716075.jpg
    17,5 KB · Visninger: 73
Huff så grusom denne ventingen er. Går hele dagen og kjenner etter symptomer. Sist svgskap stakk det i brystvortene og jeg fikk en liten blødning en stund før IKM. Men det er ingenting sånn nå. Testet negativt 10 dpo. Jeg har enda håp men ikke tro :) eneste som er anerledes er uteblitt PMS (jeg er et skikkelig pms monster), og korsryggen er veldig øm i tillegg til menskramper. Ingenting er vel avgjort før tr kommer :)

Vi må jo få opp statistikken i denne gruppa damer ! Må få flere gravide :D Hvordan går det med dere som er over IKM ?

Hei kan jeg være med her? Ikm søndag 12.04. Jeg hadde egentlig lover meg selv å prøve å holde meg unna nettet for ikke å stresse denne måneden, men jeg klarer det ikke mer Idag 11 dpo fikk jeg nemmelig en uuuultrasvar strek! Men det er en strek, og det er mer enn jeg har fått de siste 14 månedene! Er der vanlig at testen er veldig svar 11 dpo? Det blir spennende i dagene fremover!

Da har jeg ført deg opp på listen:)
Går fint ann at streken er veldig svak bare 11 dpo, mange som ikke får utslag før IKM! Masse lykke til, krysser fingrene for at streken blir sterkere:)

13 dpo og tempfall i går og i dag :( Venter bare på tanta nå. Skikkelig øm følelse dere nede i dag, akkurat som rett før mens. Prøver å holde fokuset på det positive, da kan jeg kose meg med rødvin, ost og kjeks og baileys i helga på venninnebesøk :D Klar for tanta i morgen eller lørdag!

Å der kom dritt tanta på besøk:(:mad: Masse lykke til alle sammen, Gratulerer til de med positiv test:) Jeg hopper til ikm uke 19:)

Back
Topp