IKM uke 15

Ikm er i morgen, tror jeg... Det lugger i undelivet (høna) og stikker i livmora i dag. Husker ikke om det ofte er slik før tr, blir småsprø av å vente og kjenne etter hele tiden! :p Har dere andre normalt stikkinger før mens?

Det verker litt i ryggen også, og det er ikke uvanlig før tr her, men håper jo det betyr noe annet denne gang!
Håper testene ligger i posten når jeg kommer hjem fra jobb i dag, og at tr holder seg langt unna! :)

Fikk denne idag etter den streken jeg fikk igår som forsvant ! Men tør ikke tro på den da BT ikke slo ut på samme urin.. Denne går vist på 10, mens BT trenger 25, så kan jo være det er for tidlig.. Men tør ikke stole på den, og er bare 10 dpo.. Noen med erfaringer fra denne ebaytesten ? :)

eiqzgp.jpg

Over IKM, fortsatt ingen tr..
Tok test på søndag, svak strek.
Prøvde en ny i dag på formiddagsurin siden jeg fikk noen av ei venninne kl 10. Ingen synlig. De jeg fikk i dag er snart4(!!) år gamle. Kan det ha noe å si...? Og var på do kl 09, så burde vel ta ny i morgen tidlig på konsentrert urin om ikke tr er kommet ;)

Søndag
ImageUploadedByBV Forum1428401456.792680.jpg

Tirsdag(i dag)
ImageUploadedByBV Forum1428401481.525658.jpg

Fikk denne idag etter den streken jeg fikk igår som forsvant ! Men tør ikke tro på den da BT ikke slo ut på samme urin.. Denne går vist på 10, mens BT trenger 25, så kan jo være det er for tidlig.. Men tør ikke stole på den, og er bare 10 dpo.. Noen med erfaringer fra denne ebaytesten ? :)

eiqzgp.jpg

Ingen erfaring med testen, men ser en svak strek:)

Over IKM, fortsatt ingen tr..
Tok test på søndag, svak strek.
Prøvde en ny i dag på formiddagsurin siden jeg fikk noen av ei venninne kl 10. Ingen synlig. De jeg fikk i dag er snart4(!!) år gamle. Kan det ha noe å si...? Og var på do kl 09, så burde vel ta ny i morgen tidlig på konsentrert urin om ikke tr er kommet ;)

SøndagVis vedlegget 111265

Tirsdag(i dag)Vis vedlegget 111266

Ser en svak svak strek på den øverste:)

Jeg er gravid og flytter over til desember 2015 forumet ❤️ Lykke til alle sammen med prøvingen :)

Gamle nicket er aniie

Kan sette meg på gravid nå. Håper den holder seg der den skal vara. : )

Ser en svak svak strek på den øverste:)
Jeg også :( Men tror nok kroppen min prøver for andre mnd på rad, men ikke får den til å sitte. Ser på blodsukkeret mitt at det ligger på 12+ innimellom, og plutselig ned på mellom 4-5. Skal snart på kontroll til legen igjen så må snakke med henne og høre hva hun tenker. Skal ikke være lett. Teste til helgen igjen. For sikkerhetsskyld :)

eiqzgp.jpg

Erfaring og erfaring , jeg har brukt den type ebaytest i flere pp.. jeg har ikke fått en sånn strek før, men så har ikke jeg vært gravid heller;) krysser fingrene for at den stemmer!!

Erfaring og erfaring , jeg har brukt den type ebaytest i flere pp.. jeg har ikke fått en sånn strek før, men så har ikke jeg vært gravid heller;) krysser fingrene for at den stemmer!!

Jeg har heller aldri fått sånne streker på noen tester, men den var altså falsk ! Dagens er negativ og jeg har testa med 3 ulike typer :(

Hva er greia med streker som dukker opp etterhvert, for så å forsvinne igjen ? Fikk denne ista, på noe utvannet skvip.. 9 dpo idag..

iyomm8.jpg
Jeg har også opplevd det med de testene der. Aner ikke hvorfor det skjer, men jeg følte meg skikkelig lurt den ene gangen. Fikk lyst til å juble av glede og så plutselig var streken borte igjen.

I dag er ikm, og jeg våknet med vond rygg og menssmerter, men ingen mensen. Tenkte jeg skulle sjekke tappen siden jeg er ganskje ny i den øvelsen og jeg ville kjenne hvordan den var rett før mens. Forventet at den var lav og kanskje åpen, men den var høy (og føltes kort, om det er mulig?). Tror ikke den var åpen, men vet egentlig ikke hvordan åpen føles it så skal ikke si for sikkert.

Siden har jeg spottet litt ved dobesøk og gjør det enda. Irriterer meg over at jeg ikke husker hvor lenge og hvordan jeg pleier å spotte før mensen! Regner med tanta er på vei, men menssmertene og ryggverken ga seg. Jeg er småkvalm også, kanskje ikke så rart, siden begge ungene har/nettop har hatt magevirus. Men jeg lever i håpet :p

Last edited:
Dagene går så enormt sakte! 8 dpo idag og har så lyst til å teste, selv om jeg egentlig ikke har noe tro på denne pp i og med at jeg har 0 symptomer... utenom at det var sinnsykt vondt å ha sex fra dagen etter el og frem til nå! Helt sinnsyke støtsmerter.. Rart det varte så lenge hvis det var ømhet pga eggløsning?

Back
Topp