IKM uke 15

Mulig jeg hører til her også, vet ikke helt ca når IKM er. Men rundt 05-07/4. Så sier 06.04 Er ca 7 dpo i dag da jeg hadde EL-slim for 1 uke siden. (Vet ikke når EL var) Så gira på å teste!!

Tror jeg hadde EL i går altså, eller positiv test, for idag var den mye mye svakere enn på lenge.. Streken var nesten like sterk så kontrollstreken,men hadde sex i går ,men før det var det noen dager siden,men er det ikke slik at EL er 24-48 timer etter positiv test?

Legger ved bilde av el testen i går,men streken var ennå sterkere,men det kom jo ikke med på bilde :/

Vedlegg

• 1427631881301.jpg
    1427631881301.jpg
    28,4 KB · Visninger: 68
  • 1427631926708.jpg
    1427631926708.jpg
    26,5 KB · Visninger: 67
Noen andre som har vondt i dpoland..? Jeg har så smertefulle menssmerter så fy :( satt seg i korsryggen og nederst i magen. Det MÅ jo være noe som skjer der nede..? Har ikke ikm før den 6. Går i paracet hver 6. time i dag. ;)

Noen andre som har vondt i dpoland..? Jeg har så smertefulle menssmerter så fy :( satt seg i korsryggen og nederst i magen. Det MÅ jo være noe som skjer der nede..? Har ikke ikm før den 6. Går i paracet hver 6. time i dag. ;)

Får håpe det er et godt tegn!!

Jeg er ca 4 dpo og merker absolutt ingenting, bortsett fra at jeg nok har fått sopp da :(
Har ikke troen på at det klaffet denne pp, men det er jo tidlig enda....

Får håpe det er et godt tegn!!

Jeg er ca 4 dpo og merker absolutt ingenting, bortsett fra at jeg nok har fått sopp da :(
Har ikke troen på at det klaffet denne pp, men det er jo tidlig enda....
Er visst kraftig forskjølelse hos meg nå. Er 4 dpo i dag selv, testetøsa driver på skuldern min igjen denne mnd ;)

cb37eb23384c2dc39c875484d88dc110

Litt forsinket el her.. trodde jeg skulle få pos test igår og el idag, men nå nærmer det seg hvertfall noe.. enten i kveld eller i morgen tidlig tenker jeg den er positiv :)

Mulig jeg hører til her også, vet ikke helt ca når IKM er. Men rundt 05-07/4. Så sier 06.04 Er ca 7 dpo i dag da jeg hadde EL-slim for 1 uke siden. (Vet ikke når EL var) Så gira på å teste!!

Da har jeg ført deg opp!
Er ikke mange dagene til du kan begynne å teste nå:)
Lykke til!

Jeg ga opp el testingen, da det aldri kom noe positiv test.. Så aner ikke hvor jeg er i syklusen! Er svimmel, små kvalm, sliten, fått munnsår, blødd neseblod og hadde en mini blødning for en uke siden! Dette kan jo være gode symtomer.. Men tør ikke å håpe på noe som helst, kroppen har lurt meg før.. Noen som har begynt å teste?

4 dpo i dag og håper påsken kan holde tankene unna litt ;) Tror ikke det er stor sjanse denne pp, litt laber prøving så hadde kun sex 3 dager før EL. Lykke til damer!

4 dpo og ingen symptomer:) Ser fram til en hyggelig påskeferie med familie- og vennebesøk:) Måtte dagene gå fort til testing;) Lykke til, jenter:) God påske alle sammen:D

Ca 7 dpo i dag og så og si heeeelt symptomfri.... Har muligens hatt bittelitt magemurr de siste 2-3 dagene, men puppene finnes ikke ømme, og alle de andre tidlige symptomene jeg pleier å ha er fraværende :( og det aller verste; jeg tror pms er på vei!!! Så nå rekker jeg vel å være sint som en ilder i påsken før TR kommer...stakkars familien :/

Noen som har hatt pms før positiv test? Jeg tar det som et dårlig tegn, men det går kanskje an med begge deler?

La aksjer sist på mandag. El igår eller idag.. får krysse fingrene for at det holder. Mannen har vondt i ryggen så tviler på at jeg klarer å få han med på en runde idag:(

Förste pp jeg pröver clear blue sin el test med dobbel hormon indikator og den var veldig gøy. Litt mer spännande med ett fast smilefjes enn 2 streker. Hadde el på lördag og vi har haft mye sex både för under og etter ( ikke det att etter har noe å si : ) ) så det ska det ikke gå på. Så blir spännande. Deilig med påskefri nå og. Tänker nesten ikke over att jag er i dpo land. Denne pp har jag bestämt mig för å leva helt som normalt og ikke teste för evt mensen ikke dykker opp. Skal på firmatur neste helg og har tänkt å ta meg noen glas vin da. Så får vi bara se.. Hvordan går deres dpo tid?

6 dpo i dag. Tiden går tregt :P sikkert ingen som ser svaaaaaaaaakt streken jeg ser..? Midt mellom kanten på oppsugningsdelen og kontrollstreken :P Sånn hvis man holder litt unna :D 3 min gammel test.. Blir testegal selvom jeg IKKE vil. Hahaha!! Hadde verkevondt i magen lørdag og søndag, i dag litt igjen, og stikking i kjertlene i puppene ;)
ImageUploadedByBV Forum1427902435.052244.jpg

Back
Topp