IKM uke 15

Begynte idag, men en knall positiv el test.. Men tror den kan være falsk da urinen var veldig konsentrert. Skal egentlig ikke ha el før på mandag... Får bare fortsette å teste:-)

Oi, blir spennende å se hvordan testene blir de nærmeste dagene da:) kanskje el kommer litt før enn forventet?

Oi, blir spennende å se hvordan testene blir de nærmeste dagene da:) kanskje el kommer litt før enn forventet?

Ja, sist pp kom den også litt før.. Men da testet jeg ikke mer en ett par tester og da fikk jeg en svak positiv og neste dag var den neg.. Og det var før forventet el. Derfor begynte jeg i god tid nå, og det var bra.
Testet 3,5 timer etter første test idag og da var den fortsatt positiv:-) så har lagt inn gullaksjene idag :D

Dagens EL-test. Håper ikke jeg trenger å vente lengre enn mandag på el ;-)

Vedlegg

• 1426767321547.jpg
    1426767321547.jpg
    27,7 KB · Visninger: 67
Fortsatt pos el test her, sambo er borte idag så må vente til i morgen med en ny aksjerunde :-) men det går nok greit, la jo inn i går også :-)

Fortsatt pos el test her, sambo er borte idag så må vente til i morgen med en ny aksjerunde :) men det går nok greit, la jo inn i går også :)

Vist dere la inn i går så skal det jo gå fint og vente til i morgen også, så vist den er positiv enda så er vel ikke EL der helt nå :D masse lykke til, måtte dere få en spire denne pp <3

Vist dere la inn i går så skal det jo gå fint og vente til i morgen også, så vist den er positiv enda så er vel ikke EL der helt nå :D masse lykke til, måtte dere få en spire denne pp <3
Ja, det er sant :-) har skikkelig eggløsningssmerter ikveld. Også har det kommet slim denne pp, har ikke hatt det før. Men det har vel med att jeg tar solvipect. Så håper på eggslipp i morgen og en runde i halmen da :-D

Ja, det er sant :) har skikkelig eggløsningssmerter ikveld. Også har det kommet slim denne pp, har ikke hatt det før. Men det har vel med att jeg tar solvipect. Så håper på eggslipp i morgen og en runde i halmen da :-D

Har ikke prøvd solvipect selv, men håper det hjelper at det blir en spire :D krysser fingrene for dere <3

Tenkte å prøve grapfruktjuice og solvipect slimløsende hostesaft denne pp'n :) startet i går! Noen som har erfaring? :) skal jeg ta det frem til el bare?

Jeg har drukket grapefruktjuice to av gangene jeg ble gravid, drakk et lite glass hver dag i dagene før el, og til boksen var tom (nam!).

Nå har jeg kjøpt grapefruktjuice, når pleier dere å drikke det ? Er det for sent noen dager før EL ? :-)

Nå har jeg kjøpt grapefruktjuice, når pleier dere å drikke det ? Er det for sent noen dager før EL ? :-)

Jeg vet egentlig ikke, men jeg har drukket kanskje en liten uke før, og tror det økte slimmengden litt.... Så hvis du ikke er ferdig med el slimet så kan det vel i hvertfall ikke skade å prøve det! Går det ikke får du bare ta det som en vitaminboost :)

Jeg vet egentlig ikke, men jeg har drukket kanskje en liten uke før, og tror det økte slimmengden litt.... Så hvis du ikke er ferdig med el slimet så kan det vel i hvertfall ikke skade å prøve det! Går det ikke får du bare ta det som en vitaminboost :)

Det har du rett i :). har ganske lange sykluser, så tror egentlig ikke at jeg får EL før en ukes tid :p

Trengte ikke å teste mange dagene etter el denne måneden;) regner med negativ igjen i morgen, da jeg pleier å ha kjapp og kort lh-topp.

ImageUploadedByBV Forum1426970906.305021.jpg

Cd 11 var i går, cd 12 idag..

Dagens test ( eller blir i går når det er over midnatt nå). Håper EL er der snart.. Har litt smerter idag, så håper det er el så nærmer seg :):)

Vedlegg

• 1426983289089.jpg
    1426983289089.jpg
    23,3 KB · Visninger: 57
Back
Topp