IKM uke 15

I dag kom de fem Clearblue digital graviditetstestene jeg bestilte fra Ebay i forrige uke:D Håper jeg får opp "Pregnant" om noen uker!
Når forventer du EL?
Her begynner EL-testinga neste helg, men etter sist syklus skal skvære 25 mars.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når forventer du EL?
Her begynner EL-testinga neste helg, men etter sist syklus skal skvære 25 mars.


Sent from my iPhone using BV Forum
Hmm, i følge appen min Pink Pad skal EL være 26. mars. Håper jeg får klare symptomer som i PP1 og PP2, da kjente jeg helt tydelig når EL var. Det gjorde jeg ikke nå sist. Vi blir veldig likt denne gangen også da! Håper på bedre resultat for oss begge;) Hvis ikke så kan vi jo ihvertfall glede oss til mulig babylaging i Tyrkia:p
 
Hmm, i følge appen min Pink Pad skal EL være 26. mars. Håper jeg får klare symptomer som i PP1 og PP2, da kjente jeg helt tydelig når EL var. Det gjorde jeg ikke nå sist. Vi blir veldig likt denne gangen også da! Håper på bedre resultat for oss begge;) Hvis ikke så kan vi jo ihvertfall glede oss til mulig babylaging i Tyrkia:p
Håper vi begge treffer nå. Ønsker meg verdens beste julegave :)
Må jo være vår tur nå :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei! Jeg har IKM 10.april, i 1. ordentlige prøveperiode etter en MA i uke 10 i slutten av oktober-13! Vært mye syklus-tull, og hatt psykisk pause behov, men nå er vi klar for å prøve igjen!!
 
Hei! Jeg har IKM 10.april, i 1. ordentlige prøveperiode etter en MA i uke 10 i slutten av oktober-13! Vært mye syklus-tull, og hatt psykisk pause behov, men nå er vi klar for å prøve igjen!!
Velkommen til oss :)
Håper du snart er gravid igjen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Velkommen! Håper du slipper å oppleve noe sånt igjen.
Takk☺ Er heldigvis liten sjanse for å oppleve det på ny...men blir selvfølgelig skummelt å gå gjennom starten av et svangerskap igjen...men tanken på premien er jo laaangt større enn frykten:):)
 
Tipper el for meg kommer mellom 20. og 27. mars denne gangen. Mulig den kommer tidligere enn vanlig siden jeg bruker pergo denne mnd.
Må nesten bare teste og se :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Usikker på når ikm blir, men blir enter helt i slutten på uke 15 eller i uke 16.. Jeg vil ihvertfall snike litt her inne.. Hadde en møkka syklus på 36dager..spent på hvordan neste syklus blir..:)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Usikker på når ikm blir, men blir enter helt i slutten på uke 15 eller i uke 16.. Jeg vil ihvertfall snike litt her inne.. Hadde en møkka syklus på 36dager..spent på hvordan neste syklus blir..:)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Hei. Vil du jeg skal skrive deg opp på søndag 13? Kan jo være på begge ukene :)
 
Usikker på når ikm blir, men blir enter helt i slutten på uke 15 eller i uke 16.. Jeg vil ihvertfall snike litt her inne.. Hadde en møkka syklus på 36dager..spent på hvordan neste syklus blir..:)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Velkommen inn :) Håper syklusen din kutter med omtrent 1 uke :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei. Vil du jeg skal skrive deg opp på søndag 13? Kan jo være på begge ukene :)
Gjør det :) var her jeg skulle ha vert om syklusen ikke tulla med meg, og la til 5 dager..er ganske pisst of på kroppen min i dag. Godt jeg har smågodt og sjokolade i skapene.. Dette blir en regnfull deppe dag :p. (ble allerede litt lettere til sinns av å skrive det, gitt :p)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Gjør det :) var her jeg skulle ha vert om syklusen ikke tulla med meg, og la til 5 dager..er ganske pisst of på kroppen min i dag. Godt jeg har smågodt og sjokolade i skapene.. Dette blir en regnfull deppe dag :p. (ble allerede litt lettere til sinns av å skrive det, gitt :p)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Da gjør jeg det. Men hvem pp er du i? Er kjedelig når kroppen tuller sånn, gjør att ventetiden blir så mye lenger:( er godt mrd godis når sinnet trenger litt trøst;) er rart det når man får tømt sine negative tanker, så får di positive plass. Håper spiren sitter oss deg denne prøve perioden :)
 
Da gjør jeg det. Men hvem pp er du i? Er kjedelig når kroppen tuller sånn, gjør att ventetiden blir så mye lenger:( er godt mrd godis når sinnet trenger litt trøst;) er rart det når man får tømt sine negative tanker, så får di positive plass. Håper spiren sitter oss deg denne prøve perioden :)
Dette blir PP3. Syklus nr 6uten pillen. :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Gjør det :) var her jeg skulle ha vert om syklusen ikke tulla med meg, og la til 5 dager..er ganske pisst of på kroppen min i dag. Godt jeg har smågodt og sjokolade i skapene.. Dette blir en regnfull deppe dag :p. (ble allerede litt lettere til sinns av å skrive det, gitt :p)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Så dumt at tante ufin møtte opp.
Men, det positive er at jeg får være sammen med deg på ny uke :) Og nå skal vi på desember :)

Ikke for mye snop og sjokkis :) Er ikke bra for spira i vårt tilfelle :)
Kjøp deg 70% sjokkis. Den er best for oss :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp