IKM uke 15 og 16

Ja ta en før du legger deg med 2,5-3 timers tiss, og så må du dele resultatet med oss :shy::Heartbigred Stor klem til deg, du må finne på noe å gjøre sånn at tiden går fort for deg :Heartred
Skal prøve! Blir å spille litt Disney Dreamlight med pus på fanget :Heartred Han med skjegget er borte i noen dager, så håper så inderlig å kunne overraske han med en test når han kommer hjem!

Tok ny nå, med en times tiss.. synes den er tydeligere enn i stad, synes sånn som dette når den er våt, men forsvinner litt når den tørker..

Har ikke flere tidlig digital igjen, bare vanlig. Ikke vits å kaste bort en til i dag, skal prøve å holde meg til ikveld nå og ta en strimmel til :bag: :sorry: Plisplis kjære skjebnen, la dette være noe og ikke forsvinn i morgen :sad010

Vis vedlegget 481855
Har du prøvd å teste med vann også? :)

Tok ny nå, med en times tiss.. synes den er tydeligere enn i stad, synes sånn som dette når den er våt, men forsvinner litt når den tørker..

Har ikke flere tidlig digital igjen, bare vanlig. Ikke vits å kaste bort en til i dag, skal prøve å holde meg til ikveld nå og ta en strimmel til :bag: :sorry: Plisplis kjære skjebnen, la dette være noe og ikke forsvinn i morgen :sad010

Vis vedlegget 481855
Sniker. Men jeg fikk også negativ digital på lignende strek. Positiv dagen etter. Håper for deg! Syns denne ser litt tydeligere ut enn forrige du postet også!

Vis vedlegget 481855
Denne er jo veldig fin! Krysser fingrene for at positiv digital er rett rundt hjørnet! :Heartpink:Heartpink

Vis vedlegget 481855

Denne synes jo lang vei! Veldig spent på testen din i morgen :Heartred

Fuck.. jaja. Dette viser virkeligheten. Øverste test er urin, nederste test er vann. Så bare en skygge, helvete altså :sad010 Bare å vente på mensen imorgen eller over i morgen
IMG_4549.jpeg

Fuck.. jaja. Dette viser virkeligheten. Øverste test er urin, nederste test er vann. Så bare en skygge, helvete altså :sad010 Bare å vente på mensen imorgen eller over i morgen
Vis vedlegget 481865

Men det var da som fader da!! Hvilket batchnummer er dette? (Sikkert bare skygger jeg har også da..) Skulle ikke vært lov å selge :arghh: føler med deg

Sett meg på TR. Fikk visst tidligere mens da kroppen nok er litt forvirret etter de siste månedene. Masse lykke til alle sammen❤️

Back
Topp