Bare tørker av den med litt vannFortsatt snedig altså. Så da skyller man bare den spyttdelen hver dag da? Blir ikke å anskaffe det selv, men gøy å se på nye ting.
Får håpe EL er rett rundt hjørnet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare tørker av den med litt vannFortsatt snedig altså. Så da skyller man bare den spyttdelen hver dag da? Blir ikke å anskaffe det selv, men gøy å se på nye ting.
Får håpe EL er rett rundt hjørnet!
Hei! Jeg er med i ikm uke 13... men lurer egentlig på om jeg hører til her.. Tror kanskje ikke el er før 21.mars og at ikm ikke er før 04.04..
Jeg tester ikke etter el denne prøveperioden, så litt usikker på når jeg faktisk har el.
Mammaigjen.2 - pp3 - b2 - EL 21.03 - IKM 04.04
Oi, ja den ser positiv ut. Fortsett å teste så du ser den har blitt svakere, da veit du el er herPrøver el-tester for første gang Den til venstre er i dag. Er den positiv?
Ser nå jeg ikke hører til her...Pp4, barn nr. 2, ikm 01.04 [emoji4]
Hyggelig at du stakk innom daSer nå jeg ikke hører til her...
Så pinlig! Jeg tuller visst bare. Mista en hel uke [emoji23] har ikm 08.04!Hyggelig at du stakk innom da
Ønsker_andre[emoji173] pp4 - b 2 - ikm 08.04 [emoji6]
Haha, jaja, slikt skjer. Det er Fredag, så ikke rart hodet henger litt etterSå pinlig! Jeg tuller visst bare. Mista en hel uke [emoji23] har ikm 08.04!
Vært en stressende uke på jobb i tillegg [emoji23]Haha, jaja, slikt skjer. Det er Fredag, så ikke rart hodet henger litt etter [emoji14]
Har du lange sykluser?
Ja, spennende kanskje du får tidlig el?Vært en stressende uke på jobb i tillegg [emoji23]
Jeg er ikke helt sikker. Hatt pp1 og pp2 hadde jeg kjemiske, så vet ikke helt. De ble litt lengre og pp3 uten noe var bare 26 eller 27 dager lang. Så får se denne pp'en. Mistenker jeg fikk tidlig el sist pp. Nå er jeg på cd8 og kjenner murringene. Blir spennende å se om jeg får utslag på el-testene
Da satser vi på at el er rett rundt hjørnet [emoji6] tror nok d må legges aksjer i helga her også.Ja, spennende kanskje du får tidlig el?
Utfloden er endra til vannete her utover kvelden, så betyr nok at el står for tur
Mandag cd13 hadde vært perfekt! Da har vi hele helga på å legge inn aksjer
Det er jo ikke det verste man må gjøreDa satser vi på at el er rett rundt hjørnet [emoji6] tror nok d må legges aksjer i helga her også.
Endelig kom blinkesmiley og høy fertilitet, CD12 på kvelden! Blir spennende å se når el kommer, satser på søndag eller mandag[emoji4]
Endelig kom blinkesmiley og høy fertilitet, CD12 på kvelden! Blir spennende å se når el kommer, satser på søndag eller mandag[emoji4]
Kose seg