IKM UKE 13!

ImageUploadedByBV Forum1393827194.778869.jpg
er denne positiv?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde hvertfall hoppet i høyet! Synes den ser fin og positiv ut, men ta vare på den til sammenligning i morgen. Bruk en tusj og skriv på det grønne hvilken syklusdag det er. :)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Ja det skal jeg gjøre :) sist syklus hadde jeg digital å dobbeltsjekke med og da hadde jeg positiv test i tre dager:) men da kom ikke el før cd 19, så nå er den isåfall supertidlig:) godt jeg har mange el tester:) og skal bli spennende å se om tempen stiger en av de nærmeste dagene:)

Ja det skal jeg gjøre :) sist syklus hadde jeg digital å dobbeltsjekke med og da hadde jeg positiv test i tre dager:) men da kom ikke el før cd 19, så nå er den isåfall supertidlig:) godt jeg har mange el tester:) og skal bli spennende å se om tempen stiger en av de nærmeste dagene:)

Hvilken CD er du på nå? Tempet du forrige mnd også? Ustabile sykluser er slitsomt! Godt du startet tidlig med testing! :)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Hei hei damer! Hatt en BV-fri helg, men tilbake nå! :-) Jeg må si at jeg er nesten mer spent på denne måneden enn forrige etter SA. Nettopp pga TR-besøket som fortsatt eksisterer. Dag 7 og hun har ikke gitt seg! Ikke mye igjen, heldigvis, men jeg vil bli ferdig med hele besøket, så det kan nok ta lengre tid før EL inntreffer denne gang, kanskje. Jeg tester ikke med noe EL-test denne måneden heller, men satser på å kjenne på kroppen når det er klart for å legge inn aksjer og håper på det beste. :D

Hvilken CD er du på nå? Tempet du forrige mnd også? Ustabile sykluser er slitsomt! Godt du startet tidlig med testing! :)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Jeg er på cd 11 i dag startet å teste i går:) tempet forrige syklus også og da stemte testene og tempen på en prikk:) blir spennende å se når testene blir negative igjen denne gangen:)

Kan du sette meg opp Lørdag? :) Har IKM torsdag, fredag eller lørdag ifølge FF

Blei ikke mer enn spotting igår men i løpet av natta flyttet tanta inn med et brak. Sinnsyke smerter og føler jeg blør meg ihjel :/ kan der være fordi jeg har hatt en kjemisk at den starter så kraftig?

Er jo da på CD1 idag og skulle kanskje stått på ikm uke 14, men om det er greit holder jeg mer her, for pleier ha sykluser på +- 25 dager. FF har satt IKM til mandag 24.3, men jeg trur jeg står der jeg står på 30.3 inntil videre :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Blei ikke mer enn spotting igår men i løpet av natta flyttet tanta inn med et brak. Sinnsyke smerter og føler jeg blør meg ihjel :/ kan der være fordi jeg har hatt en kjemisk at den starter så kraftig?

Er jo da på CD1 idag og skulle kanskje stått på ikm uke 14, men om det er greit holder jeg mer her, for pleier ha sykluser på +- 25 dager. FF har satt IKM til mandag 24.3, men jeg trur jeg står der jeg står på 30.3 inntil videre :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Jeg hadde også sannsynligvis en kjemisk for noen sykluser siden og min mens var utrolig kraftig og vond da, legen sa det var helt normalt for da ville kroppen ordne opp i sakene liksom. Håper vi slipper noe mer slik strektull:) krysser fingrene for oss:) og

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Tror jeg hadde en kjemisk denne syklusen jeg også. Utrolig kradtig og langvarig mens. Pkeier å ha en dag kraftig og maks 3 dager. Hadde 6 dager og 3 dager veldig kraftig:/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tror jeg hadde en kjemisk denne syklusen jeg også. Utrolig kradtig og langvarig mens. Pkeier å ha en dag kraftig og maks 3 dager. Hadde 6 dager og 3 dager veldig kraftig:/

Hadde du positive g-tester du og?? Er så utrulig kjipt. Selv om jeg etterhvert har lært at en positiv test ikke er noe å juble over før jeg kommer noen uker over IKM er det vanskelig å la være altså. Og denne gang hadde jeg en god følelse og. Men men.. neste gang må det da være vår tur :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Jeg er på cd 11 i dag startet å teste i går:) tempet forrige syklus også og da stemte testene og tempen på en prikk:) blir spennende å se når testene blir negative igjen denne gangen:)

Ja, det blir veldig spennende. Så lenge mannen ikke har dårlige svømmere er det bare å legge inn aksjer hele tiden nå!! Happy humping!! :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Hei! Kan du sette meg opp på tirsdag 25? :) Dette er vår pp 12.
Hadde du positive g-tester du og?? Er så utrulig kjipt. Selv om jeg etterhvert har lært at en positiv test ikke er noe å juble over før jeg kommer noen uker over IKM er det vanskelig å la være altså. Og denne gang hadde jeg en god følelse og. Men men.. neste gang må det da være vår tur :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Nei men jeg tester ikke før ikm. Og siden jeg har litt ustabil syklus vet jeg ikke allrud når den er;) men håper virkelig det snart er våres tur. Er rimelig utålmodig nå:P

Er det noen som tester ut wild yam og/eller bidronning gele??
Eller andre alternativer? :)

Har bestillt wild yam og bidronning gele, rekker nok å teste wild yam denne runden :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mannen reiser på jobb i midten av denne uken(nordsjøen). Mulig vi ikke rekker å legge inn aksjer før El kommer :( Skulle ønske det gikk ann å fryse ned svømmere selv hahhahahaha.

Er det noen som tester ut wild yam og/eller bidronning gele??
Eller andre alternativer? :)

Har bestillt wild yam og bidronning gele, rekker nok å teste wild yam denne runden :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Denne pp har jeg testet ut bidronning, men fikk den vel litt rundt CD 4-5? .. kjørte på med det og grapefrukt før eggløsning, og det hadde virkelig god effekt på meg. Merket at jeg fikk mye eggehvite slim under eggløsning. Til og med mannem reagerte på det under samleie. Nå etter dpo testes det ut med wild yam. Er bare 6 dpo så litt tidlig å si at det har funket.

Back
Topp