* IKM UKE 13* 2019

Ja. Det verste er når ein sitt på pinebenken og ikkje veit frå eller til. Eg kan tole at syklusane er korte, då blir det jo berre fleire sjansar og pp. Skuffande, sjølvsagt, men eg har hatt laaaange syklusar før, og det er enda meir drit. Og skulle gjerne visst om det var ein kjemisk, for då hadde eg jo visst at eg klarar å bli gravid igjen utan anna hjelp enn el-test og monitor.
Uff... men ser nå at du har fått positiv el test! Så bra! Da kan det være at egget ikke slapp forrige gang og at det prøver igjen nå! Bare til å hoppe i høyet nå :D

Nå er jeg såååå dritt lei av å ikke vite noen ting.. . Negativ g test i går morres, er enter cd 37 (1 uke forsinket mens) eller 8/9 dpo om el var forsinket..... Livmortappen er lav, lukket og med hvitt lotion aktig slim rundt. Større mørke nippler og masse murringer. Litt smålig hallsbrann også

Nå er jeg såååå dritt lei av å ikke vite noen ting.. . Negativ g test i går morres, er enter cd 37 (1 uke forsinket mens) eller 8/9 dpo om el var forsinket..... Livmortappen er lav, lukket og med hvitt lotion aktig slim rundt. Større mørke nippler og masse murringer. Litt smålig hallsbrann også
Merkelig dette altså, håper noe skjer snart så du slipper limbo-land å ikke vite noe, klem

Fikk mens fredag 29.mars, 3 dager forsinket i forhold til tidligere sykluser. Tok gtest ikm dagen, men negativ. Fikk mens i 3 dager, ganske kraftig ish og blanding av mørkt og frisk blod. Stoppet ganske greit opp på dag 3 og ingen menssmerter! Men nå i ettertid har jeg hatt litt rosa utflod(utflod blandet med friskt blod!) Aldri hatt dette før! Dette har nå vært siden søndag kveld. Kjenner jeg på tappen, kommer det mer ut på fingeren... hva kan dette være?
Går nå inn i pp10...

Når du i følge normal syklus skal ha el om en uke, men enda ikke har fått tr på besøk :hilarious:
Tenker om kroppen helt enkelt har hoppet over el denne pp, krysser fingrene for at alt snart går tilbake til normalen og jeg kan klemme meg inn i en annen ikm gruppe :angelic:

Back
Topp