CD14 idag, på cd13 igår fikk jeg høy på monitoren. Fått høy først på CD18/ 19 gangene før.. skjønner ikke noe av kroppen min 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvilken syklusdag er du på? Jeg skal gå å teste nå.. håper det ikke gjorde for mye at jeg tissa litt tidligere her.. glemte meg.. tisset skulle jo oppi koppen.. panneklask!!Tok en EL test i kveld, kun svak. For tidlig antageligvis

hvilken syklusdag er du på? Jeg skal gå å teste nå.. håper det ikke gjorde for mye at jeg tissa litt tidligere her.. glemte meg.. tisset skulle jo oppi koppen.. panneklask!!![]()
hvilken syklusdag er du på? Jeg skal gå å teste nå.. håper det ikke gjorde for mye at jeg tissa litt tidligere her.. glemte meg.. tisset skulle jo oppi koppen.. panneklask!!![]()

Da er vel EL like rundt hjørnet for deg da kanskjeCD 9 i dag, svak i går, svak i dag, men venta ikke så lenge med tissinga - RFSU sine, fungerer de dårlig?? Jeg har tydelig en del EL slim i dag og i går. Litt ømme boobs i går og i dag.

Er på CD15i dag, aner ikke når jeg har EL. Har syklus på snitt 31+.. begynte med monitor for å finne EL. Har ikke oppnådd max, men må ha hatt EL for sist pp må ha endt i kjemisk siden jeg testet positivt etter mens og så negativt par dager etter. Denne pp har jeg oppnådd HØY på monitoren 5 dager før jeg oppnådde høy to pp tidligere. Kroppen er ikke helt i vaterHvilken dag i syklus er du på? Nærme EL?
Er på CD15i dag, aner ikke når jeg har EL. Har syklus på snitt 31+.. begynte med monitor for å finne EL. Har ikke oppnådd max, men må ha hatt EL for sist pp må ha endt i kjemisk siden jeg testet positivt etter mens og så negativt par dager etter. Denne pp har jeg oppnådd HØY på monitoren 5 dager før jeg oppnådde høy to pp tidligere. Kroppen er ikke helt i vaterfår bare legge inn aksjer jevnt og trutt.. kjenner slags murring idag, EL i anmarsj? Gass?
ha ha hvem vet.. tenker jeg skal gi temping en sjangse om det blir en ny pp etter denne.. bah!
Er på CD15i dag, aner ikke når jeg har EL. Har syklus på snitt 31+.. begynte med monitor for å finne EL. Har ikke oppnådd max, men må ha hatt EL for sist pp må ha endt i kjemisk siden jeg testet positivt etter mens og så negativt par dager etter. Denne pp har jeg oppnådd HØY på monitoren 5 dager før jeg oppnådde høy to pp tidligere. Kroppen er ikke helt i vaterfår bare legge inn aksjer jevnt og trutt.. kjenner slags murring idag, EL i anmarsj? Gass?
ha ha hvem vet.. tenker jeg skal gi temping en sjangse om det blir en ny pp etter denne.. bah!
Får hormonell blødning (mens) om man ikke oppnår EL også har jeg lest. Funker å hompe iveg iallfallVeldig varierende symptomer disse tre pp så langt. Må vel ha EL Når mens kommer? Jeg skal til Gyn 2/4, så får vi se hva som har skjedd innen da, evt om alt er bra eller eller
Varierende syklus lengde på seg også da høres d ut til! Å Legge inn aksjer er det eneste rette, så går kroppen sin gang!
Tp er sikkert smart om man sover hver natt - tenker d ikke er noe vits for meg når j jobber natt innimellom.
Får hormonell blødning (mens) om man ikke oppnår EL også har jeg lest. Funker å hompe iveg iallfallhadde oss oftere på pp1 og da ble det klaff, bortsett fra mistet i SA nov 18.

håper på Max i morgen, det var den dagen det kom Max i sist syklus

CD 14 her. Føler at eggløsning er på gang. Kjøpt monitor, men fikk den på CD 6 = for sent å ta den i bruk. Snakk om "nybegynnerfeil"
Sent i går fikk jeg et hugg/lynende smerte nedentil, litt vanskelig å si eksakt hvor. Det varer alltid i noen sekunder, men er så vondt at man blir helt lammet, føler at jeg ikke kan bevege meg før det er over. Flere som har opplevd dette?
I dag tidlig nøys jeg mens jeg lå i sengen, da fikk jeg grusomt vondt i lysken. Som en smertefull strekk som varte i flere sekunder. Etterpå var det som en varm svie nederst i magen. Ser at dette kalles ligamentsmerter, men er det normalt å få rundt eggløsning? De siste dagene har jeg også vært kvalm, noe varm smak i munn, halsbrann/halsvondt. Alle tegnene får meg til å tro at jeg kanskje, bare kanskjeee kan være gravid likevel, men kroppen er rar.
Har dere symptomer rundt eggløsning?