IKM uke 13 & 14

Hei, jeg er i dag 11 DPO (og fra IUI). Jeg sjekket hjemme og har ingen tidlig graviditetstester, men bare de vanlige strimmel testene fra babyplan. Kjenner jeg er så nervøs for å få en negativ test, så vil kontekst vite at det svaret jeg får stemmer. Tenker dere at jeg vil slå ut på
Vanlig testen fra babyplan i morgen tidlig når jeger 12 DPO? Klinikken har jo sagt at test dato er 14 DPO, men klarer ikke helt å vente.

Har hatt en MA tidligere, og en senabort i Desember pga alvorlige avvik, så har bare så utrolig lys at dette skal gå veien!

Enda ingen TR her. CD 35 i dag. Kjennes ut som kroppen bare har stoppa opp. Fra å ha helt regelmessig syklus (frem til for to sykluser siden), til å bli sånn her.. trodde sist gang det kom på cd 35 var fordi vi hadde omgangssyke i hus(for det har aldri skjedd før det), men spørs om det er noe annet som gjør det siden det skjer igjen. Ganske lave forhåpninger for tiden fremover nå kjenner jeg. Men håpe i alle fall TR kommer snart i det minste, kjipt å vente på.

Trodde jeg bare skulle bli glad, men sitter med blanda følelser her. Etter to vonde tap på kort tid er jeg redd for å glede meg over dette. Men denne var veldig sterk, ikm i dag..

Vedlegg

• 20260407_073735.jpg
    20260407_073735.jpg
    1 MB · Visninger: 2
Back
Topp