IKM uke 13 & 14

9dpo kveld. Det plager meg at jeg ser streken tydeligere i virkeligheten, men den er der. Får se om dette kveldens siste eller om det blir en til. :)
20260325_205102.jpg

Poster spørsmålet her og siden det er flere her...

Er det stor sjanse for, eller en sjanse i det hele tatt for å bli gravid når mannen må gi seg før han kommer?( han orket ikke fortsette etter en lang dag). Har i følge kalender EL i dag og har symptomer som oppblåsthet, noe stikninger nederst i magen og menssmetter av og på. El-testene er ikke enige da man knapt kan se streken så jeg vet ikke om jeg har det eller ei, men er uansett redd jeg har el i dag og mannen misset den ene dagen Skal sies at vi har hatt samleie 9 av de 13 siste dagene (+ I dag som han ikke kom).. hadde en veldig kort og rar mens tidligere denne mnden, og jeg leste at el kan komme tidligere når man har så kort mens (varte 36 timer bare med svak spotting i ytterligere to døgn)..
Har vi en sjanse i det hele tatt?
*Sniker*

Ikke gi opp!
Jeg og typen bommet litt på EL så vi rakk bare å prøve 4 dager før EL, men det gikk heldigvis fint! Ble gravid.
Så det kan absolutt gå.<3 :happy:

Og det samme skjedde i forrige graviditet, prøvde på en onsdag og hadde EL på en søndag. (Og ble gravid likevel, men som dessverre ble en SA i uke 7).

Så hvis dere har lagt inn aksjer 9 ganger allerede så er nok det mer enn innafor:hello2

Så 6-7dpo her nå. Jeg har våknet flere ganger i natt for å tisse og drømmer mye.

Har fått tidligtester i postkassa, men vil ikke gå ut når det er mørkt :hilarious::hilarious::hilarious: Så skal løpe ut og hente de når solen har stått opp:hilarious:

*Sniker*

Ikke gi opp!
Jeg og typen bommet litt på EL så vi rakk bare å prøve 4 dager før EL, men det gikk heldigvis fint! Ble gravid.
Så det kan absolutt gå.<3 :happy:

Og det samme skjedde i forrige graviditet, prøvde på en onsdag og hadde EL på en søndag. (Og ble gravid likevel, men som dessverre ble en SA i uke 7).

Så hvis dere har lagt inn aksjer 9 ganger allerede så er nok det mer enn innafor:hello2
Takk for svar og en god dose med håp - håper du har rett ❤️

Vi la også inn aksjer mange dager i forkant av El denne månden, men på selve eggløsningsdagen, så var jeg så trøtt at jeg sovnet tidlig.
Gratulerer så masse :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
Takk, men ting kam fortsatt snu. Mistet I uke 7 i februar og i uke 5 i oktober, så blir noen noen nervøse uker fremmover.

Er det forresten noen som har erfaring med Albyl e/blodfortynnende? Jeg fikk det på resept hos gynekolog etter SA (og har hentet det ut). Han sa jeg skulle begynne ved positiv test. Tok også blodprøver samme dagen, og fikk melding i ettertid at de viste at jeg ikke trengte blodfortynnende. Usikker på om jeg d ma ikke skal begynne på de. Har ingen måte å kontakte ham på... å ble litt lost kå. Kan jo være han mente jeg ikke trengte større dose.

Vi la også inn aksjer mange dager i forkant av El denne månden, men på selve eggløsningsdagen, så var jeg så trøtt at jeg sovnet tidlig.

Takk, men ting kam fortsatt snu. Mistet I uke 7 i februar og i uke 5 i oktober, så blir noen noen nervøse uker fremmover.

Er det forresten noen som har erfaring med Albyl e/blodfortynnende? Jeg fikk det på resept hos gynekolog etter SA (og har hentet det ut). Han sa jeg skulle begynne ved positiv test. Tok også blodprøver samme dagen, og fikk melding i ettertid at de viste at jeg ikke trengte blodfortynnende. Usikker på om jeg d ma ikke skal begynne på de. Har ingen måte å kontakte ham på... å ble litt lost kå. Kan jo være han mente jeg ikke trengte større dose.
Ja, er ikke gøy å vente på å komme over de ulike ukene for å føle seg trygg på at det går riktig vei.

Har ikke erfaring med blodfortynnende, men kan du ikke ringe legekontoret eller en gynekolog og høre over telefon? Oppgi den informasjonen du har fått om dette og hør hva de tenker?

Så 6-7dpo her nå. Jeg har våknet flere ganger i natt for å tisse og drømmer mye.

Har fått tidligtester i postkassa, men vil ikke gå ut når det er mørkt :hilarious::hilarious::hilarious: Så skal løpe ut og hente de når solen har stått opp:hilarious:
Jeg løp ut, hentet og tisset. (I kopp vel og merke :hilarious: ) ble to tydelige sterke rosa streker så gikk fargestoffet videre. Det var en luremus det :hilarious::hilarious::hilarious:
Haha, så nå blir det testing i kveld, også fortsetter jeg to ganger om dagen frem til påskeaften.

Har to digitale også men de tar jeg ikke før jeg virkelig har fått positiv strimmeltest!

Back
Topp