IKM uke 13 ♥️

Jeg har troa :cheers Såååå sterke er ikke skyggestrekene!!
Tror du?:Heartred klarer ikke være helt sikker... Men ja vis dette er skygge strek. Så kan babyplan testene ta seg en bolle... pleier å bruke makesure. Men bestilte fra billigtester sist. Men mannen må ut å kjøpe makesure, for nå er jeg tom:oops: han vet forøvrig ikke om disse testene jeg tok nå. Vil ha positiv cb å vise han

Tror du?:Heartred klarer ikke være helt sikker... Men ja vis dette er skygge strek. Så kan babyplan testene ta seg en bolle... pleier å bruke makesure. Men bestilte fra billigtester sist. Men mannen må ut å kjøpe makesure, for nå er jeg tom:oops: han vet forøvrig ikke om disse testene jeg tok nå. Vil ha positiv cb å vise han
Fy søren, ja! Om dette er skyggestrek så skjønner jeg ingenting!
Jeg kan aldri vise mannen en sånn svak strek, han må ha det svart på hvitt :hilarious:

For dere som har vært gravide før/er nå, kjente dere noe rundt tiden egget festet seg?☺️
Da jeg var gravid sist, hadde jeg blødning 8-12 dpo. Antok at det var mensen, siden det var normal lutealfase for meg. Kan ikke si at jeg kjente noe spesielt unormalt... Puls etc økte heller ikke før senere...

Tirsdag og ny dag. Vet Isab dessverre er satt på tr, men hva med deg Tilli1?
@Isab
@Tilli1 - 32 år - PP3 - B1 - EL 13.03
Foreløpig ingen TR her.. har heller vært tidlig enn sein de andre PP..:bored: Tok en test som var negativ i går.. så venter egentlig bare på at TR kommer snart. Men vil det si at EL var seinere enn jeg trodde? Har ikke testet for El:)Men hadde flere dager med elslim og smerter..

Foreløpig ingen TR her.. har heller vært tidlig enn sein de andre PP..:bored: Tok en test som var negativ i går.. så venter egentlig bare på at TR kommer snart. Men vil det si at EL var seinere enn jeg trodde? Har ikke testet for El:)Men hadde flere dager med elslim og smerter..
Hvis syklusen er lengre enn normalt, er det vanligvis eggløsningen som har kommet sent, ja. Det er vanligere at den første delen av syklusen varierer enn at den siste delen gjør det :)
For meg er EL stort sett på siste eller nest siste dag med slim, men hvor mange dager det er varierer veldig så jeg både tester og temper. Er litt for nysgjerrig til å bare ta det som det kommer :p

-Jeg er 7 dpo i dag og kjennes ut som jeg er «sliten og stiv» i ryggen.
-Litt tyngde fornemmelse nederst i magen.
-Fikk nettopp en våt liten flekk i trusa med farget utflod i, er så lyst og utvannet at jeg er usikker på om det er gul utflod eller blod.
-Kjertlene i brystene små verker litt og såre (aldri opplevd før) :nailbiting:

Vet ikke hvordan strekninger i livmor/lysk føles, men det kjennes ut som det er en sviende følelse i venstre lysken.

Hmm dette ble plutselig veldig spennende:smiley-bounce012
Det blir spennende å følge med! Håper du får positiv test om noen dager ❤️

12 dpo :Heartred

20230328_170712.jpg

Hvis syklusen er lengre enn normalt, er det vanligvis eggløsningen som har kommet sent, ja. Det er vanligere at den første delen av syklusen varierer enn at den siste delen gjør det :)
For meg er EL stort sett på siste eller nest siste dag med slim, men hvor mange dager det er varierer veldig så jeg både tester og temper. Er litt for nysgjerrig til å bare ta det som det kommer :p
Tusen takk for svar:D Da kan det være el var 16 eller 17 mars for meg da, og ikke 13 som Flo sier.. og kjente mer elsmerter både 13 og 17..lever fortsatt i håpet om at TR ikke kommer i det hele tatt:smiley-angelic001

Milli28 - 30år - pp10 (pp2 med letrozol) - B2 - EL 19-20/3 IKM 2/3.April

Prøvd siden desember 2021. Hatt sykt lange sykluser, oppi 90 dager. I januar 2023 virket det som jeg fikk min første orntlige mens siden ppille slutt. Hadde time til gyn for utredning. Fikk beskjed om pcos. Derfor ble jeg litt sånn undrende fordi det virket som kroppen min på trass skulle prøve å fikse seg litt før denne timen. Fikk letrozol tok enkel dose mensen i begynnelsen av februar. El kom på dag 21 ish. Men fikk mensen igjen i begynnelsen av mars. Hadde el på dag 15 denne gangen. Og har følt meg skikkelig annerledes etter eggløsning. Mensmurringer/ tak i rygg, nede i magen. Trøtt som bare tusen.. annerledes enn jeg pleier. Men hvem vet.. tok en test for gøy idag. ( tok en for noen dager siden også.. den var blanda.) Men testen idag... jeg føler jeg ser?!?! Noe...

Så på innlegget ditt minisjansen, du hadde også svak test først?

Årh e orker ikke håpe , men ja ..

Bilde er veldig dårlig. Men jeg så en svak sterk med en gang. Før 5 min..
Hei :). Hadde veldig svak 8 dpo, nesten usynlig og så sterkere 9 og 10 dpo. Nå har det seg slik at testene mine ikke blir sterkere, så da vet jeg det blir kjemisk eller abort på meg snart dessverre. Tredje gg dette skjer, men jeg er på slutten av fruktbarheten så ikke sikkert at det går an å få til et barn.
Det er trist da for meg likevel. Men er ikke barnløs, så får trøste meg med det.

Blir ikke klok.. streken kommer før den tørker, men den er sååå svak, og bet ikke om det er farge. Er jo 10/11 dpo. Men i ettermiddag begynte jeg med type litt seig utflod med rosa blodstriper i(sorry for detaljer). Er jo 5 dager til forventet mens. Begynner gjerne å spotte litt en til to dager før. Hatt mensensmerter/murringer/stikk i dag..

Vedlegg

• 1F4E3652-ACF4-4971-859E-7FEAF7BAED21.jpeg
    1F4E3652-ACF4-4971-859E-7FEAF7BAED21.jpeg
    67 KB · Visninger: 112
  • 390FB3B3-EFF2-4E79-A2CD-F687DA942053.png
    390FB3B3-EFF2-4E79-A2CD-F687DA942053.png
    543,5 KB · Visninger: 117
Hei :). Hadde veldig svak 8 dpo, nesten usynlig og så sterkere 9 og 10 dpo. Nå har det seg slik at testene mine ikke blir sterkere, så da vet jeg det blir kjemisk eller abort på meg snart dessverre. Tredje gg dette skjer, men jeg er på slutten av fruktbarheten så ikke sikkert at det går an å få til et barn.
Det er trist da for meg likevel. Men er ikke barnløs, så får trøste meg med det.
Hei:D
Så trist å høre... krysser fingrene for deg :angelic: :Heartred Ja det er fint at du ikke er barnløs, men allikevel, lov å bli trist. Og man skal ikke slutte å bli lei seg. Mange sier at man skal være glad for det man har.og ja det er man. Men man har lov å ønske mer og bli lei seg. Håper det går din vei . :Heartred

Hei igjen :happy090:angelic: tok en makesure nå, og den viser også slik strek, så kjenner jeg er spent!!! Cb digital var negativ tidligere idag. Når tror dere at jeg kan forvente den er positiv? Tror jeg er 8dpo idag.

Vedlegg

• 20230328_203909.jpg
    20230328_203909.jpg
    802,1 KB · Visninger: 139
Hei igjen :happy090:angelic: tok en makesure nå, og den viser også slik strek, så kjenner jeg er spent!!! Cb digital var negativ tidligere idag. Når tror dere at jeg kan forvente den er positiv? Tror jeg er 8dpo idag.
Ikke at jeg har testa så mye med digital, men rundt dagen for forventa mens har den sagt gravid. Streken var langt fra like tydelig som kontrollstreken på vanlig test.

Blir ikke klok.. streken kommer før den tørker, men den er sååå svak, og bet ikke om det er farge. Er jo 10/11 dpo. Men i ettermiddag begynte jeg med type litt seig utflod med rosa blodstriper i(sorry for detaljer). Er jo 5 dager til forventet mens. Begynner gjerne å spotte litt en til to dager før. Hatt mensensmerter/murringer/stikk i dag..
Jeg synes den ser sterkere ut nå! I morgen tror jeg den vil vise enda bedre ❤️

Back
Topp