IKM uke 13 ♥️

Ja, det er nettopp det ja, venter i spenning. Hehe. 9dpo tror jeg tørr ikke håpe noe, men føler meg totalt annerledes denne mnd, men det kan jo også bare være ønsketenkning
Den testen din ser veldig positiv ut, så kan nesten ikke tro noe annet enn at du er gravid :love017

Dette ser lovende ut☺️ Men er mange som har blitt lurt her inne fortiden med rosa streker, skygge og alt mulig.. Så her må du nesten vente å se:nailbiting: hvor mange dpo er du?
Ja, det er nettopp det ja, venter i spenning. Hehe. 9dpo tror jeg tørr ikke håpe noe, men føler meg totalt annerledes denne mnd, men det kan jo også bare være ønsketenkning
-Jeg er 7 dpo i dag og kjennes ut som jeg er «sliten og stiv» i ryggen.
-Litt tyngde fornemmelse nederst i magen.
-Fikk nettopp en våt liten flekk i trusa med farget utflod i, er så lyst og utvannet at jeg er usikker på om det er gul utflod eller blod.
-Kjertlene i brystene små verker litt og såre (aldri opplevd før) :nailbiting:

Vet ikke hvordan strekninger i livmor/lysk føles, men det kjennes ut som det er en sviende følelse i venstre lysken.

Hmm dette ble plutselig veldig spennende:smiley-bounce012
Jeg har hatt skikkelige murringer helt siden 2 dpo. Sånn akkurat mens lignende murringer. Både i side av Hofter. Nede i mage og rygg. Strekk nede i lysk. Aldri hatt d sånn utenom mens og el. Så, lov å håpe:):):):D

Syns du????:oops::Heartred:Heartred åååå håper. Krysser fingrene... klør etter å teste mer men måååå vente til i kveld og i morgen tidlig . Uff man blir helt tullete :angelic:
Gleder meg til å se neste test!:joyful: Prøv å ikke drikke så mye før du tester, og ikke test på urin 1 helst:happy:

Helst ikke første? Alltid tenkt det må være det hehe. Prøver nok litt senere, klarer ikke vente :angelic: :oops: :D så gøy, skal oppdatere her når e har tatt flere tester :D
Flertallet får bedre utslag på urin 2 enn 1 her inne!:joyful: Ja, gjør det:smiley-bounce012

Det med første og andre urin gjelder her og... Jeg har testet svært mye de siste dagene, og testen fra ettermiddag har vært sterkest hver dag... og så blir jeg like frustrert om morgenen når det ikke har økt noe igjen... Gleder meg til å komme hjem og sjekke stigning. :D

Fikk forresten en pakke med 50 el tester i posten i går. Håper de blir liggende å støve vekk!!!

Klarte ikke vente. Tok en nå... see, d er jo bedre strek nå??? Siste testen min. Må kjøpe flere. Har en cb digital men vet ikke om den vil slå ut nå.?? :oops: :oops: :angelic: :angelic: :Heartred

Vedlegg

• 20230328_140832.jpg
    20230328_140832.jpg
    862,7 KB · Visninger: 181
  • 20230328_140921.jpg
    20230328_140921.jpg
    784,6 KB · Visninger: 171
Klarte ikke vente. Tok en nå... see, d er jo bedre strek nå??? Siste testen min. Må kjøpe flere. Har en cb digital men vet ikke om den vil slå ut nå.?? :oops: :oops: :angelic: :angelic: :Heartred
Gratulerer tror man var svakere enn det da den slo ut på den digitale:)

Dette er jo babystrek! Gratulerer:joyful: jeg hadde tatt den digitale uten tvil da:woot:

Å den ser man jo fint, og jeg er ikke god på streksyn :) Håper den blir sterkere i morgen og!

Back
Topp