Jada, høyere dose og ikke like tisseteCyclogest er også progesteron, men jeg vet ikke hvordan de oppfører seg ift Lutinus![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada, høyere dose og ikke like tisseteCyclogest er også progesteron, men jeg vet ikke hvordan de oppfører seg ift Lutinus![]()

GravidIkke sant, litt redd for at det er falskt. Men har et lite håpslik ser testen ut fra en annen vinke: Vis vedlegget 401832
Hurra!! GratulererDa klarte jeg selvfølgelig ikke vente!!! Kveldstest og denne gangen ser jeg at hcg stiger raskere enn ved de to siste, kjemisk og ma, så nå har jeg litt troen
Vis vedlegget 401861
Husker for noen måneder siden da du skulle på biltur med gutta dine. Og du måtte innom bensern for å testeI natt drømte jeg at jeg fikk super sterk strek på rfsu gravidtestog at jeg skyndet meg inn til dere for å vise bilde
Og at testen ble tatt på en do på en bensinstasjon!
Også tenker jeg så klart at drømming er verdens beste gravidtegn![]()
Du bare, sorry gutter, mamma må på do!!
Tok frem en eske med tester idag morges,å la den tilbake igjen rett etterpå
Baby strekSkyggestrek eller babystrek? Hva tror dere? Testet altfor tidlig, 6 dpo med IUI, men klarte ikke vente.![]()
Da ses vi i desember gruppa10 dpo og streken er nå tydelig positiv. Den kom også rimelig raskt frem. Jeg kan settes på gravid. Så håper jeg det holder denne gangen. 1-2-3 på det tredje skal det skje.
Vis vedlegget 401913

Hahaha… stemmer det! Stakkars ungerHusker for noen måneder siden da du skulle på biltur med gutta dine. Og du måtte innom bensern for å testeDu bare, sorry gutter, mamma må på do!!

Tror babystrek! Ser den godt! Men personlig liker jeg ikke rfsu - hvis det er den. Den har vært upålitelig for meg.Skyggestrek eller babystrek? Hva tror dere? Testet altfor tidlig, 6 dpo med IUI, men klarte ikke vente.![]()
Her er det noe kult!!! Jeg vil vedde en annen test ville vist ennå mer tydelig!Skyggestrek eller babystrek? Hva tror dere? Testet altfor tidlig, 6 dpo med IUI, men klarte ikke vente.![]()

Ja det er den, har du hatt falsk positiv med den?Tror babystrek! Ser den godt! Men personlig liker jeg ikke rfsu - hvis det er den. Den har vært upålitelig for meg.
Krysser fingrene for sterkere tester.

Ja, eller at den bruker laaaaang tid på å bli positiv. Begge deler! Men hvilke erfaringer har andre tro?Ja det er den, har du hatt falsk positiv med den?
Huffda! Jeg har erfaring med tidlig positiv på denne før (8 dpo), men mistet i uke 11. ikke hatt falsk positiv, det er jo utrolig leit.Ja, eller at den bruker laaaaang tid på å bli positiv. Begge deler! Men hvilke erfaringer har andre tro?
Kan jo være at jeg fikk noen tester med feil eller noe?Huffda! Jeg har erfaring med tidlig positiv på denne før (8 dpo), men mistet i uke 11. ikke hatt falsk positiv, det er jo utrolig leit.
Den så jo veldig rosa utSkyggestrek eller babystrek? Hva tror dere? Testet altfor tidlig, 6 dpo med IUI, men klarte ikke vente.![]()

Så fin strek10 dpo og streken er nå tydelig positiv. Den kom også rimelig raskt frem. Jeg kan settes på gravid. Så håper jeg det holder denne gangen. 1-2-3 på det tredje skal det skje.
Vis vedlegget 401913
Gratulerer så mye