Lillemo123
Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
✨️Julestjernene2023✨️
Augustmagi 2025
Søvnløs i september 2025
JaMorgentesten, hvit strek? Har dere opplevd det før? Vis vedlegget 401878

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaMorgentesten, hvit strek? Har dere opplevd det før? Vis vedlegget 401878

Hvit strek er det man ofte kaller evap line på engelsk, det er rett og slett "limen" der fargen skulle sittet dersom man hadde hcg i urin.Morgentesten, hvit strek? Har dere opplevd det før? Vis vedlegget 401878
La meg kl 21 igår, sovnet 22 
Det har jeg ikke sett førMorgentesten, hvit strek? Har dere opplevd det før? Vis vedlegget 401878
Helt blank test, men det er veldig forventet og nesten noe jeg håper vil fortsette også
Beklager for utblåsning
Uff, dette hørtes ikke godt ut!! God bedringDa gikk jeg på smellen og er offisielt på testekjøret, 6dpoHelt blank test, men det er veldig forventet og nesten noe jeg håper vil fortsette også
mest sannsynlig pådratt meg en ordentlig prolaps og gått på sterke medisiner siden det skjedde lørdagen, blir farsken ikke noe bedre. Og hjelper ikke mye med medisiner. Så nå blir det henvisning til mr. Veldig vondt og ikke minst tungt å ta vare på han lille på 4,5 mnd når det er som det her, ikke blitt gå tur denne uka heller
Beklager for utblåsning
![]()

og at jeg skyndet meg inn til dere for å vise bilde
Selvfølgelig er det et godt tegn!I natt drømte jeg at jeg fikk super sterk strek på rfsu gravidtestog at jeg skyndet meg inn til dere for å vise bilde
Og at testen ble tatt på en do på en bensinstasjon!
Også tenker jeg så klart at drømming er verdens beste gravidtegn![]()

5dpo og allerede «full» i symptomSelvfølgelig er det et godt tegn!![]()
Jaja, det er jo gøy da!Lutinus, eller? Jeg har eksperimentert med Lutinus og menskopp og fortsatt fått samme effekt ift å forlenge lutealfasen til to døgn etter at jeg setter siste pille. Vet det ikke er direkte anbefalt, men det fungerer her i alle fall. Dytter dem opp bak livmorhalsen så de ligger der og løser seg sakte opp1dp5dt eller 6dpo i dag, er så tett i nesa og har vondt i halsen at jeg bare gir opp. Blir strepsils frem til søndagens test
Også er det så utrolig upraktisk med medisinene jeg går på da, fiffi-piller som ødelegger magen helt, renner en del og gjør meg trøttLa meg kl 21 igår, sovnet 22
Turen igår til bartebyen var kos, jeg var superheldig med at jeg bare snudde meg på busstoppet og kapaow der var flybussen! Jeg følte meg såååå steike lur som endret billett påvei inn på flyplassen på retur (pasientreiser bestiller alltid sasplus nemlig) så jeg hadde to timer kortere ventetid!
En uke igjen på jobb! I can do it! Fri i påska og blir det + så skal jeg jo ikke tilbake på jobb etter påske.
Bare å starte det, tenk at det er så gøy og tilfredsstillende å dyppe en strimmel i urin5dpo og allerede «full» i symptomJaja, det er jo gøy da!
Sagt til meg selv at jeg ikke tester før 10dpo, men sliter allerede!
jeg har også kjent etter alle rare greier som skjer i kroppen, dokumentere ALT
Nei, cyclogest. Ingenting med lutealfasen å gjøre heldigvis, er pga ivfLutinus, eller? Jeg har eksperimentert med Lutinus og menskopp og fortsatt fått samme effekt ift å forlenge lutealfasen til to døgn etter at jeg setter siste pille. Vet det ikke er direkte anbefalt, men det fungerer her i alle fall. Dytter dem opp bak livmorhalsen så de ligger der og løser seg sakte opp![]()

Haha, det er så komisk. Jeg rusher meg gjennom dagene for å få en ny dag. En dag nærmere test. Både komisk og litt trist, hva skjedde med å nyte hver dag innover liksom ?Bare å starte det, tenk at det er så gøy og tilfredsstillende å dyppe en strimmel i urinjeg har også kjent etter alle rare greier som skjer i kroppen, dokumentere ALT
![]()
Aaahh! Da skjønner jeg!Hvit strek er det man ofte kaller evap line på engelsk, det er rett og slett "limen" der fargen skulle sittet dersom man hadde hcg i urin.
Cyclogest er også progesteron, men jeg vet ikke hvordan de oppfører seg ift LutinusNei, cyclogest. Ingenting med lutealfasen å gjøre heldigvis, er pga ivf
Tør ikke bruke menskopp ass, mine graviditeter er ALLTID blodige så jeg kan ikke gjøre noe som kan erte fiffi for da blir jeg tvert innlagt![]()
Det er så digg å høre!Haha, det er så komisk. Jeg rusher meg gjennom dagene for å få en ny dag. En dag nærmere test. Både komisk og litt trist, hva skjedde med å nyte hver dag innover liksom ?
I går tok jeg en EL test. Bare for å duppe noe liksom. Koko!
det er det jeg også har prøvd å gjøre, men når jeg nå bare er hjemme så roper de testene på meg fra skuffen
nå er det faktisk godt å være i gang. Sist fikk jeg positiv på kvelden 8dpo, det er ikke før søndag, men nå slutter jeg ikke
Haha, du skal se når jeg selv setter i gang. Det er galskap!Det er så digg å høre!det er det jeg også har prøvd å gjøre, men når jeg nå bare er hjemme så roper de testene på meg fra skuffen
nå er det faktisk godt å være i gang. Sist fikk jeg positiv på kvelden 8dpo, det er ikke før søndag, men nå slutter jeg ikke
![]()

Jeg har dessverre opplevd det flere ganger med babyplan sineMorgentesten, hvit strek? Har dere opplevd det før? Vis vedlegget 401878
Så utrolig irriterende!Jeg har dessverre opplevd det flere ganger med babyplan sine![]()