IKM uke 13 ♥️

Ja. Det er det. Mye mer topper med klokka. Men føler liksom ikke tempen min har vært dann. Den ser liksom så jevn ut. :hilarious:
Klokkegrafen min ser stort sett bedre ut senere i syklusen, virker som skalaen endres så grafen flater ut når den får mer data. Men er uansett ganske stor forskjell på vaginal og håndledd så jeg fortsetter med begge...
Her er forrige mnd:

Vedlegg

• C6C8E6E1-5E26-4E1B-AA1A-8D8750CF8511.jpeg
    C6C8E6E1-5E26-4E1B-AA1A-8D8750CF8511.jpeg
    718,6 KB · Visninger: 52
Da har man gått inn i rekkene med de som har tatt en test 3dpo :p
Neida, jeg ville bare sjekke om det evt kunne vært en exu fra forrige syklus siden jeg har såpass vondt i livmorområdet (og på en måte jeg ikke kjenner igjen). På den positive siden har jeg nå en blank test å sammenlikne med om det skulle dukke opp skygger til uka, jeg putter den i emballasjen sin og tar vare på den just in case ;)

Vedlegg

• 3000687C-A635-4894-83A1-340D3A30C0AD.jpeg
    3000687C-A635-4894-83A1-340D3A30C0AD.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 56
Du må ikke tenke uke 4 egentlig. Tenk 3 :hilarious: hele systemet med ukestelling er så tjukt i hodet på denne tiden at det bare gjør folk mer forvirra :whacky011 tell dpo du ❤️
Takk! Da gjør jeg det og driter i ukene! :D

7dpo og følte jeg så noe på strimmel... men da den tørket, så var det nok bare en skygge.

Kjenner jeg begynner å miste troen på denne ppen. Muligens en overlevelsesteknikk for å spare meg selv for nederlag? ...

Er også veldig emosjonell i dag. Skulle kose meg alene hjemme, men istedet ble det alene med tårene mine :/ Kjenner det er slitsomt å ha det sånn.... unnskyld for mye klaging fra meg.

Nå må lørdag bare komme FORT!
Er en utrolig emosjonell tid i syklusen også, så ikke rart man blir trist og lei, + litt ekstra når man håper på positiv test. Er lov å være lei seg da :Heartred

Klokkegrafen min ser stort sett bedre ut senere i syklusen, virker som skalaen endres så grafen flater ut når den får mer data. Men er uansett ganske stor forskjell på vaginal og håndledd så jeg fortsetter med begge...
Her er forrige mnd:
Den den følger jo mønsteret sann relativt da :happy:

Morgentesten, hvit strek? Har dere opplevd det før?
2C5B1C27-F574-47E1-BFD5-C7D5069CE423.jpeg

Back
Topp