IKM uke 13 ♥️

Ettermiddagstest. 9 dpo.
CDA8EF03-A57F-4360-9677-FA0E0BF937D5.jpeg

Heii! Viser til testen jeg sendte bilde av her i dag tidlig, da kunne man se skygge. Rakk ikke se så lenge på den i dag tidlig for måtte på jobb. Se på den nå! Har dere opplevd det med clearblue early? :)
4AD88F21-35EC-41B8-820D-BCBDF1571FD0.jpeg

Heii! Viser til testen jeg sendte bilde av her i dag tidlig, da kunne man se skygge. Rakk ikke se så lenge på den i dag tidlig for måtte på jobb. Se på den nå! Har dere opplevd det med clearblue early? :)
Vis vedlegget 401845
Sett slike tester i andre ikm grupper og da har de dessverre vært negative. Men fortsett å test, så får du jo sett :) Håper det blir babystrek !

Tok nå når jeg kom hjem, ser ikke strek, ser også at jeg skal være i uke 4 i dag og 8dpo. Fortsatt for tidlig regner jeg med. Må vel vente noen dager, kjenner jeg bare er redd for kjemisk igjen.
2FD1919A-3BF7-476B-8F61-F7D83DA7012B.jpeg
BA68E580-6AEA-437E-A627-391BECC88D3D.jpeg

Tok nå når jeg kom hjem, ser ikke strek, ser også at jeg skal være i uke 4 i dag og 8dpo. Fortsatt for tidlig regner jeg med. Må vel vente noen dager, kjenner jeg bare er redd for kjemisk igjen.Vis vedlegget 401853Vis vedlegget 401854
Jeg ser streken din og 8 dpo er sååååå tidlig! Ikke så mange får positiv. Prøv igjen :). Jeg har troen :).
Kjenner du på noen symptomer?

7dpo og følte jeg så noe på strimmel... men da den tørket, så var det nok bare en skygge.

Kjenner jeg begynner å miste troen på denne ppen. Muligens en overlevelsesteknikk for å spare meg selv for nederlag? ...

Er også veldig emosjonell i dag. Skulle kose meg alene hjemme, men istedet ble det alene med tårene mine :/ Kjenner det er slitsomt å ha det sånn.... unnskyld for mye klaging fra meg.

Nå må lørdag bare komme FORT!

Jeg ser streken din og 8 dpo er sååååå tidlig! Ikke så mange får positiv. Prøv igjen :). Jeg har troen :).
Kjenner du på noen symptomer?
Når den tørket så var det ingen strek der. Skjønner det er tidlig enda, men står keg er i uke 4 i dag, selv om det er 8dpo :smiley-ashamed004 Tror jeg må ta en kveldstur på butikken og kjøpe en ananas :hilarious:

7dpo og følte jeg så noe på strimmel... men da den tørket, så var det nok bare en skygge.

Kjenner jeg begynner å miste troen på denne ppen. Muligens en overlevelsesteknikk for å spare meg selv for nederlag? ...

Er også veldig emosjonell i dag. Skulle kose meg alene hjemme, men istedet ble det alene med tårene mine :/ Kjenner det er slitsomt å ha det sånn.... unnskyld for mye klaging fra meg.

Det tar på med tidlig testing:inpain: Forstår veldig fortvilelsen, og her trenger du ikke å unnskylde for det❤️

Når den tørket så var det ingen strek der. Skjønner det er tidlig enda, men står keg er i uke 4 i dag, selv om det er 8dpo :smiley-ashamed004 Tror jeg må ta en kveldstur på butikken og kjøpe en ananas :hilarious:
Du må ikke tenke uke 4 egentlig. Tenk 3 :hilarious: hele systemet med ukestelling er så tjukt i hodet på denne tiden at det bare gjør folk mer forvirra :whacky011 tell dpo du ❤️

7dpo er alt for tidlig :Heartbigred

Back
Topp