IKM uke 13 ♥️

Hei! I stedenfor å bruke babyplan tidlig test som ga rosa halv strek forsøkte jeg clearblue, ser en skyggestrek, men ikke noe mer dessverre. 10 dpo. Huff, blir så skuffet, men er tidlig enda… føler jeg har mye symptomer denne gangen, måtte legge meg kl 20 i går fordi jeg var helt utslitt og har så ømme pupper. Hva tenker dere?
Vis vedlegget 401808
Ømme pupper, det fikk jeg og! Superømme!
De CB testene sluttet jeg å kjøpe fordi de ofte gir falsk positiv på tidligtesting. Når det er sagt, så ser jeg jo streken klart og det kan være positiv test :).

Jepp. Og det fungerer dårlig. Sover dårlig om natten, oppe fler ganger. Så da kan jeg ikke teste på morgenen. For Ila 5-6 timer er jeg oppe å går 3-4 ganger :hilarious:
Såpass:oops: Ja, da er jo ikke det ett alternativ:yuck:

Det er fordi jeg kan finne på å teste hele tiden, selv om jeg har sagt at jeg bare skal teste 1 om dagen. Så han hjelper meg da, slik at jeg ikke bruker opp alle med engang :p

Kjekt når mannfolka er med :D
Sist kjøpte jeg tester på wholesale på ebay, 200g-tester og 100el-tester eller noe sånt :hilarious: så min kjøper bare mer om jeg trenger.

Sist kjøpte jeg tester på wholesale på ebay, 200g-tester og 100el-tester eller noe sånt :hilarious: så min kjøper bare mer om jeg trenger.
Hvor lang tid tar det å få de da? Synes det tok skikkelig lang tid å få bbp sine i posten og det var sendt fra lørenskog liksom :P

Morgentest. Streken er mer tydelig i virkeligheten og mer fremtredende enn i går. Litt dårlig lys og den er tørket i og med at jeg måtte tisse grytidlig. Føler meg gravid. Er mer trøtt og fryser hele tiden.
Vis vedlegget 401786

Weee, jeg seeer:nailbiting::Heartred:excited001 Innom å sniker litt❤️

Hvor lang tid tar det å få de da? Synes det tok skikkelig lang tid å få bbp sine i posten og det var sendt fra lørenskog liksom :p
En uke tror jeg, gikk dritfort, men det var i 2018 eller noe sånt

Er 6 eller 8 dpo. Bestemte meg for å ikke teste før minst 8 eller 10 dpo. Gjett hvem som er svak? Meg :laughing001 100% negativ test.

Vedlegg

• 269A3D2A-AB9E-46C0-80A9-B0A33B58CA39.jpeg
    269A3D2A-AB9E-46C0-80A9-B0A33B58CA39.jpeg
    667,3 KB · Visninger: 94
Er 6 eller 8 dpo. Bestemte meg for å ikke teste før minst 8 eller 10 dpo. Gjett hvem som er svak? Meg :laughing001 100% negativ test.
Er du sikker? Kan hende det er synet mitt, men skimter noe på din :P

9dpo og testa hvitt nå i sted. Jeg har tidligere brukt å testa på morgenurin, trodde det var best, men virker som flere av super-testerene på forumet mener det er feil, så prøvde meg på senere på dagen (også fordi morgenen var litt kaos med unger som skulle fikses, diskuteres med og gjetes til bhg). Vet ikke helt hva som er best jeg, på morgenen eller senere?

Så nå prøver jeg å trøste meg selv med at det kanskje er liksågreit om det ikke klaffer nå, bedre om det klaffer senere i stedet. Selv om jeg selvsagt blir å teste flere ganger fram mot mens for å se :D

Er på symptomjakt også, men strengt tatt kan jeg ikke huske at jeg har fått særlig med symptomer før etter IKM før, så prøver å ikke fokusere så mye på det. Bare vanskelig når tankene mine kretser sånn om temaet.
Gjetes til barnehagen :hilarious:

Jeg var hos gynekolog for 10 dager siden, og da så hun at et egg nettopp hadde sluppet
Okei, men da må det være noe annet enn EL slim:pompus: Lest at det er vanlig med all slags slim som gravid:happy: Noen opplever også å få det ett par dager før tr:confused013

Back
Topp