IKM uke 13 ♥️

Litt kleint spørsmål men; hvordan er strategien til folk rundt aksjelegging? Er det bare om å gjøre å treffe en dag, tar dere hver dag, eller annenhver en periode?
Hos oss varierer det veldig, men vi prøver og ha sex minst annenhver dag rundt EL tiden :) gjerne flere dager på rad og når vi har muligheten. Men med 2 barn i hus som styrer mye på kveld og natt, så er det ikke bestandig bare bare:hilarious:

Litt kleint spørsmål men; hvordan er strategien til folk rundt aksjelegging? Er det bare om å gjøre å treffe en dag, tar dere hver dag, eller annenhver en periode?
Ikke kleint i det hele tatt! Vi legger inn aksjer annenhver dag i den fertile perioden, og til EL har vært. Det funker veldig bra for oss. Blir spennende å se hvordan det blir nå når vi har baby og skal prøve samtidig :hilarious:

Lillemo123 - 30 - PP2 - B1 - EL 15.03 - IKM 27.03

Hei på dere☺️ Har fulgt litt med her og vært litt usikker på om jeg skulle hive meg med i gruppa. Prøvingen starter ikke før neste syklus/april, men skjer det nå så skjer det nå :dance008

Har det siste året ikke brukt prevensjon, så vi har prøvd å unngå sex i di fertile dagene. Det har resultert i to graviditeter og to tidlige SA. Første i august (4+4), og nå 27 februar (5+1).
Har pcos og lavt stoffskifte. Så med riktig hjelp nå, så håper jeg den sitter:happy119

Hei på dere☺️ Har fulgt litt med her og vært litt usikker på om jeg skulle hive meg med i gruppa. Prøvingen starter ikke før neste syklus/april, men skjer det nå så skjer det nå :dance008

Har det siste året ikke brukt prevensjon, så vi har prøvd å unngå sex i di fertile dagene. Det har resultert i to graviditeter og to tidlige SA. Første i august (4+4), og nå 27 februar (5+1).
Har pcos og lavt stoffskifte. Så med riktig hjelp nå, så håper jeg den sitter:happy119
Velkommen hit!
Da er vi i litt samme båt, jeg bruker denne måneden på å prøve å bli kjent med syklusen igjen. Men om jeg skulle bli gravid er jeg kjempe glad for det :joyful:

Velkommen hit!
Da er vi i litt samme båt, jeg bruker denne måneden på å prøve å bli kjent med syklusen igjen. Men om jeg skulle bli gravid er jeg kjempe glad for det :joyful:
Takk! Så gøy vi er flere:joyful: Veldig spennende å følge med på denne kroppen altså! Den varierer jo fra måned til måned også, så prøver å skrive ned det jeg kan for å se ett mønster.

Velkommen hit♥️ Krysser fingrene for at du nå får en spire som sitter :smiley-angelic001

Ikke kleint i det hele tatt! Vi legger inn aksjer annenhver dag i den fertile perioden, og til EL har vært. Det funker veldig bra for oss. Blir spennende å se hvordan det blir nå når vi har baby og skal prøve samtidig :hilarious:
Bruker sjeldent å spørre folk hvor oftere ligger med partneren sin sånn ellers :joyful:
Men ja takk for svar, er noe sånt vi har brukt å gjort, men er ikke så lett alltid i hverdagskaoset med unger ;)

Billigetester har rabatt på elstrimmler med rabattkode, men jeg finner ikke ut hvordan jeg legger inn rabattkoden. Noen som har bestilt derifra denne uken? Føler meg helt dum som ikke ser det. Vedder på at det er superenkelt. Tenkte å bestille litt ekstra siden jeg tester hele tiden og bare har 19 tester igjen :p

Bruker sjeldent å spørre folk hvor oftere ligger med partneren sin sånn ellers :joyful:
Men ja takk for svar, er noe sånt vi har brukt å gjort, men er ikke så lett alltid i hverdagskaoset med unger ;)
Mine venninner spør jeg heller ikke om det, men har en opplevelse på at det er et helt vanlig spørsmål her inne :hilarious:

Billigetester har rabatt på elstrimmler med rabattkode, men jeg finner ikke ut hvordan jeg legger inn rabattkoden. Noen som har bestilt derifra denne uken? Føler meg helt dum som ikke ser det. Vedder på at det er superenkelt. Tenkte å bestille litt ekstra siden jeg tester hele tiden og bare har 19 tester igjen :p
Du må trykke deg inn i handlevogna, legge inn adressen din og klikke deg helt videre til betalingsinformasjon, da får du opp felt for rabattkode. Litt krøkkete at de har lagt det til rett før utsjekk bare.

Du må trykke deg inn i handlevogna, legge inn adressen din og klikke deg helt videre til betalingsinformasjon, da får du opp felt for rabattkode. Litt krøkkete at de har lagt det til rett før utsjekk bare.
Takk :Heartred

Da var 30 eltester og 15hcg tester bestilt, pluss en liten haug fra ebay... som jeg håper jeg ikke får bruk for :)

Sjiraffenlaffen_ - 26 - PP3 - B1 - EL. 18.03 - IKM 01.04

Vært så usikre på om vi skal hoppe over, men vi kom frem til at det er vi alt for babysyke til Lykke til alle sammen ❤️
Fint at det er flere som ikke vil vente :) lykke til!

Oops, jeg har vist regna feil ikm og El dato jeg. Ligger an til el 22/3 og ikm 5/4. Satt og justerte litt i appen nå.

Hei dere!:joyful: Nå begynner det å nærme seg eggløsning for flere!:hello2
Har dere merket at noe er på gang?
Her tror jeg eggløsningen har kommet tidligere enn forventet. Har hørt at man kan være ekstra fertil etter en SA:shy:
Om ikke så tror jeg Metformin begynner å gjøre susen for eggløsningen:love017
Hvis jeg har rett, så er jeg 4 dpo i dag:happy093

Hei dere!:joyful: Nå begynner det å nærme seg eggløsning for flere!:hello2
Har dere merket at noe er på gang?
Her tror jeg eggløsningen har kommet tidligere enn forventet. Har hørt at man kan være ekstra fertil etter en SA:shy:
Om ikke så tror jeg Metformin begynner å gjøre susen for eggløsningen:love017
Hvis jeg har rett, så er jeg 4 dpo i dag:happy093
Fra min gamle syklus så skal jeg ha EL på lørdag, tester hver dag for å sjekke hvordan jeg ligger an. Testetøsa i meg er virkelig kommet frem igjen:laughing001

Fra min gamle syklus så skal jeg ha EL på lørdag, tester hver dag for å sjekke hvordan jeg ligger an. Testetøsa i meg er virkelig kommet frem igjen:laughing001
Haha gøøy!:hilarious::hilarious:
Jeg har prøvd å teste for første gang denne syklusen. I tillegg til temping! Det er så spennende å følge med:woot: Har ikke så mye erfaring med det, men har jo lest meg opp til den store gullmedaljen:bookworm::hilarious: Noen erfaring med temping?

Back
Topp