IKM uke 13 ♥️

Jeg brukte det da jeg ble gravid sist :happy: Sluttet med de da jeg skulle over på progesteron og blodfortynnende, jeg hadde ingen bivirkninger av de.
Ble du gravid på første forsøk da du brukte wild yam? Lest litt her og der ang wild yam, ser ut som det har hjulpet for ganske mange. Men jeg er litt skeptisk :angelic: men tenker det skader ikke og prøve;)

Ble du gravid på første forsøk da du brukte wild yam? Lest litt her og der ang wild yam, ser ut som det har hjulpet for ganske mange. Men jeg er litt skeptisk :angelic: men tenker det skader ikke og prøve;)
Ja det ble jeg :happy: Men det skal også sies at jeg hadde vært gravid flere ganger før, men da mistet jeg. Så hva som gjorde utslaget er jo usikkert, men en god kombinasjon tror jeg :happy:

Dere som tester etter eggløsning, hvilke tester bruker dere? Ikke egentlig gjort sånt før, men da har jeg hatt mer kontroll på syklus enn jeg har nå, så begynner å lure på om det hadde vært lurt.

Dere som tester etter eggløsning, hvilke tester bruker dere? Ikke egentlig gjort sånt før, men da har jeg hatt mer kontroll på syklus enn jeg har nå, så begynner å lure på om det hadde vært lurt.
Jeg bruker EL-teststrimler fra babyplan :) veldig fornøyd med de

Jeg bruker make sure testene, både for El og gravidtester. Babyplan kan ha en tendens til å gi skyggestreker på gravidtestene, de hadde hvertfall det sist jeg var her inne og testet mye (feb 22):happy:

Bruker makesure
Bruker makesure :)

Dere som bruker wild yam: er det veldig viktig å vente til etter eggløsning? Har gått tom for tester- og er ikke sikker på at jeg rekker å kjøpe nye, men vil gjerne prøve wild yam :happy:

Ca en uke igjen til El, og er allerde godt I gang med testingen I håp om at den kommer før :)

Har hatt en ganske tøff uke med mye smerter i bekkenet. Kan man få bekkenløsning etter å ha mistet? Kjennes ihvertfall likt ut som da jeg var gravid med første.

I tillegg har flere jeg kjenner annonsert at de venter barn, og det gjør like vondt både psykisk hver gang de snakker om det, og samtidig fysisk fordi jeg må ta løft etc.. fordi de gravide ikke kan.

Håper den neste uken går fort!!!

Ca en uke igjen til El, og er allerde godt I gang med testingen I håp om at den kommer før :)

Har hatt en ganske tøff uke med mye smerter i bekkenet. Kan man få bekkenløsning etter å ha mistet? Kjennes ihvertfall likt ut som da jeg var gravid med første.

I tillegg har flere jeg kjenner annonsert at de venter barn, og det gjør like vondt både psykisk hver gang de snakker om det, og samtidig fysisk fordi jeg må ta løft etc.. fordi de gravide ikke kan.

Håper den neste uken går fort!!!
Jeg merket innimellom symptomer på bekkenløsning når hormonene driver og svinger gjennom måneden bare, når den først har blitt trigga kan det være litt for lett å få symptomer igjen dessverre.

Etter å ha bare latt tårene renne i går kveld, så har jeg hatt en mye bedre dag i dag. Hjelper med litt helg og avstand :)

I tillegg er el testene hakket sterkere og så er det kommet litt elslim og... tror vi må legge inn litt aksjer tilfelle el kommer litt før tiden :)

Litt kleint spørsmål men; hvordan er strategien til folk rundt aksjelegging? Er det bare om å gjøre å treffe en dag, tar dere hver dag, eller annenhver en periode?

Sola19911- 31 år- PP? - B1 - EL 16.03 - IKM 31.03

Melder meg inn her jeg! Håper på mange julebabyer!
Kanskje et julemirakel for min del. Prøver med dobbel letrozol kur i vente på ivf! Så lov å håpe :santa
Velkommen hit♥️
Krysser fingrene for et julemirakel for deg:santa:smiley-angelic001
Måtte vi alle få små juleskatter♥️

Back
Topp