**IKM Uke 12**

Ventetid her også... 10dpo i dag, men dagene går saaakte :P
Vil så gjerne ha to strek vi også! Kos dere, dere som allerede har fått to strek :)

Fra BV appen :)

Av en eller annen grunn får jeg ikke redigere lengre, ikke fra dataen en gang, så her kommer oppdatert liste:

Mandag 17.mars
vs93 pp. 5
Lykkeliten_86
Babi

Tirsdag 18.mars

Onsdag 19.mars
Marte83
Vossamamma pp. 7

Torsdag 20.mars
Misscoral pp. 4
Eccentric

Fredag 21.mars
Mimosa90 pp. 5
Mammaaaaa
Vilde2015

Lørdag 22.mars
Mizz_Mizzy
Pippi pp. 2
Klønesmurf

Søndag 23.mars
Mammamoren pp. 4
Rosa-Frøken

Gravid::smiley-bounce015
Lykkeliten?

Tanterød ::smiley-angry016
Asnnie
Bondekona
NiLove
GladSau

Passert IKM::smiley-angelic001
Jada

***Husk å gi beskjed i oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til ett terminforum ***

Kan du ta skjermbile på dataen? For det skal stå "Rediger" på venstre side på bunnen av alle egne innlegg når man er på nettleser. På app er det ny oppdatering, så det kan hende du må avinstallere og installere på nytt. Så skal det være en blyant oppe i høyre hjørne når du trykker på ditt eget innlegg.

Jeg begynte å blø nå. Så da finner jeg ikke ut om det var MA'en eller en kjemisk som gjorde at jeg fikk reaksjon på testene denne syklusen her. Uansett blir det prøvepause på oss, vi skal til utredning for habituell abort. Så jeg får kjøpe kondomer. :(

Gratulerer til alle gravide!

Jeg begynte å blø nå. Så da finner jeg ikke ut om det var MA'en eller en kjemisk som gjorde at jeg fikk reaksjon på testene denne syklusen her. Uansett blir det prøvepause på oss, vi skal til utredning for habituell abort. Så jeg får kjøpe kondomer. :(

Gratulerer til alle gravide!
Å det var trist å lese. Lykke til med utredningen.

Ja det er veldig rart, fungerer ikke i nettleser som för :-/ Veldig irriterende! Vet ikke hva jeg kan ha gjort feil..

Send PM til administrator Tamara eller legg ut på Teknisk forum. Jeg har hørt om at det har skjedd med andre også har IT ordnet opp. :-)

*Taster på app på mobilen*

Takk Lykkeliten, jeg gjör det :)

I mellomtiden kommer oppdatert liste her:

Mandag 19.mars
Babi

Tirsdag 18.mars

Onsdag 19.mars
Marte83

Torsdag 20.mars
Eccentric

Fredag 21.mars
Mimosa90 pp. 5
Mammaaaaa
Vilde2015
Hope90

Lørdag 22.mars
Mizz_Mizzy
Pippi pp. 2
Klønesmurf
Chihaya

Søndag 23.mars
Mammamoren pp. 4
Rosa-Frøken

Gravid::smiley-bounce015
Misscoral!
Enkefalos?

Tanterød ::angry5:smiley-angry016:angry4
Asnnie
Bondekona
NiLove
Glad Sau
Vossamamma
vs93

Passert IKM::smiley-angelic001
Jada

***Husk å gi beskjed i oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til ett terminforum ***

IKM i dag. Hvit test og ikke tegn til TR

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Fortsatt ingen tr enda, 3 dager på overtid. Men litt lyserosa på papiret etter dobesøk. Flere som har opplevd dette? Hva kan det være? Tr på gang eller? Den pleier som regel å være presis og komme på dagen eller dagen før, aldri forsinka mer enn max en dag.

Klarte ikke holde meg og brenta av en test nå nettopp xD
Gikk ut mens jeg ventet på at tidsfristen var over men nå er jo mannfolket på badet da:D han bruker jo år og dag på å skulle bli ferdig vente vente :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Fortsatt ingen tr enda, 3 dager på overtid. Men litt lyserosa på papiret etter dobesøk. Flere som har opplevd dette? Hva kan det være? Tr på gang eller? Den pleier som regel å være presis og komme på dagen eller dagen før, aldri forsinka mer enn max en dag.
Det kan være en feste blødning om den ikke blir noe større utover dager :) krysser fingerne for at TR holder seg vekk og at en positiv test dukker opp :)

Det kan være en feste blødning om den ikke blir noe større utover dager :) krysser fingerne for at TR holder seg vekk og at en positiv test dukker opp :)

Så festeblødning kan komme såpass sent altså? Har hørt litt forskjellig, bl.a at den kommer som regel imellom el og ikm.

Så festeblødning kan komme såpass sent altså? Har hørt litt forskjellig, bl.a at den kommer som regel imellom el og ikm.

Ikke unormalt at det kan komme noen små blødninger i starten uten at det er festeblødning eller at det er noe galt. Du må nok bare se det an litt og se om det blir mer utover dagen.

Ser at jeg mangler fra listen.

Her tror jeg uansett håpet for denne pp'en er over.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ser at jeg mangler fra listen.

Her tror jeg uansett håpet for denne pp'en er over.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Om du ser oppdatert liste som jeg postet i dag så ser du ditt nick på 22. Mars :) jeg har tekniske problem med innlegget så får ikke oppdatert listen fra forsiden! IKM er jo ikke før tre dager så håpet er vel ikke ute? Har du ikke fått positi test enda er det fortsatt tidlig. Mange som ikke får det før på selve IKM-dagen, og noen til og med flere dager etter! Så lenge TR ikke dukker opp bør du ikke gi opp ;)

Da har jeg gått til innkjøp av 2 apotek tester så får vi se da om jeg klarer å holde meg til fredag :P

Tr var 3 dager sen her, da jeg fikk rosa på papiret. Tr kom for fullt dagen etter. Så det kan være tr. Bedre at du blir positivt overrasket :) krysser fingrene for spire!

Back
Topp