**IKM Uke 12**

Åh, det gir meg forhåpninger siden jeg fikk min første strek på onsdag. Da har jeg litt tid på meg fortsatt :p Kan legge ved bilder av dagens test :) Men streken kom altså ikke så klart fram før etter tidsfristen (etter 10 min tenker jeg).

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg ser strek på begge :D Dette blir spennende å se hva som skjer for oss begge :-) Jeg skal holde dere oppdatert her inne, kommer nok innom i morgen også etter test :)

Jeg er gravid :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1395124627208.jpg
    1395124627208.jpg
    26,2 KB · Visninger: 127
I og med at jeg er en uke over ikm og ingen tegn til TR kan du føre meg opp på fredag 21 mars :) så kanskje jeg får overtalt meg selv til å roe nervene litt om jeg har en ny ikm dag å gå etter :)

Gir ikke opp håpet!<3

Tidligere ungmor90

Strek innenfor tidsfristen på Doc Morris i dag :D Svak, men helt klar! *danser forsiktig gledesdans*

De to første bildene er ved 5 min, det siste er etter 10-15 min :)

Vedlegg

• 1395129748729.jpg
    1395129748729.jpg
    28,4 KB · Visninger: 124
  • 1395129761983.jpg
    1395129761983.jpg
    29,6 KB · Visninger: 121
  • 1395129773103.jpg
    1395129773103.jpg
    21 KB · Visninger: 127
Strek innenfor tidsfristen på Doc Morris i dag :D Svak, men helt klar! *danser forsiktig gledesdans*

De to første bildene er ved 5 min, det siste er etter 10-15 min :)

Gratulerer så masse :D
Her tror jeg mensen kom når jeg gikk på do ista, var knall rød og fersk farge. var noen store dråper. Så skal se om jeg blør mer eller ikke. Jeg har menssmerte da..Ah, håper dette bare var ett par dråper og ikke mer, vil ikke vente lengre :/

Gratulerer så masse :D
Her tror jeg mensen kom når jeg gikk på do ista, var knall rød og fersk farge. var noen store dråper. Så skal se om jeg blør mer eller ikke. Jeg har menssmerte da..Ah, håper dette bare var ett par dråper og ikke mer, vil ikke vente lengre :/
Neei? :( Men du har jo fått positive tester! Krysser fingrene for at det bare var none uskyldige dråper. Det er jo veldig vanlig å blø litt når man er gravid :)

Uff. Krysser fingrene :-)
Dere som har fått mens og som pleier å ha regelmessig - kom den på tiden? Eller litt over? Spør sikkert litt dumt jeg nå men tenker på hvor lenge man skal vente før man tester. Sist gikk det 11 dager siden ikm før jeg tok en test.

Uff. Krysser fingrene :)
Dere som har fått mens og som pleier å ha regelmessig - kom den på tiden? Eller litt over? Spør sikkert litt dumt jeg nå men tenker på hvor lenge man skal vente før man tester. Sist gikk det 11 dager siden ikm før jeg tok en test.

En test burde bli positiv på IKM dersom du er gravid! Så bare test i vei :)

Neei? :( Men du har jo fått positive tester! Krysser fingrene for at det bare var none uskyldige dråper. Det er jo veldig vanlig å blø litt når man er gravid :)

Jeg blødde mer når jeg gikk på do nå :( Så redd løpet er kjørt denne mnd også. Testen jeg tok idag kom en vaksvak strek på. Men er redd det var en kjemisk denne mnd også..
Men hvor mye blør man når man er gravid?

Jeg blødde mer når jeg gikk på do nå :( Så redd løpet er kjørt denne mnd også. Testen jeg tok idag kom en vaksvak strek på. Men er redd det var en kjemisk denne mnd også..
Men hvor mye blør man når man er gravid?
Vanligvis mindre enn ved mensen og uten vanlig menssmerter.
Men har hørt om andre som har blødd mye og det alikevel gikk bra.
Blødde en hel uke i uke 8 da jeg var gravid med minsten, men det gikk så bra så,
selv om jeg var helt nervevrak pga tidligere SAer og en MA.
Får håpe det bare er en hormonell blødning.
Du må nok bare vente og se, håper det går bra med deg :)

Her er det fremdeles ikke noe nytt å melde, venter fremdeles på TR.
Syklusen er nok klusset til pga SAn ja.
Kjedelige greier, synes den bare kan komme så man kan
prøve på nytt.

Her er det fremdeles ikke noe nytt å melde, venter fremdeles på TR.
Syklusen er nok klusset til pga SAn ja.
Kjedelige greier, synes den bare kan komme så man kan
prøve på nytt.
Men har ikke du fått streker på testene dine da? :)

Men har ikke du fått streker på testene dine da? :)

Har lagt testene på hylla for en stund, ble så lei av
de svake strekene jeg fikk for noen dager siden, så drøyer det til det har gått
en uke over IKM dvs til helgen, om TR ikke dukker opp, ble så frustret av dem :)

Back
Topp