IKM uke 11

Tusen takk for tips! Skal lete og se hva jeg finner på Ebay.:)

Tok en av dem sist PP, da kom kontrollstreken opp, derfor tenkte jeg at de kanskje funker. Gidder ikke kaste de, men stoler ikke helt på de heller.

Har du fri i dag, siden du er hjemme? Hva jobber du med?
Kontrollstreken kom opp hos meg også. Blir å bruke de denne gangen også.
Tar CBD om ikke TR er her på onsdag.

Jeg er arbeidsledig for tiden. Ikke mye jobb å finne her.
Skal snart flytte i nærheten av Molde og Åndalsnes, så håper å finne noe der :)

Ønsker oss en liten skatt ❤️

Er så kvalm og uvel idag,trøtt er jeg å:/ sitter her på jobb og vil hjem til senga mi å sove!!!
Har dere noen symptomer om dagen? Mange som har testet enda? Her merker jeg testetrangen,men skal prøve vente til søndag/mandag. Da ikm er. Trooor jeg da.

Kontrollstreken kom opp hos meg også. Blir å bruke de denne gangen også.
Tar CBD om ikke TR er her på onsdag.

Jeg er arbeidsledig for tiden. Ikke mye jobb å finne her.
Skal snart flytte i nærheten av Molde og Åndalsnes, så håper å finne noe der :)

Skjønner, så kjedelig da! Håper du finner jobb raskt når du flytter.:)

Det var et superbra tips du ga meg! Fant 5 CBD til 149+29 i frakt. Billig ja:D

Er så kvalm og uvel idag,trøtt er jeg å:/ sitter her på jobb og vil hjem til senga mi å sove!!!
Har dere noen symptomer om dagen? Mange som har testet enda? Her merker jeg testetrangen,men skal prøve vente til søndag/mandag. Da ikm er. Trooor jeg da.
Så kjedelig da:( Håper du blir bedre, eller at det er en spire på gang som gjør det. Jeg har ingen symptomer, alt er som vanlig. Testet i dag med en ebaytest som var negativ... Vet ikke hvor mange dpo jeg er.

Så kjedelig da:( Håper du blir bedre, eller at det er en spire på gang som gjør det. Jeg har ingen symptomer, alt er som vanlig. Testet i dag med en ebaytest som var negativ... Vet ikke hvor mange dpo jeg er.

Håper jeg ikke brygger på noe altså. Har ikke tid til å bli syk nå!! Så håper det er ei spire som borrer seg inn,selvom jeg egentlig ikke har så trua denne pp., er 9/10 dpo idag. Tempen sank litt idag også. Så lover ikke så bra. Men gir ikke opp håpet enda:) da skal jeg leite litt på ebay,sikkert noen andre som har noen billig cbd også. Håper jeg:p

Er det forsent og bli med ?? ;) sette meg opp på tirsdag 11 :)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Gjør noe lurt da. Ebay.
Der får du to CBD med ukeindikator til litt over 100kr.
Jeg bestiller CBD kun derfra.
De som er gått ut på dato ville jeg ikke stolt på.

Sent from my iPhone using BV Forum
Hva er ca leveringstid da? Sist jeg bestilte noe på ebAy tok det vinter og vår.....

Sent from my iPhone using BV Forum

Savner sol og sommer nå :) Så i dag har vi sett på sydentur :)
Mulig det blir en tur til Alanya i midten av april :)

Back
Topp