IKM uke 11

Neste uke blir spennende, ser det er flere her som har hatt spennende tegn. Beundrer dere som temperer, kunne jeg aldri klart. For surrete, våkner for ofte og kjenner egentlig at jeg er ikke der enda :) men arti å høre deres erfaringer, kroppen er jaggu fantastisk!

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

I går kveld hadde jeg vanvittig vondt i bekkenet (tror jeg). Hadde ingen tegn på bekkenløsning sist jeg var gravid. Jeg slet med å få sove, og drømte at jeg var i fødsel i natt:oops: Kjentes litt likt ut som rier, med vondt bak i ryggen, rett over rumpa. Kjenner det i korsryggen i dag. I dag er jeg maks 8dpo, kanskje mindre. Håper det betyr at det skjer noe der inne. Kjedelig å ha så vondt til ingen nytte!

I går kveld hadde jeg vanvittig vondt i bekkenet (tror jeg). Hadde ingen tegn på bekkenløsning sist jeg var gravid. Jeg slet med å få sove, og drømte at jeg var i fødsel i natt:oops: Kjentes litt likt ut som rier, med vondt bak i ryggen, rett over rumpa. Kjenner det i korsryggen i dag. I dag er jeg maks 8dpo, kanskje mindre. Håper det betyr at det skjer noe der inne. Kjedelig å ha så vondt til ingen nytte!
Kjenner også noe som foregår i korsryggen. Har mye strålingen ned i lyskene og ned mot låra i dag. Tidligere i dag strålte det skikkelig ut mot hoftene. Dette er ting jeg ikke pleier å ha.

Håper dette er positive tegn for oss :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjenner også noe som foregår i korsryggen. Har mye strålingen ned i lyskene og ned mot låra i dag. Tidligere i dag strålte det skikkelig ut mot hoftene. Dette er ting jeg ikke pleier å ha.

Så spennende at vi er to! Det er heller ikke noe jeg pleier å ha. Har knapt menssmerter engang. Håper det er starten på en liten spire:)

Så spennende at vi er to! Det er heller ikke noe jeg pleier å ha. Har knapt menssmerter engang. Håper det er starten på en liten spire:)
Har rød/rosa/brun utflod nå. Er mer nå enn i dag da jeg sto opp.
Men kan jo ikke være TR som kommer nå. Er jo bare 7 DPO.

Har det samme!

Men hadde det forrige pp også...

Har brukt bidronninggele før EL. Bruker wild yam og babyklister nå etter EL :)
Tar D og E vitamin + folat i tillegg :)

Jeg bruker Herbal vital, den inneholder 200 mg folat pluss mange andre mineraler og
vitaminer, kjekt med en alt i ett pille, så satser på at det hjelper, kjenner at energien
faktisk har fått et boost etter jeg begynnte med dem, så da må det jo være bra :)

Er deilig å være i DPO land nå og kommet meg ett steg videre på en måte.
Gjør hvertfall det jeg kan for at evt neste spire skal ha best mulig forhold for
å kunne bli :)

Håper det bli mange positive tester i denne tråden etterhvert :)

3 dpo, så her skjer det ikke noe spennende på lenge.

Ooo, festeblødning!:D Får håpe det er det:)
Håper jo det :)
Har hatt det på 8-10 DPO alle tre gangene jeg har vært gravid. Men det er jo enda ikke blitt noen barn.
Kanskje det er veldig positivt med farget utflod på 7 DPO :)

Moro å følge med på dere som har kommet mye lenger enn meg. Jeg heier på dere alle :).

Jeg er snart ferdig med 5 dpo og prøver å ikke kjenne etter for mye. Sist pp hadde jeg skikkelig ømme pupper og murringer fra 1 dpo og fikk tr 10 dpo. Mye mindre symptomer denne gangen. Håper det er et godt tegn.

Vil bare ha neste uke nå sånn at vi kan begynne å teste.

Helt enig! Håper at jeg kan sette mange under gravid! :) Kan hende at jeg sprekker og tester på fredag. Da er jeg 12 dpo..

Helt enig! Håper at jeg kan sette mange under gravid! :) Kan hende at jeg sprekker og tester på fredag. Da er jeg 12 dpo..

Har IKM neste onsdag, så sniktest blir tidligst mandag.

Håper jo det :)
Har hatt det på 8-10 DPO alle tre gangene jeg har vært gravid. Men det er jo enda ikke blitt noen barn.
Kanskje det er veldig positivt med farget utflod på 7 DPO :)

Denne posten føltes som om den var skrevet for meg!! :p 9 DPO og spotter.. Usikker på hvor lang lutealfase jeg har, har gått ut i fra ca. 14. Nå er jeg redd den er på 10 dager og at det er mensen som er på vei :(

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp