Godt å høre el er på vei, masse lykke til
Sent from my iPad using BV Forum
Takk!
*Taster på app på iPad*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høre el er på vei, masse lykke til
Håper det er like dårlig sjanse denne pp som tidligere, her er det store sjanser for samlivsbrudd. Bare stryk meg fra lista, jeg orker ikke tanken på dette akkurat nå. Hadde aldri skulle trodd at jeg var god for noe, brenner meg hver gang. Må bare finne ut hvor jeg skal gjøre av meg. Glad for å ha blitt kjent med dere, håper dere alle får deres etterlengtede barn. Ha det bra <3
Sent from my iPhone using BV Forum
Vis vedlegget 52566
Tok dette bilde etter 5-8min ( mykje som skjedde idag tidleg, unger som skal ha frokost og komme seg ut dørene ) den var kanskje litt svakare når det hadde gått 4-5 min..
Men kan der komme svak strek dersom ein ikkje er gravid også??
Blir spennande å høre om alle som skal begynne å teste denne veka
Håper det er like dårlig sjanse denne pp som tidligere, her er det store sjanser for samlivsbrudd. Bare stryk meg fra lista, jeg orker ikke tanken på dette akkurat nå. Hadde aldri skulle trodd at jeg var god for noe, brenner meg hver gang. Må bare finne ut hvor jeg skal gjøre av meg. Glad for å ha blitt kjent med dere, håper dere alle får deres etterlengtede barn. Ha det bra <3
Denne er helt klart positiv. Du er gravid.
Du kan se min "forskning" på hcg og strimlene, så ser du at du har sterk strek og sannsynligvis relativt høyt hcg nivå allerede (og derfor var nok EL tidligere enn kalkulatoren tror, og det er jo helt normalt to sykluser etter slutt på hormonell prevensjon):
http://forum.babyverden.no/threads/hcg-og-wondfo-billigstrimlene.1673091/
Gratulerer!!!
![]()
Må bare takke deg for antall svar du gir og dybden og kvaliteten på svarene. Er så glad for at du henger her på forumet.![]()
Samma her! Et klart og tydelig tegn. Når jeg begynner å rase og være sur og urimelig:dpo.Nå er jeg definitivt dpo, for nå har jeg fullstendig skiftet humør. Er alltid deppa, lei meg og irritabel fra eggløsning til tr. Det må frustrerende å leve med meg![]()
Hvordan er det ellers med symptom jakten hos dere? Merker dere noe, eller er det vel litt tidlig?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Tror skuffelsen hos meg blir stor uansett. Jeg allerede smågruer meg for å bli skuffet ved ikm for jeg VET at det kommer til å bli trillt en del tårer. Vet at man skal tenke positiv men etter 10 mnd med bare negative, så mister man litt håpet og er ikke like optimist.Nå skal jeg lære fra forrige pp, å ikke tolke alt som graviditetstegn. Når jeg kjenne noe, og googler det +gravid, så finnes det alltid noen som har hatt symptomet og blitt gravid(uten at det faktisk trenger å være et reelt grav.tegn).
Så når jeg leser det, så stiiiiger håpet.og så blir skuffelsen like mye større når tr kommer.