IKM uke 11

Yes! Da har det etter seks visninger endelig kommet inn bud på leiligheten. Begynte å bli alvorlig redd for at vi skulle bli sittende på to lån! :O Gleder meg til å flytte inn i huset om to uker! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, kjedelig om det viser seg å ta veldig lang tid. Da vil ihvertfall jeg angre på å ha hoppet over en pp:rolleyes: Er du ferdig i juni? Jeg var student når jeg ble gravid med datteren min. Fant det ut 16. mai. Var ordentlig kvalm og uvel på to muntlige eksamener i juni:p Ikke noe gøy, men det gikk overraskende bra:p Har du jobb, eller skal du søke når du er ferdig? Er jo greit å få ordentlig lønn i permisjonen også. Må vel ha jobbet 6 av de siste 10 måneder før barnet blir født. Om de ikke har endret på det...

Jeg er ferdig utdannet lærer til sommeren :) Har søkt jobb så får jeg se om jeg får noe. Hvis ikke får jeg hoppe på et årsstudium til så jeg blir dekt av lånekassen :) Spennende :)

3 dager med neeeeesten positive EL-tester og en klar negativ i dag. Tok en CB for sikkerhetsskyld, den var også negativ. Mystisk. Har EL-slim og EL-smerter, så det er jo EL i disse dager. kanskje det rett og slett var i går.

Kan babyklisteret ha gitt alle disse murringene jeg har hatt? Har også en aaaaaaanelse lyyserosa i EL-slimet, det har jeg aldri hatt før.

Hei. Jeg hadde masse el-slim igår og idag. Kjempe vondt i høyre eggstokk og positiv eggløsningstest igår. Så da tror jeg min ikm blir denne tirsdag. Kan du sette meg opp?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hei. Jeg hadde masse el-slim igår og idag. Kjempe vondt i høyre eggstokk og positiv eggløsningstest igår. Så da tror jeg min ikm blir denne tirsdag. Kan du sette meg opp?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hvis du har ikm tirsdag 4 mars, skal du vel på uke10 om jeg ikke tar heeelt feil:) uansett så er du hjertlig velkommen til oss:D

3 dager med neeeeesten positive EL-tester og en klar negativ i dag. Tok en CB for sikkerhetsskyld, den var også negativ. Mystisk. Har EL-slim og EL-smerter, så det er jo EL i disse dager. kanskje det rett og slett var i går.

Kan babyklisteret ha gitt alle disse murringene jeg har hatt? Har også en aaaaaaanelse lyyserosa i EL-slimet, det har jeg aldri hatt før.

Merkelig greier. Men har hørt at om EL-slimet har litt blod/lyserosa i seg. Er man VELDIG fruktbar. Håper det stemmer da, for da er det jo bare en ting å gjøre: overfall mannen når han kommer hjem fra jobb :p

Takk for det :) ja, håper den holder seg langt unna. Kan heller vente litt så kan jeg få "gravid-spysjuka" istedenfor. Haha. Da vet man hvertfall at det kommer noe godt ut av det :pJa det blir nok å slenge seg langflat på soffan når jeg kommer hjem igjen ja. Trist og grått vær her idag også,så det hjelper ikke akkurat på trøttheta. Men går seg vel til får'n tru :)

Du får si ifra åssen det går idag da. Er spent på dine vegne:D
Sittet på venterommet nå, så snart er det min tur :)
Oppdaterer etterpå :)

Lengter etter en hjerteknuser :-)

Merkelig greier. Men har hørt at om EL-slimet har litt blod/lyserosa i seg. Er man VELDIG fruktbar. Håper det stemmer da, for da er det jo bare en ting å gjøre: overfall mannen når han kommer hjem fra jobb :p

Ja får satse på at det stemmer! :)

Jeg har endelig fått positiv el-test, etter mange dager med negative. Forventet el til helgen, så har hatt litt angst for at jeg ikke får el denne pp av en eller annen merkelig grunn.

Lykke til jenter, både dere som er dpo og dere som driver med aksjeinnlegging for å sikre dere :P

Da er det klart.
Gyn sa: Dra hjem å hopp på gubben, EL er på vei :)
PCOS var ikke å se, så vektnedgangen har vært positiv.
Hun ville ikke gi meg crinone enda. Om jeg mister en gang til, så vil hun utrede meg. Dvs, hun begynner allerede nå. Skal ta endel blodprøver i morgen.
Så da er det bare å kjøre på med sex, babyklister og wild yam :)

Da er det klart.
Hun ville ikke gi meg crinone enda. Om jeg mister en gang til, så vil hun utrede meg. Dvs, hun begynner allerede nå. Skal ta endel blodprøver i morgen.

Lengter etter en hjerteknuser :)

Så bra:) bra dem tar det på alvor hvertfall, ikke alle som gjør det. Da ere bare å hoppe på gubben da:p tror jeg har spurt før, men hva skal wild yam hjelpe for? Starta med babyklister igår, så hvis det blir no spire denne pp,håper jeg den klistrer seg fast:D

Så bra:) bra dem tar det på alvor hvertfall, ikke alle som gjør det. Da ere bare å hoppe på gubben da:p tror jeg har spurt før, men hva skal wild yam hjelpe for? Starta med babyklister igår, så hvis det blir no spire denne pp,håper jeg den klistrer seg fast:D
Wild yam skal være en form for naturlig progesteron.
Så den kan være med på å øke progesteronet i kroppen.

Da er det klart.

Lengter etter en hjerteknuser :)
Så bra!! Håper det klaffer nå:D Om man ikke trenger det, så er det jo best å slippe Crinone. Håper neste spire klorer seg godt fast i 9 måneder!:)

Back
Topp