IKM uke 11

Èn app sier at jeg er fruktbar fra torsdag, mens den andre sier mandag. 4 dager er ganske mye sprik da? Det skiller to dager på når app'ene mener jeg har el.

Kan ikke stole på app'ene i alle fall, her må vi starte med aksjer i morgen og el-testing fra og med torsdag for å være sikker på at vi ikke går glipp av noe ;)

Èn app sier at jeg er fruktbar fra torsdag, mens den andre sier mandag. 4 dager er ganske mye sprik da? Det skiller to dager på når app'ene mener jeg har el.

Kan ikke stole på app'ene i alle fall, her må vi starte med aksjer i morgen og el-testing fra og med torsdag for å være sikker på at vi ikke går glipp av noe ;)

Hm merkelig :S har du husket å skrive inn samme sykluslengde på alle da?

Ja, leste om ei her inne som hadde bomma på el over lang tid fordi el var tidligere enn hun trodde, så hun testet alltid ett par dager for seint. Innmari kjipt! :/

Ah den er lei ja :S Veldig greit å få kartlagt :) Akkurat når det kommer til dette har de jo en fordel de som kjenner når de har el da :) Jeg har jo ikke peiling :)

Her gjør det vondt å ha sex under EL, men vi vet ihvertfall når EL er. Men jeg bruker tester i tillegg, sånn at vi fær legge inn aksjer tidlig.

Her gjør det vondt å ha sex under EL, men vi vet ihvertfall når EL er. Men jeg bruker tester i tillegg, sånn at vi fær legge inn aksjer tidlig.

Stor forskjell på folk ja :) Skal dere prøve hver dag eller annenhver? Lurer på om det har blitt for mye siste gangene og at vi bør bremse litt for å få bra nok svømmere. Hva tror dere?

I januar ble det sånn: sex tidlig morgen og sen kveld den 21, så på kveld den 22. EL var nok den 23-24 Jan.
Og vi ble gravid, men mistet desverre.
Så her blir det nok sex hver dag.

I januar ble det sånn: sex tidlig morgen og sen kveld den 21, så på kveld den 22. EL var nok den 23-24 Jan.
Og vi ble gravid, men mistet desverre.
Så her blir det nok sex hver dag.

Det var veldig leit at du gjorde det. Håper det går lett denne gangen :) Føles jo toskete å "la være å ha sex fot å få barn" hehe men merker jo at det blir mindre svømmere når vi gjør det ofte :P

Det var veldig leit at du gjorde det. Håper det går lett denne gangen :) Føles jo toskete å "la være å ha sex fot å få barn" hehe men merker jo at det blir mindre svømmere når vi gjør det ofte :P
Er ikke alt sim høres like naturlig ut. Men en ting er sikkert, man trenger sex bare en gang for å lage et mirakel :)
Ja, håper det klaffer nå. Skulle det ikke gjøre det, så blir det pergo neste PP.

2014-02-19 10.00.44.jpg

Har ikke testa idag,da jeg gjør det på dagen :) men teststreken kan vel variere veldig på disse el testene? Har ikke snøring på når eggløsning er,så håper testen fanger det opp :)

Vis vedlegget 51259

Har ikke testa idag,da jeg gjør det på dagen :) men teststreken kan vel variere veldig på disse el testene? Har ikke snøring på når eggløsning er,så håper testen fanger det opp :)
Det begynner å nærme seg da! Tipper du får positiv på fredag;)

Da håper jeg det er like rundt hjørnet:) Gubben er hjemme frem til søndag,før det bærer av gårde til jobb igjen,så håper det klaffer denne gangen altså. Legge inn litt aksjer frem mot søndag da:p
Det er helt perfekt! Hvis du får positiv på fredag, blir det EL i helgen en gang:)

Da håper jeg det er like rundt hjørnet:) Gubben er hjemme frem til søndag,før det bærer av gårde til jobb igjen,så håper det klaffer denne gangen altså. Legge inn litt aksjer frem mot søndag da:p
Og husk at sædceller lever noen dager inni deg.
Så om dere har sex til og med søndag, så kan du bli gravid med EL over helga.

Back
Topp