Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei uke eller 9 dager til el her. Når starter dere el-testing??
Jeg startet i dag. Jeg bruker CBFM... Har bestilt EL tester og tenkte å bruke de samtidig for å se hvor sensitiv CBFM er... Jeg er på CD 11 i dag...Ei uke eller 9 dager til el her. Når starter dere el-testing??
Det høres fornuftig utLurer på å begynne på fredag jeg hvis testene har kommet i posten til daDet blir dag 14 i syklusen. Høres det fornuftig ut? Syklusen blir vel på 31 dager hvis jeg regner snittet på de to siste som var henholdsvis på 30 og 32 dager..
Vi har også hatt pause frem til januar. Klarte å bli gravid da vi feiret to års dagen vår, men mista jo.
Så nå er det PP 2 med masse helsekost og vitaminer![]()
Samme her, jeg har heller ikke testet før. Kjenner når jeg har el, for jeg får supervondt, men aner ikke om smertene er før eller under el.Jeg er kjempespent på hvordan det blir nå som jeg har kjøpt el tester. Jeg kjenner ikke når det er eggløsning så hjelper sikkert![]()
Da har jeg fått beiset vitrineskapet
Nå skal hyllene males hvitBlir spennende å se det ferdige resultatet
![]()
Var meningen det. Men fikk så lyst til å bare gjøre det ferdigIkke ferdig før i april/mai syns jeg du skreiv istad. Du er jo den resærn med malerkosten duklapp på skuldra
![]()
Velkommen hit til oss, virker som en aktiv gjeng her allerede! Fryktelig det du har vært gjennom, virker som du greier å se fremover allerede, så bra![]()
Skal fikse det. Får ikke malt hyllene før i morgen.Flinkalegg ut bilde når du er ferdig da, lyst til å se hvor fint det blir
![]()
Du er mer enn velkommen hit i ventetia, testetøsa vårTakk! Jeg tror jeg blir gal om jeg ikke ser fremover, det er jo bare å fortsette om det skal bli en liten en til slutt, vondt å se bakover.Jeg ser at det er mye aktivitet her. Jeg blir nok mer aktiv etter EL, siden jeg da blir sikker på IKM, men jeg sniker her inne enn så lenge.
![]()
Du er mer enn velkommen hit i ventetia, testetøsa vår![]()
Bruker du babyklister før EL?Her har jeg begynt å slurpe babyklister. Nå må jeg holde tunga rett i munnen, skal ta solvipect før el og crinone etter el.... Må ikke gå i surr nå.